Fastighetsbyrån Laholm

Fastighetsbyrån Laholm

• BadgeSixYears
Ring 0430-719 30 Dela

Med Hallands största flod, mängder av sjöar och 12 kilometer sandstrand är det alltid nära till vatten här i Laholm. Stadens äldsta del är nästan 800 år gammal och gatunätet följer samma dragning som på medeltiden. Vi på Fastighetsbyrån har genom åren byggt upp ett starkt kontaktnät i Laholm och vi engagerar oss till fullo...

224 omdömen om Fastighetsbyrån Laholm

Sedan starten hos Reco 2013

Siv Gunnel Britt Marie N
Knäred

Otroligt fint bemötande på alla sätt och vis av vår Mäklare Lätt att prata med, så därför kännt stort förtroende för Tobias under hela tiden. Tobias är verkligen en fantastisk fin person som hjälpt oss på ett proffsigt och ändå personligt sätt.

Titti U
Knäred

Bra kontakt. Kloka råd. Tydlig struktur i affären och processen. Bekymmersfritt och tryggt för mig som säljare

Caroline N
Hishult

Väldigt bra bemötande av mäklaren. Hjälpsam, proffsig och alltid tillgänglig.

Jonas C
Laholm

Bra kompetens och erfarenhet från branschen.

Patrijot B
Stadsparken

Alltid pedanta & trevliga. Hör sitt jobb med klass

Björn L
Ydermossa

Engagemang och kompetens. Trevligt bemötande

Siv Anna Elisabet S
Skummeslövsstrand

Ett proffsigt bemötande och tålmodigt sätt gjorde att affären blev lyckad

Malin I
Hasslöv

Bra bemötande, svarat bra på våra frågor. Snabb visning. Bara positiv med alltihopa

Karl Fredrik E
Hasslöv

Mycket samarbetsvillig och allt gick bra. Ställer upp när man än behöver dem och är mycket trevliga vi kunde inte ha det bättre.

Mimi H
Mästocka

Proffsigt men ändå personligt bemötande, god kundservice och en lyhördhet för vad både jag och potentiella köpare hade i åtanke kring försäljningen. Rekommenderas verkligen!

Jeanette H
Musikkvarteren

Positiv upplevelse! Gott bemötande på alla sätt o vis!

Anita F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm

Mycket hjälpsam och trevligt bemötande Allt till belåtenhet.

Tomas E
Centralt

Mycket bra. Realistiskt och korrekt. Bra rutiner genom hela processen.

Nils Björn Henrik O
Skummeslövsstrand

Mycket proffsigt vid första kontakten. Bra dialog hur vi gick vidare. Hela tiden bra info och uppdatering vad som hände. Gillade verkligen live visningen där köparna kunde se fastigheten på ett annat sätt och där Tobias pratade lugnt och sakligt.

Mattias H
Skummeslövsstrand

Stort förtroende för mäklaren och då fastigheten inte låg ute till salu uppskattar vi hans kundkännedom och lät oss kolla på denna innan den lades ut. Smidig process och vi har haft möjligheten att se över fastigheten i flera omgångar. Det enda som inte uppnådde förväntningarna var att vi inte fick information kring de skadeväxter som finns på tomten, som vi tycker borde framkommit från säljarnas sida. Men hanteringen av detta nu när det uppdagats har varit bra. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med mäklarens arbete.

Eva Ing-Marie N
Altona

Min upplevelse kan inte vara bättre.

Jonas C
Edenberga

Trevlig mäklare, kompetent. Pålitlig

Emanuel S
Veinge

Jätte bra bemötande och fantastisk bra hjälp genom hela köpet. Vi är super nöjda.

Bengt P
Knäred

Blev väldigt bra bemött av mäklaren Mäklaren verkar vara rätt duktig

Ragnar N
Laholm

Då fastighetsaffären enbart är kontrakterad o tillträdesdatum är i slutet av september är vi inte beredda att avge något omdöme om handläggningen i nuläget.

Håkan P
Hasslöv

Mycket trevliga och hjälpsamma mäklare. Vi har blivit väl omhändertagna i vårt husköp. Kan varmt rekommendera.

Sandra J
Ränneslöv

Mycket trevlig och kunnig mäklare, jättebra visning och plus för att vi fick möjlighet att träffa säljarna på visningen. Bra kontakt både med mäklaren och säljarna, snabb affär. Tydliga och bra svar på våra frågor och funderingar. Toppenbetyg på alla punkter!

Christina L
Våxtorp

Proffsigt, väldigt fin återkoppling när det hände något under försäljningen vi var uppdaterad hela tiden.

