Andreas Nord

Andreas Nord

Andreas Nord är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Andreas Nord har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Andreas Nord har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.6. Andreas Nord har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Andreas Nord

Sedan starten hos Reco 2015
Ulrika Maria F
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Inkännande och lyhörd av hur vi ville gå tillväga med vår försäljning. Proffsigt bemötande och smidig i hanteringen av både våra och köparnas önskemål. Glad och positiv genom hela processen.

Carl-johan F

Om Andreas Nord har jag bara gott att säga. under en längre tid har vi diskuterat försäljningen och hur vi skulle gå fram och så blev det, tack Andreas. mvh C-J

Rebecka S
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Forssjö

Jag köpte en tomt i Forssjö. Tycker att jag blev mycket trevligt bemött av Andreas, som också upplevdes som kunnig och kompetent. Dock som nybörjare på detta område hade jag önskat en extra tydlighet i hur processen går till från hans sida.

Reino T
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

snabb och enkel hantering av ärende

Magnus Peterson M
Läppe

Vi köpte ett fritidshus. Min upplevelse var att Andreas var mycket tillmötesgående gentemot bägge parter. Husköpet var en smidig affär.

Milla B

Köp av torp. Min upplevelse av Andreas är mycket god. Tillmötes, trevlig och tydlig i sin kommunikation. Lever upp till de förväntningar jag som köpare har, att på ett bra och smidigt sätt guida en genom processen. Tack! //Milla

Pia Monica H
Söder

Vi har sålt vår villa och anlitade Andreas som vi sedan tidigare har stort förtroende för. Som väntat har vi haft ett bra samarbetet under hela försäljningsprocessen.

Björn H
Söder

Bidrog på ett professionellt sätt till att försäljningen av vårat hus gick fort och smidigt.

Gertrud Anna Maria Å

Sålt ett fritidshus. Utmärkt. Absolut. Allt har varit till mycket stor belåtenhet

Fredrik N
Forssjö

Andreas är mycket kompetent och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med vårt nya hus och Andreas som mäklare. Andreas svarar väl både på de frågor vi har och inte visste att vi hade. Andreas är mycket serviceinriktad. Andreas gör att man känner sig lugn och han ter sig genuin i fråga om att ge en ärlig bild av objektets skick och värde. Andreas gör det "lilla extra" som gör att man får känslan av medmänsklighet och som att det inte" bara är ett jobb".