Jonas Linsell

Jonas Linsell

Jonas Linsell är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Jonas Linsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 535 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Linsell har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad.

535 omdömen om Jonas Linsell

Sedan starten hos Reco 2015
Mechthild W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Södra Kroppkärr

Jonas var jätte hjälpsam och organiserade extra visning till oss. Fortfarande var han jätte proffesionellt på hela köp processen . Vi kan rekommendera Jonas till alla som söker ny bostad !

Georgios P
Södra Kroppkärr

Han var snäll, lugn, och med mycket tålamod med oss som är utländska och inte behärska språket. Han var villig att visa oss bostaden i en röd dag som blev väldigt uppskattat.

Anund F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Herrhagen

Jonas gjorde ett kanonjobb. Väldigt professionell och lät att prata med.

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Edsgatan

En ödmjuk och trovärdig mäklare med stor kännedom vid försäljning och köp. Vi har anlitat honom vid båda tillfällena. Kan verkligen rekommendera honom.

Elisabeth E
Molkom

Jag behövde en mäklare som brydde sig om mig som säljare och som jag kände förtroende för och det gör jag med Jonas.

Marianne W
Centrum

Utomordentligt trevlig och kunnig mäklare.

John K
Centrum

Lyhörd, engagerad, tålmodig, ihärdig och fantastiskt trevlig fastighetsmäklare!

Emma H
Herrhagen

Super trevlig kille. Lugn och saklig. Sen kan man ju inget annat än att älska den fina dialekten han har.

Peter H
Herrhagen

Super trevlig, enkel att ha att göra med och är man ny inom det här som jag så tar han det med ro och förklarar alla frågor man kan ha. Bäst av allt är att han har den bästa dialekten! :)

Donia Rezan H
Haga

Trevlig glad o kompetent ♥️ Så glad att jag fick både sälja och köpa hos er.