Fastighetsbyrån Karlsborg

Fastighetsbyrån Karlsborg

• BadgeElevenYears
Ring 0505-106 00 Dela

I ett vackert område mellan sjöar och intill Göta kanal hittar du Karlsborg. En småstad med god livskvalitet, välfungerande skolor och service och en rik natur. Vi på Fastighetsbyrån ansvarar för hela Karlsborgs kommun och vi förmedlar allt från lägenheter till villor, tomter och lantbruk. För oss är det viktigt att varje affär...

853 omdömen om Fastighetsbyrån Karlsborg

Sedan starten hos Reco 2013

Gunilla A
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Björstorp

Nu har ju hon haft mest kontakt med med min man. Genom honom förstår jag att hon varit bra på att hålla kontakten, hållit oss "vilande" och alltid glad och tillmötesgående. Jättebra helt enkelt!

Marika A
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Björstorp

Väldigt glad o trevlig. Bästa betyg av mig.

Linnéa C
Köpte sitt hus med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Hammarsjorden

Med ett lugnt, tryggt och gott bemötande har vi blivit vägledda av Tommy genom vårat husköp. Vi är oerhört glada att ha fått köpa vårat hus med hjälp av Tommy som mäklare & har alltid känt oss väl omhändertagna. Han har varit flexibel med möten, visningar och tillgänglig för frågor.

Ingalena Maria B
Hammarsjorden

Bra bemötande, inlyssnande, förtroendeingivande, rak kommunikation - både till köpare och säljare

Sven Henrik B
Hammarsjorden

En enkel och inbjudande kontakt med Tommy som gjorde att vi gärna såg honom som vår mäklare. Tommy har under hela tiden hållit oss informerade om tidsplan och om hur hans plan om vårt hus sett ut. Förväntningarna var att vårat hus skulle komma ut på marknaden så som vi ville ha det och där är fastighetsbyråns olika verktyg på deras sajt väldigt användbara. Tommy skötte bokningen av besiktning och fotograf vilket gjorde att försäljningen fick ett bra flöde under hela resan. Vill verkligen rekommendera fastighetsbyrån...

Eva Gunilla B
Borrbäck

Vänlig och trevlig, men inte så framåt och gör det bekvämt för sig. Invaggade oss i tron att han hade många spekulanter som var intresserade av hus i vårt område och i den prisklass vi uppgav. . Sedan visade det sig att så inte var fallet. De som kontaktat honom var intresserade av billigare hus. Han satte för sin egen bekvämlighets skull ett lågt utgångspris på vårt hus och verkade inte förstå att 100 000 kr är mycket pengar för oss. För honom betyder ju 100 000 kr i försäljningspris bara 3-4000 kr i lägre intäkter....

Hampus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Mycket bra service och seriöst bemötande!

Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Han var snabb effektiv och hade ett lugn när han jobbade med att sälja min lägenhet.

Carl F
Södra Skogen

Emma var mycket engagerad och hjälpsam. Hon var stöttande vid uppkomna problem och alltid snabb på att svara. På det stora hela är vi mycket nöjda med köpupplevelsen.

Martin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

En bra och trevlig mäklare som visar stor kunskap om både lägenheten hon säljer samt området den ligger i.

Alva K
Dälderna

Trevlig! Informativ! Passar tider! Intresserad av kunderna och deras önskemål!

Svar från Emma Irenheim

Tack för ert fina omdöme Alva!

Leon P
Södra Skogen

En mycket driven mäklare som är villig att ta reda på alla frågor man som kund ställer.

Mats L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

Engagerad, resultatinriktad. Lätt att kommunicera med .

Oskar N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Bra bemötande, hjälpsam och tydlig. Fått mycket bra input och hjälp med försäljningen, rekommenderar starkt.

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Amanda F
Centrum

Mycket trevlig! Professionell och tydlig från första möte. Lyhörd och ger tips för att underlätta och göra en så bra affär som möjlig.

Christian L
Centrum

Mycket professionell med god kunskap om sitt jobb, känner mig trygg att ha lämnat det stora ansvaret att sälja min bostad till honom

Lisa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Vi är mycket nöjda med Emma som mäklare! Hon har varit mycket trevlig och enkel att ha kontakt med. Hon svarar alltid snabbt på samtal och sms. Vi har alltid fått ärliga svar på våra frågor. Så i stort är vi väldigt nöjda!

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Martin F
Norra Skogen

Jättetrevlig inget att anmärka på. Gjorde jobbet och vi fick bostaden såld.

Emelie F
Norra Skogen

Jag har inget att gnälla på. Allt har fungerat bra.

Anna Lena E
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig, lugn, jobbade på, uppdaterade oss, serviceinriktad och slutförde affären proffsigt!

Albin K
Centrum

Mycket trevlig och ser alltid till att uppdatera dig om vad som händer och hur planen ser ut.

Birgitta W
Centrum

En toppen kille . Helt nöjd , kan verkligen rekommendera Kar-Johan.

