Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

• BadgeElevenYears
1 084

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik! Märsta är ett expansivt område...

1084 omdömen om Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Sedan starten hos Reco 2013

Tobias E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Centrala Märsta

Vi rekommenderar starkt att välja Maria Lincoln som mäklare. Hennes professionalism och energi gjorde hela försäljningsprocessen smidig och effektiv. Från den första dagen visade hon en tydlig planering och höll en bra och tydlig kommunikation genom hela processen. Som förstagångssäljare var vi lite osäkra, men hon guidade oss genom varje steg och överträffade våra förväntningar. Tack vare hennes dedikation och expertis kunde vi slappna av och lita på att allt skulle gå smidigt. Maria är verkligen en stjärna och vi är så tacksamma för hennes hjälp.

Louise H
Centrala Märsta

Som förstagångsköpare kände jag mig väldigt trygg med Maria! Hon svarar på alla konstiga frågor man kan ha och hjälper en på alla sätt som hon kan.

Lucy N
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
Sigtuna - Prästängarna

Jag tycker Erik har varit en otroligt sympatisk och duktig mäklare - trots något pressad tidsschema och flera turer fram och tillbaka, har han alltid varit vänlig, positiv, professionell och kunnig! Kan varmt rekommendera honom till andra som går köp och sälj tankar! Mvh Lucy

Fredrik E

Trevlig, hjälpsam och professionell

Arvid B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Thorsell en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Rosersberg

Bra, trevlig och hjälpsam. Har inte varit i kontakt med någon annan mäklare förut så Ewa:s bemötande är nu mina förväntningar på nästa framtida mäklare.

Tommy K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Wow vilken mäklare. Världsklass!

Birgitta Leonita B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Thorsell en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Centrala Sigtuna

Mycket trevlig och vänlig person med trevligt bemötande! Verkar kunnig som mäklare! Så som hon är, ska alla mäklare vara

Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Bra och saklig genomgång av köpekontraktet

Tomas E
Centrala Märsta

Mycke bra Mycke bra Mycke bra............

Anna Jessica B
Köpte sitt hus med hjälp av Ewa Thorsell en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Sigtuna - Hällsbo

Mycket trevlig och effektiv! Besvarar alla frågor snabbt och på ett professionellt sett.

Per S
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
Centrala Sigtuna

Erik har haft stort tålamod och lugn i processen att köpa fastigheten

William S
Märsta - Nordöstra

Superbra bemötande, lösningsorienterad, flexibel! Inget negativt att tillägga!

Marika H
Märsta - Nordöstra

Kicki har varit till stor hjälp under vårt husköp och har tillsammans med oss gått igenom allt vad köpet innebär och svarat på alla möjliga frågor så att allt har varit väldigt tydligt för inblandade parter. Det har känts väldigt tryggt att köpa hus med Kicki som mäklare!

Margareta B
Sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Energisk, trevlig ansvarstagande.

Jonas P
Märsta - Norrbacka

Fortsatt driv trots motgångar och tuff marknad. Alltid glad och positiv.

Mikael M
Sigtuna - Björkbacka Strand

Lösningsinriktad, situationsanpassad och professionell.

Victoria A
Sigtuna - Björkbacka Strand

Professionell och effektiv - vi är supernöjda!

Lars H
Steninge

I det stora hela uppträder Maria som jag förväntar mig att hon som säljare för säljaren ska uppträda. Jag, som köpare kommer i andra hand, ska bara bjuda och betala bra. De frågor jag hade såväl på Äspesta som Karlavagnen som hon inte visste, tog Maria reda på och återkopplade, Bra! Men, som mäklare/person tycker jag Maria behöver växa upp, bli mer trygg att ha att göra med, som person och mäklare. Fick under en mail konversation, där jag inte la ett bud, utan förklarade mina ekonomiska resurser just då som svar av Maria:...

István S
Steninge

Maria har varit våran mäklare de senaste 3 av våra köp och sälj transaktioner. Om jag varit något annat än supernöjd så skulle jag fara med osanning. Maria är trevlig och vet vad hon gör.

Tommy H
Steninge Slottsby

Emma är en fantastisk mäklare med så härlig energi. Samtidigt som hon är professionell är hon väldigt mänsklig och jordnära som person. Hon är trevlig och har alltid nära till skratt. Emma är väl förberedd och är väldigt påläst om både objektet och området. Hon är tydlig och rak i sin kommunikation och det är väldigt svårt att missförstå henne, något som är väldigt bra.

Mortaza A
Märsta - Valsta

Hej! Emma är mycket snäll person, väluppfostrad och mycket skicklig i sitt arbete!

Tommy E
Steninge

Rak o klar ! Seriöst agerande både för köpare o säljare.

Daniel J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Thorsell en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Sigtuna - Wenngarn

professionellt bemötanade och bra engagemang

Jonny D
Centrala Sigtuna

Proffsigt bemötande och trevlig förstås! Påläst om och insatt i objektet hon förmedlar. Snabb att svara på allt som dyker upp vad gäller frågor om bostaden. Har ett positivt ”driv” och alltid tillgänglig och återkopplar snabbt med frågor som dyker upp. Rekommenderar Emma å det varmaste! Toppenmäklare helt enkelt!

