Fastighetsbyrån Mellerud

Fastighetsbyrån Mellerud

• BadgeSixYears
Ring 0530-131 10 Dela

Mitt i Dalslands hjärta hittar du Mellerud, en ort med närhet till rikt friluftsliv och massor av attraktiva och prisvärd boenden. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på kontoret på Landsvägsgatan 48. Här får du hjälp från första till sista steget i din bostadsaffär och kan garanterat känna trygghet under hela processen. Vi är...

123 omdömen om Fastighetsbyrån Mellerud

Sedan starten hos Reco 2013

Sara L
Sunnanå Hamn

Mycket professionellt och vänligt bemötande. Snabb respons vid ev frågor. Påläst och kunnig

Holger L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Från den första förfrågan till att kontraktet ingicks blev jag mycket väl omhändertagen av Christian Johansson. Mina förfrågningar besvarades snabbt och korrekt. Besiktningen och avtalshanteringen förbereddes lika tydligt och okomplicerat. I synnerhet togs hänsyn till våra språkliga skillnader. Herr Christian Johansson kompenserade säljarens något oprecisa förberedelser med sitt vänliga engagemang. Det bör också framhållas att herr Christian Johansson utöver köpet bistått med försäkringar, el mm. Hans kontakter med...

Torill H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Veldig bra, bli og hyggelig ,følte seg ivaretatt .

Mats Göran O
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Jag tycker det är en trevlig och ärlig fastighetsbyrå där man får hjälp om man behöver det

Kjell-Åke Lennart J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Kunnig mäklare som skötte affären bra

Stefan A

Enbart positivt. Bra bemötande

Steinar J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Rask respons fra megler, God tilgjengelighet alle dager også helger, Informativ, løsningsorientert og meget hyggelig

Zoran F
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Allt som det skulle vara och jag förväntade mig :)

Eva F
Köpmannebro

Mycket engagemang och trevligt bemötande! Hjälpsam på alla områden och inga problem med att få kontakt! Rekommenderar varmt!

Zoran F
Åsensbruk

Helt OK han gör sitt jobb som det skal gjöras

Britt-Marie E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Bra bemötande och trevlig mäklare

Tommy Sten-Åke N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Vi har både sålt och köpt fastigheter med Christian och alltid fått bra bemötande och proffsig hjälp i våra affärer där Fastighetsbyrån Mellerud varit inblandade!

Roy B

Trevligt bemötande , trevlig personal , bra service

Sven S
Örsjön

Vi har blivit väldigt bra bemötta och allt har gått jättebra. Våra förväntningar var inga speciella. Mäklaren har varit fantastiskt bra och kontakten har varit bra, han har svarat på alla våra frågor på ett bra sätt.

Tommy Johan C
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Trevlig, kunnig och engagerad!

Erna C
Örsjön

Veldig hyggelig megler. Salget gikk bra. Og det virket som megleren hadde full kontroll hele tiden.

Lars L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Smidigt, bra mottagande bra service allt klart och tydligt förklarat. Ordning och allt klart, sedan bra genomgång, Bra helt enkelt

Linus S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Mycket trevligt upplevelse. Proffsigt bemötande utan att vara för säljigt eller stelt. Christian är Melleruds bästa mäklare.

Karl Jonas A
Liane

Duktig, kunnig. påläst och ett bra och gott bemötande och tydlighet.

Björn Erik B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Megleren har vært meget behjelpelig, har stilt opp på privat visning utenom offisiell visning. Megleren har besvart vår henvendelse i helger og utenom åpningstider. Vi er meget fornøyd med den hjelp vi har fått

Clas Marcus J
Dalskog

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Pedagogisk och tydlig process. Mycket god tillgänglighet och möjlighet att komma i kontakt vid frågor och annat. Precis vad vi hade hoppats på.

Siv J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Ett trevligt och sakkunnigt bemötande, så vi är nöjda

Hisham S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Vi har bemött av erfaren mäklare. Han ger info som jag behov utan att även fråga om. Tydlig och har tålamod

Rune G
Dalskog

Vi har ett väldigt positivt intryck av mäklaren Och Fastighetsbyrån. Trevligt och proffsigt bemötande. Får svar på alla frågor och funderingar.

Daniel J
Dals-Rostock

Fantastisk service, Jordnära mäklare som har koll på läget !

