Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik Jäfverström har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Fredrik Jäfverström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 295 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Jäfverström har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

295 omdömen om Fredrik Jäfverström

Sedan starten hos Reco 2015
Caisa O
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik var väldigt rak och tydlig när vi pratade om saker, och tog saker i min takt lyssnar på vad jag sa och frågar om

Christofer J
Anneberg Hammarö

Föredömlig på att hålla kontakt, bra koll på marknaden och ett bra bollplank till mig som säljare så både lyssnar och kommer med tips och idéer.

Marita J

Han var toppenbra, Gjorde allt bara bra för oss

Inger N
Götetorp

Väldigt trevligt bemötande. Fredrik har levt upp till förväntningarna och mer därtill och det har känts tryggt och lugnt hela vägen.

Marie H
Götetorp

Tillgänglig. Professionell och mån om att hålla oss uppdaterade under processen.

Jennie L
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Bra bemötande och proffsig rekommenderar

Conny K
Götetorp

Mycket professionell i allt som en husförsäljning innebär, långt över förväntan! Trygg och lugn och inger ett förtroende igenom hela processen. Välj ingen annan om du skall sälja hus på Hammarö!

Joakim J

Jag saknade lite engagemang under visningarna. Efter visning, under förhandling och kontraktskrivning, har Fredrik varit väldigt bra att ha att göra med.

Johanna B
Hammar

Fredrik har varit ett fint stöd både vid försäljning och köp av hus. Han har gjort allt för att hålla oss välinformerade och varit effektiv i processen. Han har även en väldigt bra koll på fastighetsmarknaden på Hammarö.

Marie Å
Bena

Fredrik är mycket trevlig, och lätt att tycka om. Ingav förtroende. Våra förväntningar var att hitta heta köpare för ett pris på minst 4 milj. Hellre få personer på visningen, än många nyfikna. Vi tänkte olika om hur försäljningen skulle gå till. Fredrik sålde huset inom satt avtal. Fredrik var tillgänglig och relationsskapande.