Katarina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo

Kunnig, vänlig och tillmötesgående

My L
Häggetorp

Proffsig, lyssnade in och mycket lättsam

Ulrich R
Vaberget

Sehr ehrlicher und fairer Makler und immer hilfsbereit !

Elina S
Södra Skogen

Jag fick fantastiskt fin hjälp av Johanna vid försäljningen av min lägenhet. Allt kändes väldigt tryggt och strukturerat och vi hade god och regelbunden kommunikation genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Johanna!

Esef D
Lunden

Jättefint bemötande och väldigt bra på att svara på de frågor som kom upp. Allt gick smidigt till så det var inte mycket man behövde tänka på att göra själv! Emma löste allt superbra! Rekommenderas starkt, kommer ju definitivt söka efter Emma i framtiden om jag skulle behöva en mäklare!

Svar från Emma Irenheim

Tack för din fina rekommendation! Tror lägenheten passar dig perfekt, vi ses på tillträdet!

Haris D
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Ryd

Trevlig och lyhörd mäklare som är snabb i kommunikationen. Allt gick bra, Rekommenderas starkt 😊

Svar från Emma Irenheim

Tack för era fina ord! :) tror huset blir perfekt för er!

Örjan P
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde

Påläst, duktig och trevlig mäklare !! Mvh Örjan

Svar från Emma Irenheim

Tack Örjan för fina ord! Vi ses på tillträdet!

Daniel Erik J
Skrev om Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg

Mycket proffsig, yrkesmässig skicklig med väldigt hög kunskap dessutom världens mest underbara och trevliga person. Rekommenderar henne starkt som mäklare.

Johanna N gillar detta
Patrik F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Antagligen Sveriges effektivaste mäklare!! Får saker gjort, bra på att förklara vad som skall göras för en som inte är så insatt! Kanonmäklare!!

Anita V
Vaberget

Jag har inte haft så mycket med henne att göra eftersom vi var 9 delägare och utsåg en person som skulle representera oos. Men de få gånger jag talat med henne har fungerat bra. Hade jag varit ensam säljare av huset hade jag nog fått mer fortlöpande information än vad vi fick genom vår representant och det har jag saknat.

Kjell P
Vaberget

Har inte träffat peronligen men haft utbyte via olika länkar och sms och det har fungerat väldigt bra!

Sven-Åke J
Vaberget

Har träffat Emma tre gånger och varje gång fått ett positivt och förtroende intryck

Bengt K

Bra bemöþt Levt upp till mina föväntningar Allt fungerat bra

Stefan L
Södra Skogen

Smidigt och professionellt., mycket bra

Karin B
Norra Skogen

Påläst, kunnig, positiv o lyhörd. Använder dina kunskaper med både tips o ideer för bästa resultat.

Isak N
Häggetorp

Mycket bra kundbemötande och ställer ständigt upp och besvarar de frågor man har som kund. Hela processen sköttes professionellt. Vilket gjorde att vi valde att anlita Carl-Johan som mäklare till vår egna försäljning av bostad.

Helen E
Äspenäset

Johanna har ett fint sätt i sitt bemötande emot oss som kunder. Hon känns påläst om sina objekt. Vilket vi som köpare förväntar oss, när man gör fastighetsaffärer.

Hanna-Leena K
Äspenäset

Trevligt bemötande, bra information och smidigt förfarande.

Christina H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Tillgänglig. Ringde tillbaka om han inte kunde svara. Svarade snabbt via sms. Ordnade ytterligare en visning på förfrågan av oss Trevligt bemötande och engagerad.

Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
Vasastaden

Anders , inte bara en mäklare , utan en fantastisk man med stort hjärta. Alltid tillmötesgående & känslan av att han slår knut på Sig själv för att få allt att bli bra kommer åter & åter igen . Anders i levde inte upp till mina förväntningar , han överträffande dem . Anders rekommenderar jag alla dagar i veckan !! Tack !!

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Trevlig, lugn och snabb att svara.

Magnus N
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Korsgården

Bra bemötande, allt fungerade bra så inflyttningen kan gå smidigt.

Iiona B
På Landet

Allt var bra och Carl-Johan Larsson hjälpte oss mycket!

Jessica S
Norra Skogen

Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Hela affären gick smidigt till.

Annelie R
Forsvik

Jag kan varmt rekommendera Johanna som är Engagerad , tydlig, lyhörd och trevlig. Mycke bra stöd och trygghet genom försäljning av mitt hus som gick över förväntan bra.

Hedvig E
Fagersanna / Ransberg

Vi blev mycket väl bemötta av Carl-Johan under hela processen kring husköpet; vid visning, budgivning och kontraktskrivning. Vi fick bra stöd och hjälp i hela processen och det var lätt att få tag på Carl-Johan både via telefonsamtal, sms och mejl. Vi kände oss trygga med honom som mäklare.

Jannicka J
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Hammarsjorden

Trevlig och bra på att återkoppla samt hålla en uppdaterad. Mycket nöjd med Fredrik som levde upp till mina förväntningar 😊

Peter H
Sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Västanå

väldigt proffsig mäklare som skötte min affär kanon