Mårten Kindlund

Mårten Kindlund

Mårten Kindlund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Mårten Kindlund har varit registrerad mäklare sedan 2006-11. Mårten Kindlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 381 omdömen med ett betyg på 4.7. Mårten Kindlund har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

381 omdömen om Mårten Kindlund

Sedan starten hos Reco 2014
Viktoria O
Köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Rödeby

Trevlig och professionell mäklare. Haft en superbra dialog med oss genom hela processen. Vi kunde inte varit mer nöjda.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Viktoria! Riktigt roligt att höra hur nöjda ni är med upplevelsen av ert första husköp genom mig och Fastighetsbyrån. Tack för trevligt bemötande och en lika bra dialog, samt tack för tålamodet när det drog ut lite på tiden när säljaren skulle välja mellan er budgivare, grattis till att det blev ni som blev köpare till det fina huset! Vi ses på sommarens tillträde, ha en fin vår så länge! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Yvonne J
Sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Spandelstorp

Kände Mårten sedan tidigare så allt har löpt smärtfritt.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Yvonne! Det har varit trevligt att samarbeta med dig, lyhört och med raka rör, uppskattat. Hoppas att du kommer att trivas med lägenhetslivet, vi ses snart på tillträdet! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Anders S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Bra och proffsigt genomförande av hela processen. Täta återkopplingar så vi har känt oss delaktiga.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Anders! Tack för detta, uppskattas! Alltid extra trevligt med återkommande, nöjda kunder till byrån. Skönt att vi kunde leva upp till förväntningarna även idag. Tycker vi har haft en bra, trevlig och snabb kommunikation. Har upplevt er som mycket tillmötesgående. Gott nytt år! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Anders S
Trummenäs

Ett bra och proffsig bemötande men hade önskat lite tätare återkoppling under budgivning.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Anders! God fortsättning! Tack för ärlig bedömning och för lika trevligt bemötande tillbaka. Förstår och respekterar hur du menar, budgivningen drog ut lite på tiden eftersom det var lite komplext med olika villkor, scenarier och en pågående/kommande renovering att reda ut. Härligt att höra att ni är nöjda i övrigt med affären. Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Marit O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Ett fantastisk vänligt och proffsigt bemötande.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Marit! Vad roligt att höra, tack! Och tack själva för bra & trevligt bemötande och en smidig affär. Lycka till med den fina lägenheten, vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Lennart C
Trossö

Mycket kunnig, engagerad och trevlig

Svar från Mårten Kindlund

Hej Lennart! Tack för ditt omdöme. Har upplevt er som mycket trevliga & smidiga i affären och säljarna har uppskattat att ni ville göra allt ni kunde för att kunna köpa denna fina lägenheten. Vi ses igen till våren! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Christina L
Saltö

Saltö Efter sex stycken köp/säljärenden genom åren med Mårten Kindlund som mäklare är jag mycket nöjd med bemötande och kunnighet, och jag har stort förtroende för Mårten, och kan verkligen rekommendera honom. Christina

Svar från Mårten Kindlund

Hej Christina! Ja, i nuläget leder du nog min lista på återkommande kunder & försäljningar :-) Tack för visat förtroende igen! Alltid lika trevligt bemötande och en lugn, genomtänkt affär med lyhördhet från båda sidor är lika uppskattat varje gång från min sida. Denna gången ville du sälja din fina lägenhet off-market och det gick finfint det med tack vare hugade spekulanter som vi redan hade tillgång till, en av många fördelar med att vara marknadsledare i Karlskrona ju. Lycka till med villa-livet, ha en fin vinter...

Sven-Rune T
Saltö

Mårten gav ett bra och professionellt intryck. Han verkade verkligen kunna sin sak i det yrke han utövar.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Sven! Tack för detta. Ni har visat trevligt bemötande på de lägenhetsvisningar som jag har haft för er, uppskattat. Kul att ni fick tag i denna fina lägenheten off-market i vårt spekulantregister. Är säker på att ni kommer att trivas, lycka till med husförsäljningen så ses vi igen snart! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Lars Erik A
Torhamn

Varit behjälplig med försäljningen av vårt hus i Torhamn. Mårten är proffsig och det märks att han har stor erfarenhet. Han är snabb till svar och är tillgänglig i alla lägen. Vi har redan rekomenderat honom till vänner och det kommer vi fortsätta med.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Lasse! Tack för en mycket trevlig affär från start till slut, med öppen kommunikation och en lyhördhet som är viktig i sådana här stora affärer. Smart av er att låta oss ta fina sommarbilder, att ha sparat oavsett när man säljer under året. Ja, vi förmedlar ca 50 % av alla fastigheter i Karlskrona och över 60 % av fastigheterna i Torhamn (de senaste 5 åren) så roligt att höra att den erfarenheten märks och att ni vill rekommendera mig & oss vidare, uppskattat! Kul att köparna verkar uppskatta er fina fastighet lika...

Tess-Angelica O
Torhamn

Mycket bra! Trevlig och tillmötesgående!

Svar från Mårten Kindlund

Hej! Tack för detta och för lika trevligt bemötande! Roligt att ni är nöjda med hur det gått till när ni köpt denna fina fastigheten. Det kräver lite extra kommunikation när man är utomsocknes men det flöt på bra tycker jag. Ha en fin vinter så ses vi på vårens tillträde! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten K