Joel Hämälä

Joel Hämälä

Joel Hämälä är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Joel Hämälä har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Joel Hämälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Hämälä har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Joel Hämälä

Cecilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro

En fantastisk mäklare som med empati o förståelse lyssnar och känner in vad kunden vill ha. Lugn o saklig. Stor förståelse att flytt kan vara känslomässigt jobbigt, och kan ta sin tid. Känner mig jättetrygg med Joel och kan varmt rekommendera honom.

Nicolas P
Sörbyängen

Sympatisk, grundlig, noggrann och pålitlig.

Tove Q
Sörbyängen

Trevlig, förtroendeingivande och ödmjuk person. Enkel och sympatisk att kommunicera med, en toppenbra mäklare!

Bo Eric A
Hampetorp

Han är rejäl att ha att göra med. Han är bra på att lyssna, när jag har synpunkter. Det har varit en mycket bra mäklarkontakt, trots en mycket tuff marknad. Med vänlig hälsning Bosse

Albin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Gamla Hjärsta

Joel har bemött oss professionellt och trevligt sedan första visning till kontraktsskrivning.

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Gamla Hjärsta

Vi trillade över Joel mest av slump, och det är vi så glada för! Han är kompetent, proffisionell, lyhörd för oss och för marknaden. Vi har känt oss trygga med att han ser till våra intressen, han tar uppdraget på allvar och har varit engagerad hela vägen i mål.

Ingegärd Rosemarie F
Sörby

Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och professionella förhållningssätt. Samarbetet med honom har varit utmärkt. Och de dialoger vi har haft har underlättat vårt eget agerande under resans gång. Med undantag för den ursprungliga värderingen som möjligen höjde våra förväntningar för mycket.

Mikael B
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro

Bra återkoppling..trevligt bemötande. Lyhörd.

Svar från Joel Hämälä

Hej Mikael Stort tack för att du tar dig tid att recensera mitt arbete och kul att ni är nöjda. Lycka till framåt!

Mattias K
Marieberg

Köpte en bostad som han sålde och allt va väldigt smidigt och alltid ett toppen bemötande.

Svar från Joel Hämälä

Mattias med familj, stort grattis till husköpet och genomgående trevliga kontakter. Vidare så är jag väldigt tacksam för att du tar dig att recensera mitt arbete - kul att ni är nöjda!

Emma A
Odensbacken

Trevligt bemötande samt håller en god kommunikation med dig som köpare under processen och återkopplar snabbt vid frågor och funderingar!

Svar från Joel Hämälä

Emma - det gläder mig att du är nöjda med hur jag hanterar din bostadsaffär. Det har varit ett nöje att få vara dig behjälplig i samband med husköpet. Stort tack för att du tar dig tiden att dela din erfarenhet. /Joel