Jacob Hanna

Jacob Hanna

Jacob Hanna är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Jacob Hanna har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Jacob Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 241 omdömen med ett betyg på 4.8. Jacob Hanna har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

241 omdömen om Jacob Hanna

Sedan starten hos Reco 2013
Helena A
Akalla

Jacob är en mycket trevlig, kunnig och pålitlig person han har skött försäljningen på allra bästa sätt. Jag litar på honom till 100%.

Isabelle G

Pedagogisk, trevlig, noggrann, ärlig

Jens E
Kista

Vi har haft en mycket positiv dialog sedan 2015. Jacob ha alltid varit mycket seriös och ger ett exceptionellt högt förtroende. Under försäljningsprocessen har han varit utomordetligt bra genom alla moment. Jacob var bra på att få förstagångsköparen att känna sig trygg med hur allt fungerar med bostadsrätt och HSB-medlemskap med mera. Jag ger mina högsta rekommendationer.

Jennie A
Spånga - Rinkeby

Jag rekommenderar varmt Jacob som mäklare. Trevligt, tillmötesgående och proffsigt bemötande genom hela processen.

Paraskevi F
Kista

Mycket trevlig bemötande ! Tydlig och strukturerad. Man känner sig trygg att göra affärer med Jacob! Vänlig och lätt tillgänglig!

Inga-Lena A
Akalla Trädgårdsstaden

Jacob är väldigt kunnig och trevlig person.

Kajsa K
Kista

Bra bemött av mäklaren och god kontakt genom processen.

Johannes K
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Hanna en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Professionellt i alla moment av hela processen. Jag har stort förtroende för Jacob.

Carl F
Kista

Professionellt från start till mål. Med trygg hand lotsades vi igenom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Jacob.

Amir T
Husby

Han va den bästa mäklare som jag träffade snäll lätt förklara visar saker om hur funkar lägenheten och glad det var trevligt och träffa honom.