Joseph T
Sigtuna - Pilsbo

Kicki has been fantastic from the beginning. She is a very sweet and knowledgeable lady and offers a great deal of comfort when buying a home. She is very professional and at the same time friendly and compassionate. I would recommend her to anyone who is buying or selling a property.

Jonas C
Sigtuna - Björkbacka Strand

Engagerad, entusiastisk, glad, service inriktad och väldigt proffesionell

Andreas H
Steninge

Riktigt bra mäklare! Svarar på alla frågor och har koll på allt.

Ruslan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Centrala Märsta

Jag köpte och sålde med Marias hjälp. Allt fungerade superbra - professionellt och smidigt. Rekommenderar starkt.

Hampus E
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Vi har både sålt och köpt hus med hjälp av Maria och kan varmt rekommendera. proffsig, trevlig och transparent. Båda transaktionerna gick smidigt. 5+

Andreas T
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Maria höll sig vid alla avtal och gjorde exakt så som vi bestämde när vi pratade. Hon drev processen utan avbrott, kunde nås vid alla tillfällen och hade svar kring alla frågor. Jag kan bara rekommendera henne till alla som behöver en verkligen engagerat mäklare.

Stefan G
Märsta - Vidbo

Maria är en fantastisk mäklare . Hon är öppen hjälpsam och alltid glad. Hon är en som bryr sig om sina kunder. Hon är en topp mäklare

Jonas Swen Wilhelm B
Centrala Märsta

Tog sig tid att svara på alla frågor och var allmänt trevlig och hjälpsam!

Ursula S
Steningehöjden/Ölsta

Emma var otrlig hjälpsaam och lösningsorienterad

Stefan K
Steningehöjden/Ölsta

Proffesionell och enkel att ha och göra med.

Madelaine Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
Sigtuna - Brännbo

Erik är kunnig, tillmötesgående, tillgänglig, engagerad och hittade helt rätt köpare till min bostad.

Marzena M
Centrala Märsta

Maria är mycket professionell i sin bransch. Mycket bra förhållningssätt till kunden. God kännedom om fastigheten som är till salu. Bra kontakt, snabba svar på frågor, specifika svar. Trevlig och professionell service när det kommer till hela köpprocessen, i mitt fall. Vi är väldigt nöjda.

Camilla B
Sigtuna - Charlottenberg/Svalängen

Emma är en fantastiskt engagerad, påläst, tillmötesgående och härlig tjej som jag utan tvekan skulle anlita igen och varmt rekommenderar till alla som går i köp- och sälj tankar.

Stefan K

Proffesionellt och smidigt samarbete

Maria K
Steninge Slottsby

Har bara bra erfarenhet av Emma. Hon fixar och donar och går all in.

Jenny L
Sigtuna - Munkholmen

Proffsig, enkel och effektiv dialog.

Sofie E
Sigtuna - Munkholmen

Vi är så nöjda med vår försäljning och har känt oss trygga genom hela processen. Maria är en fantastisk mäklare som vi rekommenderar varmt!

Mirza L
Steninge Slottsby

Väldigt professionell och tillmötesgående mäklare. Snabb återkoppling samt såg till att både säljare och köpare ska känna sig nöjda. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Hans-Ola B
Sigtuna - Charlottenberg/Svalängen

Stort yrkes kunnande. Proffsig.

Karl-gustav E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Proffsig nbvcxasdfghjklpoiuytrew

Elina R
Centrala Sigtuna

Emma var engagerad , glad och närvarande. Allting gick smidigt i en ganska snabb affär. Att mäklarna har dialog mellan kommungränserna hjälpte oss enormt att ro hem både försäljningen av vårt gamla hus samt köpet av den nya bostaden . Hon var mycket professionell och trevlig.

Lars Rickard E
Centrala Sigtuna

Emma var tydlig kunnig och närvarande. Det märktes att hon var engagerad i sin roll som mäklare.

Brittany B
Sigtuna - Wenngarn

Maria is very friendly and helpful. She always got back to me when I needed information and was very professional.

cecilia b
Steninge Slottsby

Erik var närvarande och alltid trevlig vid kontakt. Återkopplade alltid snabbt och kämpade på med många visningar i svåra tider.

Khurram K
Märsta - Valsta

I had a very positive experience with Erik Wennberg. He really tried his best to get me the best deal when it came to both selling my apartment and buying a new home. He showed up to every viewing, held multiple viewings, experimented with the price, guided me on the every question I had, contacted potential customers and above all really went out of his way to help me sell my apartment. I would definitely recommend Erik to anyone who is seeking to find a good broker. He is professional, friendly, nice and he knows the art of closing a deal.

Erum B
Steninge Slottsby

I had the pleasure of working with Erik as our real estate broker, and I couldn't have asked for a better professional to guide us through the sale of our apartment. His exceptional negotiating skills and clear communication set him apart in the industry. Erik not only helped us achieve a successful sale, but also helped us buy our new house. He made the entire process smooth and stress-free. His attention to detail, market knowledge, and dedication to our needs were truly impressive. I highly recommend Erik to anyone...