Wilma L
Hasslöv

Alla visningar vi varit på med fastighetsbyrån i Laholm har vi blivit trevligt bemötta och fått en bra beskrivning av husen. Det har känts personligt och inbjudande. Vid köpet har vi fått bra hjälp

Katarina K
Våxtorp

Mycket bra. Stor förståelse och stort tålamod för min svåra ekonomiska situation samt att jag var fysiskt sjuk och mådde psykiskt dåligt.

Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm
Trädgårdsstaden

Trevlig och välbemöt, mäklaren tog sig tid att svara på mail och sms även under kvällstid. Kommunikation fungerade bra på avstånd, vilket var aktuellt just i mitt tillfälle.

Christer B
Skummeslövsstrand

Mäklaren har varit följsam och lyssnat på oss som kunder. Vi är mycket nöjda med engagemanget och gjort ett mycket bra arbete. På det hela taget en bra affär för os och mäklaren.

Hans-Henrik H
Hällede By

Har solgt 2 ejendomme gennem Olle Nilsson i 2022, meget venlig og engageret mäklare - handlerne gik hurtigt og smidigt - kan helt sikkert anbefale Fastighetsbyrån i Örkelljunga 👍

Viola S
Skummeslövsstrand

Hej!vi har haft en bra kommunikation

Anna-Clara K
Öringe

Väl bemött. God kommunikation. Bra info.

Annika K
Skottorp

Bra bemötande från mäklaren, skött affären utmärkt.

Christin Inger-Lena N
Knäred

Vi upplevde att mäklaren var kunnig och proffessionell,

Åsa V
Skottorp

Trevligt bemötande, bra information längs vägen på affären!

Ola B
Altona

Vi har blivit fint bemötta av mäklaren. Mäklaren har varit lätt att få tag i och har hjälpt oss med pdf-material vi behövt. Vi har upplevt att han varit till god hjälp vid köpet.

Pia J
Laholm

Fastighetsbyrån gav ett mycket fint bemötande. Mäklaren var mycket proffsig, tydlig och saklig.

Sebastian R
Öringe

Mycket professionellt. Uppfyllde mer än förväntat mina mål o tankar. Tryggt.

David N
Altona

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Mäklaren var påläst, intresserad och engagerad. Hela processen känns mycket seriös och förtroendeingivande. Har varit mycket tjänstvillig och generös med kontakter, och andra tips och råd. Vi är mycket nöjda med Tobias Lidström på Fastighetsbyrån i Laholm.

Malin E
Trädgårdsstaden

Trevligt bemötande, trygg försäljning och kunnig mäklare.

Sonny B
Laholm

Toppen mäklare, sätter alltid alla i fokus

Petter Ö
Laholm

Mycket gott bemötande! Bra tillgänglighet för frågor. Lyhördhet inför våra behov och önskningar. När man vill köpa ett hus har man höga förhoppningar på mäklaren och Per-Olof levde upp till dem med råge! Vår upplevelse av mäklaren vid köpet är mycket god. Påläst, hade god ordning, effektiv, parant och kunnig. Mycket bra!

Carl-Magnus A
Mellbystrand

Jag har blivit bemött med en stor professionalitet. Fått förklarat saker och ting som jag behövde att fråga om på ett lättbegripligt sätt. Feedbacken under själva försäljningstiden och budgivningen var snabb och tydlig. Sammantaget så är jag mycket nöjd med Fastighetsbyrån och kan med varm hand rekommendera den för andra.

Michal K
Hishult

Vi var nöjda. Mäklaren var professionell. Allt fungerade som det skulle.

Bo Inge Jörgen A
Mellbystrand

En bra mäklare som var lätt att prata med under hela försäljningen av vår fastighet.

Sven Johan Henrik S
Centralt

Proffsigt bemötande, punklig och god kunskap om försäljning av fastigheter. Förväntningarna va utgångspriset men lyckads få lite till. En smidig försäljning (gick innan visning) Smidigt för både mig och mina hyresgäster som inte blev besvärade mer än nödvändigt. Allt som allt en väldigt lyckad affär. Rekommenderar Tobias till andra som funderar på att sälja.

Anders A
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Laholm
Mellbystrand

Mycket trevligt och seriöst bemötande!

Jack R

Engagemang Kompetens Tid Vänlig

Ulf Peter Magnus H
Norra Össjö

Mycket proffsigt bemötande, rak och strikt i sitt bemötande och hade ordning på alla papper som skulle skrivas på. Tobias var grymt bra 😃😃

Alexander Q
Laholm

Proffsigt bemötande och utförande av mäklaren. Alltid nöjd när man anlitar Per Olof.

Lennart H
Norra Össjö

Service minded , hjälpsam och snabb återkoppling. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Laholm.

Hampus W
Knäred

Vi blev trevligt och proffesionellt bemötta. Han visade oss runt och va kunnig. Vi hade inga förväntningar då vi köpt hus av dem innan så vet vi vilka det är. Alltid lika bra 👍🏻 han va lika bra som han brukar. Vi är väldigt nöjda.