Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

• BadgeElevenYears
1 330
Ring 0302-150 00 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära. Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om...

1330 omdömen om Fastighetsbyrån Lerum

Sedan starten hos Reco 2013

Britt S
Lerum

Carina Jönsson har vi anlitat många ggr. Alltid trovärdig. Bra information Påläst.

Hans E
Östad/sjövik

En mycket trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Elenor..

Ann-Britt U
Tollered

Vi har haft ett väldigt gott samarbete med Pontus Samuelsson. Pontus är kunnig och förklarar på ett bra sätt hur processen med att sälja sitt hus går till. Pontus har hela tiden hållit oss informerade om processen. Pontus är glad och positiv i sitt sätt och har förmågan att lyfta en när det känts lite motigt. Vi kan verkligen rekommendera Pontus Samuelsson som mäklare!

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet med försäljningen. Stort lycka till med ert nya boende.

Jonne J
Tollered

Blev bemött Pontus är en Reco kille med posetiv inställning till sitt jobb. Kunnig inom sitt område.

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med ert nästa boende.

Fredrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Aspenäs

Elenor är en bra mäklare och har gjort ett bra jobb. Hon är hungrig och på tårna och hjälper till snabbt. Ibland på gränsen till ivrig men överlag en bra mäklare.

Linnea A
Lerum - Aspenäs

Elenor är en tillgänglig och engagerad mäklare. Vi kan varmt rekommendera Elenor till dig som behöver en positiv och driven mäklare. Fantastisk! Vi är supernöjda med Elenor och hennes arbetsinsats.

Tage K
Stenkullen

Trevlig, tillmötesgående, ansvarstagande. Tycktes ha personligt engagemang även om det självfallet ingår i jobbet

Anders T

Bra, effektiv resultatinriktad trevlig

Olga K
Köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
Floda - Uddared

Per var mycket hjälpsamt med alla frågor vi hade haft innan, under och efter visningen och med att ordna kontrakt underskrivningsmöte i tid som passade oss. Alt gick snabbt och smidigt.

Kent K
Lerum - Centralt

Mycket professionell och erfaren. Mycket bra samarbete och stort stöd på resan mot försäljning.

JENS MARTIN J
Östad/sjövik

Hon har sålt flera Fastigheter för oss och vi har alltid varit nöjda.

Mazen A
Köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
Gråbo - Lekstorp

Mats gör sitt jobb professionellt. Svarar snabbt på varje förfrågan eller förtydligande.

Mathias A
Stenkullen

Fantastisk! Carina hade en tät dialog med mig. Vi gick igenom alla steg utav försäljning i lugn och ro. Hon var transparent och gav tips och idéer under möte, fotografering och inför visning. Jag kunde inte vara nöjdare!

Camilla D
Floda - Berghult

Han förstod oss och har verkligen hjälpt oss

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med ert nya hus.

C***n N
Floda - Uddared

Mycket bra o omtänksamt o personligt bemötande av ovannämnda mäklare. Upplevde en god förståelse för vår situation o att han gjorde så försäljningen av vårt hus genomfördes till belåtenhet.

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet med försäljningen. Det gör mig glad att du är nöjd.

Pär D
Floda - Uddared

Trevligt bemötande, kändes proffsigt och tydligt genom hela processen.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack för ditt fina omdöme Pär och lycka till med ditt nya hus.

Christer H
Sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
Stenkullen

Bra kännedom om området, informerade mig under hela försäljningen.

Ewa Helen I
Floda - Berghult

Jag kände ett stort förtroende för Pontus redan första gången jag träffade honom. Mycket proffsig och har ett stort engagemang i det han gör. Jag är så nöjd med allt och Rekommenderar honom varmt.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla Ewa för ditt fina omdöme!

Evelina J
Stenkullen

Supertrevlig och proffsig! Snabb och smidig affär.

Joakim L
Floda - Berghult

Kompetent mäklare och bra bollplank i en bostadsaffär. Stort Tack!

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för dina fina ord och för förtroendet.

Lars Robert P
Floda - Berghult

trevlig, höll mig uppdaterad hela tiden, kunnig, kommer att rekommendera honom till andra!

Svar från Pontus Samuelsson

Tack så mycket Lars för ditt fina omdöme, det gör mig glad att du är så nöjd.

Hanna T
Floda

Bra bemötande och snabb respons

Kajsa B
Floda

Respektfullt bemött! Lyhörd för mina funderingar! Lätt att få kontakt med! Snabb med rapportering kring ärendet! Proffesionell, trovärdig!

Moa E
Lerum - Höjden

Pontus kändes som en stor trygghet i vårat bostadsköp från början till slut. Han är mycket professionell och positiv som gjorde att allt kändes väldigt smidigt.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla för ert fina omdöme och lycka till med ert nya hem. Ni kommer att trivas hur bra som helst!

