Johanna Lundell

Johanna Lundell

Johanna Lundell är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Johanna Lundell har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Johanna Lundell har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Lundell har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då.

173 omdömen om Johanna Lundell

Sedan starten hos Reco 2014
Daniel P
Lidköping Norr

Tyckte Johanna va toppen bra o kan sitt jobb väldigt bra

Börje J
Lidköping Norr

Det har varit mycket positivt hela tiden Bra info Trevlig bemötandet Stort tack från oss Börje och May

Tommy L
Majåker - Ljunghed

Trevligt bemötande och serviceinriktad.

Lisbeth J
Majåker - Ljunghed

Bättre kunde det inte bli helnöjd med allt

Håkan S
Lidköping Väster - Landsbygd

Mycket positiv och kunnig samt lösningsfokuserad. Johanna höll mig uppdaterad hela tiden och var tillgänglig när jag hade frågor och funderingar.

Elma H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Bra service och tillgänglighet. Snabb återkoppling med möjlighet att kunna ställa förtydligande frågor.

Torbjörn W
Vinninga

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Birgitta S

Johanna har ett trevligt sätt och är tydlig och professionell.

Ann-Britt K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Fick ett fint bemötande. Många visningar,. Hade större förväntningar på slutpriset men just nu är marknaden trög. Är nöjd med Johannas insats.

Victoria N
Vinninga

Johanna är väldigt professionell och bra påläst om rosenvägen när vi var på visningen. Johanna uppfyllde våra förväntningar på visningen och även försäljningen va huset. Med tanke på omständigheterna så har Johanna skött detta galant! Vi är väldigt nöjda med Johanna, hon svarar på våra frågor och ger bra förklaringar när vi ställt frågor.