Fastighetsbyrån Landskrona

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears
1 051
Ring 0418-260 70 Dela

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån. Vi på Fastighetsbyrån känner både...

1051 omdömen om Fastighetsbyrån Landskrona

Sedan starten hos Reco 2013

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Bra erfarenhe, lättsam och trevlig person

Ahmet A
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Jag har blivit bemött väldigt bra av mäklaren. Detta är tredje gången min familj kontaktar henne och hon har hjälpt oss med att sälja vår lägenhet och även köpet av vår nya bostad. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med köpet av bostaden. Allt har gått bra.

Eva-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Nyhamn

Josefin är trevlig och ställer upp på tider som passar oss.

Chris F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Hasselparken

Patricia är mycket trevlig och hjälpsam. Hon lägger ner mycket arbete på att hålla mig uppdaterad och lyssnar på mig och mina ideer. Tyvärr var mina förväntningar högre än marknaden men Patricia gjorde.troligtvid vad hon kunde för att sälja min bostad.

Edin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Hasselparken

Trevlig mäklare som får grejerna gjort

Eva-Britt L
Borstahusen

Jag fick bra kontakt med Josefin ifrån allra första början. Josefin är glad,trevlig och öppen som person. Som mäklare engagerad och kunnig.Vid eventuella frågar alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Josefin Eva Ljungberg

Charlotte P
Köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Kunnig, professionell och intresserad av kunden.

Linnea N
Borstahusen

Med sitt driv, engangemang, och tillgänglighet kunde vi under hela processen ha en nära dialog med Josefine. Hon fanns där för oss och det kändes som ett samarbete rakt igenom. Hon tog alltid kontakt med oss och vi förde diskussioner om nästa steg. Josefine har ett lösningsorienterat synsätt och ett trevligt bemötande där det kändes fullt naturligt att ta kontakt i alla lägen. Mina förväntningar på en mäklare är just att kunna föra en dialog, att få fullt stöd i försäljningen och att mäklaren hela tiden ligger steget före,...

Roger S
Sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

En super mäklare som aldrig ger upp o gör allt i sin makt för säljaren ❤️

Julia L
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Drottningen

Mycket trevlig och professionell! Bra bemötande, snabb och tillgänglig vid frågor. Rekommenderas!

Gunnar V

För att rätta till det så är jag hans fru.Men...men ...Ellinor är exceptionell För att: har ett otroligt engagemang har mycket kontakter samtidigt vilket Gagnar både säljare och köpare har mycket stor erfarenhet är generös och bjuder på sig själv ja jag skulle kunna göra. listan lång ... Mvh Eva Wikström

Inga Greta H

Mycket erfarenhet och god kännedom fantastisk person kännedom trevlig

Jan-Åke P
Västra Fäladen

Engagerad och service mindes. Ställer verkligen upp i alla lägen

Lars N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Vi blev mycket väl bemött av Sebaedin och fick ett mycket gott intryck av honom. och kände stort förtroende för honom.. Förväntningarna känns bra eftersom han har så mycket han har berättat om vad som händer som vi fick reda på när vi träffades på hans kontor. Sammanfattningsvis blev jag väldigt imponerad av Sebaedin hur han bemöter oss och i inger stort förtroende för både mig och min son Tony.

Anna T
Häljarp

Jag tyckte hon var mycket proffsig och kändes otroligt engagerad i hela säljprocessen. Det jag uppskattade lite extra var också att hon hade nära till skratt och humor, vilket gjorde att hela processen kändes väldigt bra och mer avslappnat. Jag är över lag väldigt nöjd.

Anders T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

En bra och trevlig mäklare med ett engagemang utöver det vanliga,som gjort en bra affär trots dåliga tider för mig Anders Törnblom. Tack

Jeanette S
Häljarp

Ett mycket bra bemötande av mäklaren, trevlig, glad och hjälpsam. Vid frågor tog det inte lång tid till man fick svar. Vid köpet av bostaden var mäklaren tydlig och gick igenom alla paragrafer med både mug som köpare och säljaren. Kan varmt rekommendera Sebaedin

Morgan P

Väldigt bra bemötande. tuff tid att sälja, men till sist lyckades försäljningen. Bra hantering inför försäljning med styling, fotografering, besiktning mm.

Erik N
Häljarp

Otroligt proffesionellt bemötande och alltid lika trevlig vid alla olika typer av konversationer via telefon, sms mm. Alltid lika spänt när man ska göra något stort och nytt i livet men Sebaedin gjorde allt lätt och smidigt för vår del. Är otroligt lättad och tacksam att vi hade honom som vår första mäklare och skulle vi i framtiden vela hitta något annat kommer jag inte tveka på att kolla med honom först!

Lena H
Norra Borstahusen

Enkel att sammarbeta med. Bra stöd, ger bra tips en toppenmäklare!

