Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

• BadgeElevenYears
1 662

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge! Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas...

1662 omdömen om Fastighetsbyrån Huddinge

Sedan starten hos Reco 2013

Otabek F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Myrstuguberget

Jätte duktig om sitt jobb, snäll och har mucket erfarenhet.

Marcus Stellan L
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Snättringe

Bra bemötande och seriös gentemot oss köpare.

Alejandra M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Myrstuguberget

Monica är jättetrevlig, duktig och erfaren, vi kände oss väll bemöta och är så tacksamma att hon hjälpte oss.

Rishad S
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Kästa

Lätt att nå. Super driven, trevlig och pålitlig

Thineskumar T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Väldigt trevligt och tillmötesgående mäklare. Rekommenderar honom varmt.

Sebastian F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mycket bra, jobbar hårt & för att du ska bli nöjd!

Markus Erik Johan G
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Fullersta

Det är lätt att slänga sig med superlativ kring Mikael, så jag gör en omvänd recension Många mäklare jag har stött på är: - Ointresserade av affären annat än för sin egen plånbok. - Inte nyfikna av de inblandade människorna eller deras ambition med försäljning/ köp - Dryga - Okunniga - Stroppiga - Chaufförer av tyska bilar (och lite för nöjda över faktumet, för att det ska vara klädsamt) - Svåra att nå - Ogenuina - Styva i korken - Försvunna likt en avlöning när affären är avslutad. - Skrev jag dryga? -...

David H
Centrala Huddinge

Moussa är en professionell och realistisk mäklare som skiljer sig från andra genom sitt transparenta och engagerade tillvägagångssätt. Han värderade min lägenhet korrekt, gav insikter om området och guidade mig genom hela försäljningsprocessen. Jag uppskattade verkligen hans utmärkta service och engagemang. Rekommenderas starkt!

Ali H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mäklaren var väldigt påläst och besvarade alla frågor. Ordnade snabbt en privatvisning som ledde till ett köpbeslut. Fantastisk mäklare

Paweena J
Centrala Huddinge

Jacob är en utmärkt kommunikatör. Han är en kompeten mäklare som är medvetna om trender, priser, lagar och förordningar som styr marknaden. Han har högsta grad av ärlighet och integritet, är kapabel att förhandla fram bästa möjliga pris och villkor för sin kund, samt är snabbtänkt och har förmågan att lösa problem på ett effektivt sätt för att säkerställa en lyckad affär. Stjärnor på serviceinriktning till honom.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för dom fina orden Paweena! Det glädjer mig att du är nöjd. Vill även tacka för ett mycket bra samarbete från din sida. All lycka i nya bostaden!

Adam S
Visättra

Jag är mycket nöjd med tjänsterna från honom. Han var professionella, vänliga och hjälpsamma under hela processen. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla. Tack så mycket!

Fritiof A
Köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Bra bemötande och enkel att ha att göra med!

Maine B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Duktig, serviceminded, hjälpsam, snabb och trevlig!

Daniel S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Bra, tålmodig och proffsig. Lugn i sitt agerande samt enkel och bra i dialogen. Jag kan verkligen rekommendera Mikael!

Filip R
Köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Snättringe

Hjälpsam mäklare som hjälpte oss igenom köpprocessen

Ulrika W
Centrala Huddinge

Jessica är en otroligt engagerad, lyhörd och kunnig mäklare med en stor portion tålamod som bidrog till en försäljning över min förväntan.

Maria Kristina B
Balingsnäs

Jacob har ett trevligt bemötande, ger tydlig information och är bra på att undersöka och återkoppla under hela processen. Han har hjälpt till på ett proffsigt sätt som gjort att köpet känts tryggt.

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack för dom fina orden Maria! Det värmer verkligen. Det glädjer mig att du är nöjd och hoppas du kommer stor trivas i lägenheten!

Karl-Arne O
Centrala Huddinge

Helheten kändes bra med processbeskrivning oxh hur Jessica håller i affären. Snart avslut och bra skött

Julia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Genom hela processen har Jessica varit exceptionellt vänlig, professionell och pedagogisk. Har fått ett otroligt bra bemötande och alltid svar på mina frågor. Vid kontraktsskrivningen gick Jessica noggrant igenom varje dokument och vad jag behövde göra, vilket var mycket betryggande för mig som förstagångsköpare. Är mycket nöjd med hennes arbete i hela denna process.

Veronique B
Centrala Huddinge

As a buyer, I felt that Jessica answered my requests in a respectful and very effective way.

