Evelyn Daniel

Evelyn Daniel

Evelyn Daniel är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Evelyn Daniel har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 301 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelyn Daniel har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

301 omdömen om Evelyn Daniel

Sedan starten hos Reco 2014
Angelica E
Fiskebäck

Evelyn var otroligt proffsig, lyhörd och ödmjuk genom hela processen. Hon förklarade allt på ett tydligt sätt, utelämnade inga frågetecken och var lugn och metodisk hela tiden. Fantastisk mäklare!

Göran A
Fiskebäck

Förtroendeingivande med ett enkelt och naturligt uppträdande.

Jonathan E
Fiskebäck

Mycket tydlig, seriös och kunnig.

Andréa G
Huskvarna Stensholm

Evelyn upplevdes påläst om bostaden och gav ett lugnt, varmt och genuint bemötande vid visningen. Vid kontraktsskrivning tog hon sig tid att förklara noggrannt vad vi skrev på. Något jag hade önskat ytterligare är mer regelbunden kontakt i samband med att vi la bud.

Nils P
Fagerhult

Trevligt bemötande och bra att ha att göra med. Allting gick smidigt och vi kände aldrig att vi behövde vänta på svar eller undra vad som händer härnäst.

Harald M
Fagerhult

Vi upplevde Eveline mycket engagerad och duktig. Hon klarade att sälja vår fastighet trots det besvärliga läget. Dock till ett lägre pris än vi hade förväntat oss. Hon var alltid vänlig och tillmötesgående. Harald och Kristina Munck.

Veikko Olavi Antero K
Mullsjö Centrum

Evelyn är trevligt och väldigt bra mäklare . Vi fick information hela tiden och affären gick snabbt och smidigt . Kan starkt rekommendera henne.

Sif K
Habo

Trevligt bemötande, bra information.

Mathilda N
Mullsjö

Trevligt bemötande, snabb på att informera samt ge svar. Professionell!

Martina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
Mullsjö

Evelyn var väldigt bemötande när vi kom till visningen på Lärkgatan 19. Vi hade förväntningar att få svar på alla frågor man hade när man kom på visningen & Evelyn svarade på allt väldigt bra. En väldigt bra mäklare.