Sandra F
Tollered

Tillmötesgående, tydlig och engagerad. Känns proffsig gentemot båda parter!

Shabnam H
Lerum - Aspenäs

Elenor var väldigt engagerad, lätt att jobba med, kommunikativ och professionell. Skulle absolut rekommendera henne till andra!

Carl Magnus S
Lerum - Bråta

Jag blev väldigt positivt bemött av mäklaren och väl informerad om hur varje steg går till och vilka möjligheter vi har för att nå en bra försäljning. Jag uppskattar Elenors ärlighet kring vad som är effektivt men också hennes lyhördhet gentemot våra önskemål. Elenor har visat på stort engagemang och hög tillgänglighet. Vi har ingenting annat än gott att säga om Elenor och är mycket nöjda med hennes samvetsgranna arbete kring försäljningen av vår bostad. Vänligen Magnus & Louise

Ronnie Vidar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Södra Lerum

Mycket seriös och kunnig i sin roll som mäklare, Vi har fullt fötroendr för Ellinor

Camilla N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Södra Lerum

Trevlig, professionell och lyhörd.

Reine j
Köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
Gråbo - Aggetorp

Inger ett intryck av rak och ärlig, svarade på frågor som han hade koll på. Och va ärlig när han inte visste. Inga konstigheter, utan bara positiv upplevelse.

Malin Elisabet T
Östad/sjövik

Jag kan varm rekommendera Elenor då hon är väldigt lyhörd och inkännande.Hon har stöttat oss genom hela säljprocessen på bästa sätt.

Evelina J
Stenkullen

Trevlig och proffsig! Tydlig när vi fick försäljningsplanen förklarad.

Emanuel B
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Aspenäs

Kan verkligen rekommendera Elenor som vi använt oss av i både köp- och säljprocess. Elenor är driven, engagerad och återkopplar snabbt. Kan även tillägga att Fastighetsbyrån har väldigt smidiga digitala system att arbeta med.

Dan Roger A
Lerum - Höjden

Fick ett mycket professionellt och personligt bemötande där Pontus var mycket lyhörd inför mina tankar om försäljningen. Pontus var alltid snabb med återkoppling och involverade mig på ett mycket empatiskt och kunnigt sätt i försäljningsprocessen.. Pontus starka engagemang och positiva personlighet gjorde försäljningsprocessen till en mycket positiv upplevelse.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla Roger för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär..

Lars J
Lerum - Centralt

Mycket professionell. Trevligt bemötande.

Berit S
Lerum - Rydsberg

En helt igenom perfekt genomförd försäljning. Carina mycket kompetent, saklig, tydlig. Högsta betyg i alla avseenden. Jan Stibe

Rebeca E
Stenkullen

Carina har varit en fantastisk mäklare som varit så till mötesgående och ansträngt sig för min skull. Kan verkligen rekommendera henne vidare till andra kunder.

Daniel K
Lerum - Rydsberg

Kunnig, stöttande och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen.

Lena B
Lerum

Mina kontakter med Carina har varit positiva, både när det gäller försäljning och köp av lägenhet. Carina är erfaren och kunnig och sköter sitt uppdrag med professionell säkerhet. Hon har varit lyhörd för mina behov och önskemål, vilket jag uppskattat mycket. Vi är ännu inte helt i mål, men jag vet att allt kommer att avlöpa korrekt och smidigt. Lena

Christer H
Gråbo

Carina arbetar proffsigt och med en god kännedom om objektet och området jag köpte lägenheten i. Lätt att få kontakt med och tydlig med vad som sker.. Som sagt jag är nöjd över mina förväntningar. Med Vänlig Hälsning Christer Hedman

Anders S

Proffsig, personlig och punktlig

Sara N
Floda

Vänlig och tillmötesgående. Snabb återkoppling.

Darko L
Stenkullen

Lugn, trygg och noga! Bra kontakt och seriös!

Darko L
Stenkullen

Lugn, trygg och noga! Bra kontakt och seriös!

Maria-Isabel L
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
Floda - Ljunghögen

Gott bemötande och stor lyhördhet, vilket jag uppskattade något enormt.

Tobias R
Lerum - Rydsberg

Alltid ett professionellt bemötande, trevlig och engagerad!

Gisle E
Sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Norra Hallsås

Jättebra samarbete med mäklaren i dessa lite tunga försäljnings tider

Martin S
Lerum - Rydsberg

Vi är väldigt nöjda med Carina, proffsigt bemötande och ger en trygg känsla när man har med henne att göra.

Annette K
Lerum

Hjälpsam och trevlig. Kunnig om bostäderna

Anders S

Proffsig, personlig & tillmötesgående