Nikita P
Balingsnäs

Trevlig, förstående, tillmötesgående i våra önskningar och när vi väl hittat en bostad så gick processen från Jacobs sida smidigt till.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för rekommendationen Nikita! Tack för erat samarbete och hoppas ni kommer trivas bra i nya radhuset!

Rosario A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Marie en utmärk mäklare för oss. Hela tiden haft ett trevligt bemötande och kontinuerligt besvarat alla våra frågor. Hon har lyckats både att följa upp våra bud och ställa frågor, men utan att upplevas som jobbig. Hon har även följt upp efter avtalsskrivning, vilket är extra trevligt. Vi skulle rekommendera henne som mäklare.

Eva H
Sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Alltid trevlig. Oändligt tålamod med oss säljare som itne3 vet hur det går till. Väldigt ihärdig och fick till en affär som vi känner oss nöjda med.

Anna B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Maria Stenermark har under hela processen av försäljningen av våran bostad haft ett professionellt bemötande, varit informativ under hela tiden, har stor kunskap inom sitt yrke , fått oss att känna oss trygga hela vägen, samtidigt som hon fick oss att känna att vi är ett team som jobbar för samma mål. Maria i sin arbetstillfällen som mäklar hela tiden varit respektfull och tillmötesgående. Personligen skulle jag rekommendera Maria varje dag till alla som behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Är super nöjd med hela försäljningen från start till slut. Topp betyg⭐️

Nicolás Lopez M
Utsälje

Jacob Jergos, Hjälpte oss väldigt mycket och hade alltid nära kontakt med oss Vi uppskattar allt Jacob gjorde och kan verkligen rekommendera honom! Jacob får av oss 10/10 Väldig trevlig , lugn , väl förbered och tillmötesgående En mäklare som vi kommer ha i tankar nästa gång det blir en bostadsköp/försäljning! :) Bästa Jacob!

Svar från Jacob Jergos

Jätte tack Nicolas! :) Det var en ära att få samarbeta med er. Skickar tillbaka dom fina orden till er, detta gjorde vi tillsammans. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!

Veronika P
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Caring and helpful. Prepared and could answer all the questions we had.

Kenneth V
Visättra

Vi blev väl bemöta av Jacob, han är vänlig, väl förbered och tillmötesgående. 10/10 service!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Kenneth! All lycka till dig och familjen i er nya fina lägenhet! Allt gott!

Renaity N
Visättra

Jacob visade sig vara en fenomenal mäklare när han sålde lägenheten till oss. Hans skicklighet och erfarenhet lyser verkligen igenom i hela processen.

Svar från Jacob Jergos

Tack för dom fina orden Renaity! Det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas du och familjen kommer trivas bra i nya lägenheten!

Robin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Huddinge Centrum

Grym mäklare! Tog sig tiden att göra det som kändes bäst för mig under hela processen, alltid tillgänglig om jag hade några frågor eller funderingar. Hängiven och alltid trevlig. Rekommenderar starkt!

Milton E
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Huddinge Centrum

Gorgio va kanon! Allt gick väldigt smidigt, fick en väldigt bra känsla redan från start! Väldigt bra kommunikation och svarade alltid på frågor och försökte underlätta affären så mycket som möjligt!

Minna J
Stuvsta

Jessica är en fantastisk mäklare! Lätt att tycka om och otroligt driven. Lyhörd, effektiv och ärlig. Hon fick mig som förstagångssäljare att känna mig trygg och trots en tuff bostadsmarknad -nöjd med processen. Tack Jessica!

Lena M
Snättringe

Jessica har hjälpt och stöttat mig under hela min försäljning som varit lite jobbig pga marknaden. Jessica är alltid vänlig, hör av sig regelbundet och lägger upp nya planer om de gamla inte fungerar. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare!

Karolina D
Centrala Huddinge

Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig.

Gunilla P
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Vi träffade Patrik under en intensiv dag, då vi köpte vårt nya hus. Det var både visning och kontraktsskrivning och många telefonsamtal där emellan, på samma dag! Patrik är mycket trevlig att ha och göra med. Han var snabb att ta reda på svaren på alla våra frågor och lyckades dessutom få till kontraktsskrivningen redan samma dag, så att vi kunde känna oss trygga med att vi skulle få huset. Jag rekommenderar er verkligen att anlita Patrik!

Svar från Patrik Ekdahl

Ni är fantastiska. Så glad att just ni köpte huset. Jag hoppas att ni kommer stortrivas! ☺️🥂

Markus E
Flemingsberg

Proffesionell försäljning och fantastiskt bemötande!

