Fastighetsbyrån Hallsberg

Fastighetsbyrån Hallsberg

• BadgeNineYears
1 036
Ring 0582-140 00 Dela

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån! Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter...

1036 omdömen om Fastighetsbyrån Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2013

Jonny Erik Johan A
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Väldigt trevlig uppmärksam gör sitt bästa för sina kunder jag är väldigt nöjd som kund med David Johansson

Mark D
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Very good help for us as foreign buyers. Allways available for information.

Yvonne Maria-Theresia K
Sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Vinön

Mycket trevlig , engagerad och gör allt för oss säljare .

Swantje K
Hällabrottet

Erika is professional and very friendly. We felt super safe during the whole process. She always answer right away. We really recommend her!

Ingegerd Svahn K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han är helt ok! Men inte så påläst, visste inte om det bredband eller cykelförråd mm

Anders Tobias I
Finnerödja

Eftersom huset blev sålt före första visningen så tycker jag att allt gick väldigt bra.

Eva R
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Gott bemötande, snabb med svar om frågeställningar, trevlig

Hans K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Vår kontakt med David är positiv. Snabb och professionell hantering!

Thomas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han gav ett kunnigt o bra intryck! Trevlig och väldigt bra bemötande!! Har inget negativt att säga!

Frank Nygaard L
Sköllersta

Erika Hämälä, Kumla, alltid trevligt och glatt bemötande. Inlyssnande och saklig/tydlig. Mycket nöjda med mäklaren.

Frida T
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Kumla

Framåt och trevlig tjej som vet vad hon gör.

Susanne H
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Finnerödja

Tydlig, trevlig, kan hon inte svara på en fråga tar hon reda på detta inom kort tid. En utmärkt mäklare!

Karin Gabriella L
Sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Finnerödja

Hon är väldigt smidig, lyhörd och trevlig person. Lätt att få kontakt med påsms och telefon

Danni A
Hallsberg

Proffsigt bemötande från första dagen tills att kontraktet skrevs. Även efter att allt är klart så är han lika proffsig!

Tony J
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Trevlig och duktig mäklare.

Anders B
Tived

Helt ok. Trevligt bemötande och service inriktad.

Rolf Tony P
Hallsberg

Lugn samlad o trygg trevligt bemötande

Alexander S
Pålsboda

Mycket trevlig och lätt av få tag i.

Anna Malin F
Pålsboda

Oerhört kompetent och tillmötesgående! Fantastiskt bemötande.

Dennis Karl-Olof F
Pålsboda

Engagerad och snabb med återkoppling. Tydlig och angelägen att känslan ska vara bra !

Sofie B
Hällabrottet

Trevlig, lätt att ha och göra med

Dennis A
Finnerödja

Riktigt bra jobb av mäklaren och tydligt igenom hela processen!

Margareta H
Tived

Erika har på ett kunnigt och trivsamt sätt lotsat oss igenom processen. Hon har skött sitt jobb till full belåtenhet

Daniel M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Trevligt och lyhört bemötande. Bra engagemang och närvarande. Mycket bra

Dina Saadi K
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika är mycket professionell och kunnig mäklare, samtidigt som mycket trevlig, duktig och lyhörd. Allt gått snabb och smidig. Vi kan inte vara mer nöjda jag kan verkligen rekommendera henne.

Husam I
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Kunnig mäklare, har bra bemötande. Trevlig

Lisbeth A
Hallsberg

Mycket tillmötesgående och hjälpsam. Lättillgänglig och flexibel.

Robin C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg Nytorget

När jag först kom i kontakt med Erika Hämälä från Fastighetsbyrån Kumla vid köpet av min bostad på Nytorgsgatan 12B, blev jag omedelbart imponerad av hennes professionella tillvägagångssätt och den varma bemötande jag fick. Innan vi påbörjade processen hade jag specifika förväntningar på hur allt skulle skötas, framför allt gällande kommunikationen och tillgängligheten. Erika levde inte bara upp till dessa förväntningar, hon överträffade dem. Från start till mål var Erika otroligt engagerad och tillmötesgående. Hon gjorde...

