Alexander Gergils

Alexander Gergils

Alexander Gergils är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Alexander Gergils har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 383 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Gergils har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

383 omdömen om Alexander Gergils

Sedan starten hos Reco 2014
Jan Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Seriös Kunnig Lokal kännedom

Urban D
Kungshamn

Mycket trevlig o kompetent mäkkare

Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Smögen

Trevlig korrekt Bra att ha att göra med. Enkel och tydlig

Thomas M
Kungshamn

Trevligt och snabbt hanterat, service på topp. Vi ville att hantering av avtal mm skulle gå smidigt och det gjorde det. Alexander var väldigt bra att göra med.

Maja F
Hunnebostrand

Mycket varmt och jordnära bemötande! Alexander ansträngde sig extra för att hjälpa oss med den ekonomiska biten när vi stötte på problem vilket var oerhört uppskattat. Vi är mycket nöjda med Alexander Gergils som mäklare vid köp av bostad.

Peter G
Kungshamn

Tydlig, trevlig och väldigt enkel att ha och göra med.

Helene C
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Proffsig och duktig mäklare. Man känner sig trygg och får bra information och hjälp. Väldigt nöjd

Ulrika E
Smögen

Upplevde Alexander som tillmötesgående och tydlig. Kändes tryggt att göra affär med honom.

Benny A
Smögen

Väldigt tillmötesgående för våra önskemål om privata visningar och tydlighet vid kontraktsskrivning.

Bengt Arvid B
Kungshamn

Trevligt och mycket trovärdigt bemötande. Lugn och saklig gör att jag trivs mycket bra med Alexander som mäklare. Rekommenderas verkligen.