Philip B
Vårby

Tillmötesgående, väldigt trevlig och mycket kunnig! Fick min lägenhet såld på nolltid!

Rhonda I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Patrik lyssnade inte på mina behov. Fokus var på sälja min bostaden till vilken pris han vill mest för hans provision verka viktigaste. Han gjorde inte grund arbetet och jämförde inte objekt som såldes i området. Läget som det ser ut nu är att han fixat en köpare, övertygade att skriva på kontraktet med information att lånelöftet är ordnad och inbetalningen av handpenning som skulle betalas in den 27:e Februari är försenad. Patrik har backat ut helt nu känns det som och jag väntar på handpenningen som sägs ska betalas...

Svar från Patrik Ekdahl

Hej Rhonda! Tack snälla för ditt omdöme, för oss är det viktigt med all typ av feedback! Det är mycket tråkigt att läsa detta som svar av en affär som på pappret ser väldigt väldigt bra ut i form av pris, vem som köper och hur vi har jobbat för att hitta en köpare efter att du haft bostaden ute med en annan mäklare tidigare. Inte heller har något av den här feedbacken kommit fram under processen vilket är väldigt tråkigt. Låt mig besvara några punkter som blir faktafel här bara för att tala klarspråk. 1. Vi träffades...

Therese Regina E
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Hade stort förtroende och kände oss trygga under hela processen. Mycket bra kommunikation och hjälpsam med att svara på frågor och funderingar. Ger mina varmaste rekommendationer till Patrik!!

Svar från Patrik Ekdahl

Therese! Det betyder jättemycket. Tack för rekommendationen!

Nicklas Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Glad, positiv och engagerad mäklare. Enkel att ha att göra med och fanns alltid tillgänglig. Patrik kan jag rekommendera starkt.

Svar från Patrik Ekdahl

Tack snälla Nicklas! Det uppskattas jättemycket!

Thomas Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Duktig mäklare, rekomenderas!

Mariia Y
Visättra

Kommer stark rekommendera Moussa till alla mina kompisar vid köp eller försäljning av bostad . Upplevde et smart och problem fri köp . Kommer använda honom som mäklare i framtiden Mvh Mariia Yatsiv

Muntadar Salam S
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Sörskogen

Smidig och snabb försäljning av vår hus och Mikael Grans rekommenderas som mäklare. Pålitlig! Stilig! Mikael Grans är en mäklare att lita på och som gör ett bra. Viking krigare man, krigar för få din fastighet såld.

Nina P
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vidja

Trevlig, tydlig och ordentlig.

Hanna D
Centrala Huddinge

Sjukt duktig och driven. Är riktigt nöjd med den hjälp jag har fått.

Ellen L
Centrala Huddinge

En väldigt trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare. Processen gick snabbt och smidigt. Hon hade, till skillnad från andra mäklare i Stockholmsområdet bra koll på det hon säljer och kan besvara alla frågor som ställs, och när hon inte har svar direkt kollar hon upp väsentlig information och återkopplar. Hon var även väldigt ärlig med hur processen ser ut och eventuella undantag som kan uppkomma.

Magdalena S
Visättra

Självsäker och pålitlig med en exceptionell förmåga att förstå och tillgodose kundernas behov. Utmärkt kommunikation och förhandlingsförmåga. En pålitlig partner för alla fastighetsaffärer.

Svar från Moussa El Masri

Tack Magdalena för dom fantastiska orden! Det var en ära att hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Lycka till i nya huset! /Moussa

Anna L
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Hörningsnäs

Trevlig, tillmötesgående och lätt att nå!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Anna! Stort lycka till i nya huset!

Lotta Sofia A
Stuvsta

Jacob är väldigt trevlig, lugn, lättillgänglig och tillmötesgående. Bara positiva erfarenheter i och med köp av lägenhet. Stort tack!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack för rekommendationen Lotta! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!

Anna H
Stuvsta

Trevlig och avspänd mäklare som utför sitt uppdrag noggrant. Inlyssnande och tar säljaren på stort allvar

Svar från Jacob Jergos

Tack för dom fina orden och ert samarbete! Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset!

Pooja Tanaji W

Hi, This was the first time we entered the buying market and came in contact with Jessica for Mangårdvägen 19. She is very quick to respond, listens to the question thoroughly and understood it before trying to find the answer and was helpful all the way. Overall the experience with Jessica was very smooth and hassle-free. We wish her the best! Best regards, Pooja