Jan H
Norra Borstahusen

Patricia är engagerad och ambitiös. Hon gav värdefulla råd vid försäljningen och var angelägen att både vi som säljare och köparen skulle känna att affären blev rätt. Vi är mycket nöjda

Nina P

Kompetent, effektiv och trevlig i alla sammanhang. Ger alltid klara besked och tydliga svar. Har inget att anmärka på.

Oliver B
Skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Snabbtänkt, lyhörd, rak på sak och värdesätter både säljarens och köparens intresse! Rekommenderar starkt.

Yvonne A

Var mycket vänlig och allt gick smärtfritt

Maria-Pia S

Social, kunnig och trevlig. Väldigt hjälpsam

Benny N
Häljarp

Vi har blivit väldigt väl bemötta och omhändertagna, Tog sig mycket tid och var noggrann med att se till att vi kände oss bekväma i situationen. Helt rätt personlighet för denna typ av kundrelation. Vi känner oss mycket trygga med honom. Benny och Petra

Aqba A
Västra Fäladen

En fantastisk mäklare, professionell i sitt utförande och med ett utomordentligt gott samarbete.

Jerker K
Solskiftet

Best no 1 ! Kunnig, serviceminded, rätt kvnna öå rätt jobb! 100 procent nöjd !!!!

Per J
Centralt

Mycket gott bemötande, och presentation av objektet på bästa och förtroende skapande sätt. Önskar honom allt gott i arbetet med förmedling av bostäder i Landskrona kommun.

Janet N

Stor erfarenhet med mycket kunskap. Bra förtroende för henne.

Laila P
Väster

Han är en jätteduktig mäklare på alla sätt, han är artig, trevlig, proper och framförallt en duktig mäklare. Han lägger upp planer och planerar själv och diskuterar med oss hur vi ska gå framåt. Och något som vi uppskattar mycket är att han efter varje visning hör av sig till oss och berättar hur det gått samt ringer och pratar med oss med jämna mellanrum hur allt fortskrider. Han berättar för oss hur allt fungerar eftersom vi aldrig gjort något sådan innan. Vi tycker han är en toppenmäklare!!

Vytis M

Duktig mäklare på alla sätt, enkel och effektiv i kommunikationen, väldigt service inriktad, bara positiva upplevelser av honom. Rekommenderas varmt!

Maria O
Västra Fäladen

Vi är mycket nöjda med Josefines bemötande, professionalitet och tjänstvillighet.

Nils Dennis Johan N
Häljarp

Snabb smidig affär. Enkel att ha med o göra

Torbjörn K
Häljarp

Lätt att kommunicera med. Väldigt noga med att återkoppla och informera. Hade höga förväntningar och blev inte missnöjd.

Oscar S
Landskrona - Strandvägen

Josefine var proffsig ut i fingerspetsarna hela vägen genom försäljningsprocessen, alltifrån annons och objektbeskrivning till kontraktsskrivning och övertag av bostaden kände vi att vi kunde lita fullständigt på henne. Tack vare Josefine blev vår bostad såld snabbt och till ett bra pris.

Lars H

Hej Jag har haft tidigare erfarenheter och affärer med er och Eleonor. Det var en stor del av att jag valde er och henne igen. Det finns ett bra engagemang och känner att hon tar både säljares och köpares intressen på bra sätt. Det känns tryggt med henne. Stor kunskap och hjälper till vid olika val under resans gång. Nu är inte hela affären i lås, men jag är övertygad om att Eleonor stänger säcken denna gången också.

Louise J

Eleonor är, trevlig, tillmötesgående och lätt att prata med. Återkopplingen är snabb, vilket är både viktigt och uppskattat. .

Matilda L

Kan bara rekommendera Eleonor, hon är väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Blev en smidig affär.

Erik L

Bra bemötande, snabb att fixa visningar, engagerad till skillnad från många andra.

Christina P
Solskiftet

Väldigt trevligt bemötande, håller bra kontakt och informerar löpande om vad som väntar och svarar bra på alla frågor. Han levde mer än väl upp till förväntningarna!

Anneli J

Proffsig, kunnig och trevlig. Bra på att förklara kontrakt innehåll.

Julia W

Effektiv, lätt att kommunicera med, inkännande och positiv.

Moa S

Mycket bra! Vi är väldigt nöjda med Eleonor!

Arianit H
Väster

Hon är jätte trevligt och kompetent för sitt arbete som har erfarenhet och kunskap för att göra sitt bästa

Patricia S

Upplevde att hon inte lyssnade. Var inte påläst på objektet. Inte uppdaterad med hur marknaden snabbt vänt.

Anneli J

Professionell mäklare som pedagogiskt förklarar turerna kring köpet

Kenan A
Solskiftet

Professionellt bemötande, noggrannhet och engagemang överträffade våra förväntningar. Om du söker en mäklare som lyssnar och levererar resultat, är detta det rätta valet för att göra din bostadsförsäljning smidig och framgångsrik.

Suleman R
Väster

Mycket nöjd med bemötandet. Hon är hjälpsam.

Dusan K
Väster

Patricia har gjort ett bra jobb och jag är nöjd😊