Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Jörgen Hammargren har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Jörgen Hammargren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Hammargren har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

182 omdömen om Jörgen Hammargren

Sedan starten hos Reco 2014
Jimmy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Bara positivt. Från första kontakt till sista. Informativ, trevlig och kunnig.

Philip S
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Jörgen är mycket kunnig, lugn och erfaren vilket gav oss som köpare en trygg köpresa. Bra visning och lättillgänglig efteråt. Jörgen är 5 av 5!

Veronica M
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Med vänlighet och stor kunnskap.

Else-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Lugn och trevlig men inte helt påläst

Bengt-Olof E
Lysekil

Lugn och behaglig visning av lägenheten.

Lina O
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Tack vare Jörgens erfarenhet upplevde vi en trygg affär. Jörgen har gett snabb återkoppling och varit bra på att kommunicera. Rekommenderar starkt!

Per M
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Lugn, trygg och kunnig Mycket bra kommunikation mellan oss, snabbt och nyttigt

Berit N

Vänligt, trevligt, lyssnande, informativt och förtroendefullt bemötande från Jörgen Hammargren Mycket höga förväntningar med tanke på att vi inte hade möjlighet att få ta del av information på plats och låg kännedom om nyproduktion och Lysekilsmarknaden. Jörgen har uppfyllt våra förväntningar. Vi uppskattade regelbunden information, noggrann beskrivning om säljprocess och uppdateringar av nyproduktionens fortskridande och emellanåt förändringar längs vägen. Tydligt klara beskrivningar för de alternativ av val vi behövde...

Eva B

Alltid ett bra och trevligt bemötande. Alltid återkopplat. Pålitlig.

Ivan R

Tydligt och noggrant. Väldigt tillgänglig och uppföljande!