Mathias Nesselsten

Mathias Nesselsten

Mathias Nesselsten är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Mathias Nesselsten har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Mathias Nesselsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 436 omdömen med ett betyg på 4.7. Mathias Nesselsten har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är fokuserad på göra både säljare och köpare nöjda. Jag är väldigt noggrann av mig och missar inga detaljer när jag arbetar. En bra egenskap att ha inom denna bransch!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att vara utomhus. Antingen springer jag eller så är jag i trädgården och fixar.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har främst slipade betonggolv och stora fönsterpartier.

436 omdömen om Mathias Nesselsten

Sedan starten hos Reco 2014
Mikhael A
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Mycket bra bemötande. Vi hade höga förväntningar om honom gällande köp/försäljning och han levererade. Min upplevelse med Mathias va trevligt han va välkomnande väldigt pedagogisk och intog sin tid att förklara allting rekommenderar honom stort

Ingrid Julia N

Vi har goda erfarenheter av Mathias, Han har kommunicerat tydligt och varit tillgänglig under hela processen.

Bo Anders Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Jag kan rekommendera Mathias Nesselsten som mäklare efter lyckad försäljning

Angelika L
Kallhäll

Vi rekommenderar Mathisa till era kommande fastighetsaffärer. Vi har fått all hjälp och stöd som vi önskat. Angelik

Stefan A
Viksjö

Artig och trevlig men det tog tid innan avslut

Malena R
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Vi hade en bra dialog under hela processen som ledde fram till en bra lösning för mig. Mycket nöjd med Mathias hjälp och hantering av min försäljning.

Numan T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Trevlig mäklare och professionell, hjälpte till en del för en väldigt smidig affär.

Anne A
Viksjö

Engagerad, fint bemötande på visningarna Höll tät kontakt under budgivningen utan att jaga.

Ananda S
Viksjö

Mathias provided good overview of the house and explained in detail the selling points of the house. He is transparent and communicated clearly.

Jim V

Mathias har varit fantastik under vår försäljning. Det var tufft läge med försäljning kopplat till osäker marknad, inflation, stigande räntor mm men Mathias var både otroligt kunnig och gav oss bra rekommendationer, men även väldigt trygg, tillgänglig och förtroendeingivande under processen. Vi kan varmt rekommendera honom!