Peter E
Dals-Rostock

Mycket fint tillmötesgående av mäklaren. Hade kollat på nätet på huset och det uppfyllde väl förväntningarna. Vi skrev kontrakt direkt med mycket trevlig stämning både från mäklare och säljare.

Borgar A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Mycket nöjd med hela försäljningsprosessen. Mäklaren värkar kunnig, och huset blev solgt på 2 månader till ett pris vi är nöjda med. Inget att klaga på!

Sigurd Andreas Berg S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Veldig bra. Megleren holdt oss oppdattert hele tiden .

Lars Erik S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Jag blev vänligt bemött av en kunnig mäklare. Jag har fått bra information utifrån det prospekt, som låg till grund för köpet. Jag känner mig trygg med köpet.

Sigmund O
Dalskog

Jag blev bemött på bästa sätt. Mäklaren har levt upp till alla förväntningar och ytterligare. Mitt första husköp och tillsvidare har det varit bästa husköp upplevelsen jag har haft.

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Mycket vänliga människor som tar hand om mig och ger goda råd! Ville att allt skulle gå smidigt och det gjorde det! Helt perfekt!

Ann-Louise H
Bränna

Utmärkt bra på alla sätt. Ingenting att anmärka på

Ilze Ingrida P
Dalskog

Trevligt bemötande och bra information av mäklaren. Hen gav ett intryck att behandla min försäljning av huset lika bra som om det vore ett hus med ett större utgångspris. Förväntningarna var att huset skulle säljas snabbt och det kom många under visningen så försäljningen gick i princip av sig själv. Om detta inte hade skett hade jag naturligtvis haft större förväntningar på mäklaren. Eftersom frågorna kommer innan hela affären är klar (gällande mäklarens jobb med insättning av pengar) så till nu är jag nöjd med servicen i husförsäljningen Mvh Ilze Albertsson

Maria Birgitta L
Sunnanå Hamn

Mycket proffsigt utfört. Snabb affär.

Thomas K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Mycket trevlig agent. Kunde även hjälpa oss med frågor om husköpet. Okomplicerad och snabb bearbetning

Egil S
Liane

Vi ble mottatt av en hyggelig megler og ble forklart alt ved salget. Kan trykt anbefale denne mekleren som var hyggelig og dyktig. Priset ble også ganske hyggelig.

Maire E
Åsensbruk

Vänlig, saklig, snabb hantering Att allt skulle ordna sig. Mäklaren ställde upp. Allt fungerade snabbt och enligt mina önskemål.

Erik Willy J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Meget effektiv megler. Alle ved foretaget i Mellerud var positive og behagelige å gjøre forretninger med. De visste hva de drev med. Ingen problemer. Kan anbefales.

Lars A

Positivt, väldigt personligt bemötande

Andreas D
Sunnanå Hamn

Christian var så bra som en mäklare kan bli. Korrekt, tydlig med vad som gällde och jobbade för kundens bästa Högt betyg

Agnes Caroline B

Väldigt bra mäklare! Tydlig och noggrann! 10/10

Annika E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud
Åsensbruk

Mycket nöjd med den kontakt vi haft med Fastighetsbyrån och mäklaren.

Marianne R
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Profesjonell og vennlig, tilgjengelig og smidig håndtering.

Göran H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Allt var till belåtenhet, från första början till avslut . enkelt och behändigt. Proffsigt!

Mats Lennart B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Absolut inget att klaga på, upplyste oss även om sådant som vi inte tänkt på.

Britt-marie W
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Bra och tydligt bemötande. God tillgänglighet på telefon/sms. Bra stöd i köpet av bostad, som ju kan vara ganska nervöst. Toppen, helt enkelt.

Pia L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Proffsigt, vänlig och med respekt. Svarade bra på mina frågor. Tillmötesgående och tog sig tid. Man kände sig väldigt bekväm. Köpte ett äldre hus, ställde många frågor om källare och vind. Efter besiktning var det en fråga obesvarad, Mäklaren kontaktade snabbt en kunnig person som svarade på mina fråga. Fick omgående svar och kunde fullfölja köpet tryggt.

Joakim L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Seg respons av mäklaren under budgivningen vilket medförde att detta drog ut på tiden.

Eva L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mellerud

Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande av oss som säljare och hans hantering av försäljningen av Moderud. Kunnig, pådrivande och engagerad.

Andreas K
Åsensbruk

Det var svårt att få ett svar. Jag hade förväntat mig ett större intresset från mäklarens sidan.