Lillemor P
Hallsberg

Bra och duktig mäklare som gör sitt bästa. Hjälpsam och trevlig Rekommenderas varmt

Carina U
Långängen

Erika möter kunden med ett trevligt sätt samt att hon visar intresse för i mitt fall köpare. Hon är tillgänglig och informativ på ett proffesionellt sätt, med bibehållen personlighet som hon ger köpare. Mycket trevlig mäklare att möta.

Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Glad ,trevlig ,positiv ,trevligt bemötande Kunnig ,Bra kontakt rakt igenom hela affären Är mycket nöjd ,Rekommenderar både Fastighets byrån å Erika ,till andra som går i säljtankar Mvh Stefan

Pontus N
Långängen

En bra mäklare som jobbar för kundens bästa. Erika kan ja starkt rekommendera, hon överträffade mina förväntningar.

Linus E

Blev bemött professionellt och betryggande från start. Kändes som hon förstod mitt behov, och resultatet blev därefter. Kan varmt rekommendera!

Leif Åke K
Västra Oxhagen

Trevligt , välkomnande och proffsigt bemötande. Vi förväntade oss att han skulle hjälpa oss att vägleda och hjälpa oss genom affären vilket han har gjort till hundra procent. Positiv , proffsig och otroligt hjälpsam. Var även duktig på att hela tiden informera oss om vad som hände under resans gång. Tex när någon eventuell köpare kontaktade honom . Vi är mycket nöjda med Jesper och kan varmt rekommendera honom till andra som ska göra en fastighetsaffär.

Svar från Jesper Gelin

Jättetack för ert fina omdöme! Jag tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med försäljningen och önskar er all lycka framåt.

Danielle G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Trevlig och engagerade personer

Ing-Marie Ragnhild Margareta L
Hallsberg

Vi tycker att det kändes tryggt och bra att ha David som vår mäklare. Han var snäll, förstående och kunnig. Kändes som att han hade svar på vad han tyckte vi skulle göra i olika situationer vilket kändes tryggt. Han gav ett lugnt och bra intryck första gången vi sågs och det kändes bra redan från första stund.

Ulf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Jag blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt. David var lyhörd och resonerande. Jag hade inte några särskilda förväntningar, i övrigt se "delsvar" under punkt 1. Återigen se ovan, och i övrigt har David varit lätt att nå, och vi har kommunicerat bra med varandra.

Maria L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Hejsan, Jag kan rekommendera David till andra köpare och säljare. Artig och trevlig som alltid.

Mats H
Centralt Kumla

Trevlig lyhörd kunnig. Kan verkligen rekommenderas!

Hanna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Lättsam och engagerad mäklare som gärna bollat tankar utifrån våra förutsättningar. Lätt att komma i kontakt med.

Lena N
Centralt Öster

Bra bemötande och smidig affär!

Stefan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var bra och trevlig och kan rekommenderas till andra

Zein A
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var jättebra mäklare att jobba med, han har anpassat sig alltid efter mina behov och önskemål. Önskar dig all lycka framöver David

Klas W
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Samarbetet med mäklaren har gått snabbt och smidigt i samband med affären. Eventuella frågetecken har hanterats skyndsamt.

Svar från Jesper Gelin

Tack så mycket Klas för att du tog dig tiden att bedöma min arbetsinsats, det uppskattar jag! Det glädjer mig att du känner att det gått bra.

Daniel G
Hallsberg

Mycket engagerad och kunnig mäklare. Gav bra tips och rekommendationer hur vi skulle hantera vår försäljning.

Goran P
Centralt Kumla

Jättebra,trevlig,korrekt och hjälpsam! Ordnar efter önskemål.

Jessica Margareta J
Hallsberg

Engagerad och lättillgänglig! Mathias är hjälpsam och var väldigt förstående med vad vi ville och sökte.

Jonas S
Korsta

Trevlig men ung och oerfaren. Var inte alls drivande med att försöka få till mitt minimum pris. Den som fick göra mest jobb var jag som säljare. Han blir säkert bra med mer erfarenhet. Men lite mer driv skulle han må bra av samt tänka på kommunikation. Mer kontinuerlig kommunikation med säljare.

Elin F
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Smidig och snabb affär men ändå noga med att alla förstått allt. Perfekt

Patricia J
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika är en kvinna med ett fint bemötande och trevligt, förstående och vi upplevde att vi fick en oerhört fin människa till oss och levererade på ett bra sätt. Erika rekommenderar jag verkligen och tack till allt.