Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 762

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt. Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt,...

1762 omdömen om Fastighetsbyrån Mölndal

Sedan starten hos Reco 2013

Sophia A
Lindome | Hällesås

Patrik bidrog till att göra vårt husköp till en smidig upplevelse.

Svar från Patrik Teply

Tack Sophia och tack för en väl genomförd affär! Kul att ni fick det ni letat efter!

Christian H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Enerbacken

Bästa mäklaren jag någonsin jobbat med!

Magnus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Enerbacken

Väldigt trevlig ,proffisonell, lättsam och ärlig ,trevlig att göra affärer med .

Maryam H
Lindome | Gastorp

Han är en trevlig person med gott bemötande . Respektfullt , ärligt och kvalitets medveten i sitt roll och arbetet.

Babak S
Lindome | Gastorp

Han har tillräckligt med kunskap i sitt arbete och har en fantastisk attityd. Han kommunicerade bra genom att ge mig information som var uppskattad

Svar från Kristian Svanbom

Tack Babak! Det var en stor glädje för mig att se er glädje och jag tror ni kommer trivas förträffligt i ert nya hus.

Camilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Professionell och trevlig kommunicerade våra önskemål till säljaren

Svar från Patrik Teply

Jag får säga detsamma, mycket fint skött affär och stort grattis till ett bra köp!

Patrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kvarnbyn

Vi är väldigt nödja med Jennie! En fantastisk människa och otroligt bra mäklare. Hon gör verkligen allt för att affären skall bli lyckad. Rekommenderar henne starkt!

Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Åby

Bemötandet var väldigt professionellt, och kommunikationen var god. Kort sagt var upplevelsen positiv!

Sven Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Grym mäklare som vet vad han gör. Trevlig och empatisk mot såväl säljare som köpare. Med Kristian vid sin sida kan man känna sig trygg.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Maja och Sven Erik! Det gick fort denna gången och det är skönt att allt verkar lösa sig nu.

Odpurev G

Mycket trevlig och professionellt kunnig. Rekommenderar henne starkt 10 av 10

Johannes K
Köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Barnsjön

Annakarin har varit väldigt professionell genom hela köpprocessen. Hon har väglett oss på ett mycket pedagogiskt och sakligt sätt, och har varit en trygg guide i vårt första husköp. Vi har också, tack vare Annakarin, haft en väldigt bra dialog även med säljare och vi är mycket nöjda!

Emilia H
Eklanda

Trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar. Kristian var engagerad och förtroendegivande under både visning och kontraktsskrivningen. Vi är väldigt nöjda med Kristian som mäklare.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Emilia för de varma orden och jag får säga detsamma. Väldigt trevligt att ha med er att göra och jag både tror och hoppas att ni kommer trivas förträffligt i er nya bostad.

Marie K
Kikås

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ingemar G
Eklanda

Bra och proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar som mäklaren levde upp till med råge. Inget strul utan raka rör och bra guidning genom affären.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Ingemar! Det funkade jättefint med vår kommunikation så det gick både fort och bra. En försäljning jag kommer minnas med varma känslor. Hoppas du kommer trivas fint i din nya bostad.

Sandra Therese S
Köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Barnsjön

Tryggt, påläst och personligt bemötande! Vi är väldigt nöjda över processen och glad att just Annakarin fanns där när vi gjorde vårt bostadsköp.

Bharatesh M
Åby

Jennie Magnusson as a broker is an exceptional person. Very kind, caring and helpful in solving all our questions. Had patience to answer all our questions and was able to follow up and close the deal properly.

Johanna K
Bifrost

Precis rätt mäklare för mig. Lugn, trygg, rolig, kunnig och pålitlig! Bäst helt enkelt:)

Karolina S
Kvarnbyn

Vi sålde vår lägenhet med Jennie och är otroligt imponerade! Jennie har visat oss 100% engagemang, hon har varit vårt bollplank och lyssnat in våra önskemål. Blixtsnabb återkoppling dag som kväll. Vi har känt att vi varit i trygga händer genom hela köp/sälj processen. Tack Jennie, du är verkligen en stjärna!

Madeleine V
Lindome | Barnsjön

Proffesionell på alla sätt och var behjälplig med allt vi ville, och också stöttande i olika tankar. Super nöjda och kommer att rekomendera Anna-Karin till andra

Erik V
Lindome | Barnsjön

Svarar alltid oavsett tid. Snäll och trevlig. Sålde vårt hus kanonfort!

Philip H
Eklanda

Kristian är tillmötesgående och ödmjuk vilket är tacksamt i en process där man gör sitt livs största affär. Utöver detta så besitter han en djup kunskap om fastigheter och kan tala för sin sak.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Philip! Och tack själv för den fina kommunikationen vi hade, vilket alltid underlättar när man skall göra en trygg affär. Jag är helt övertygad över att ni kommer trivas fint i ert nya hus.

Hugo D

Lättillgänglig, trevlig, tydlig

Svar från Kristian Svanbom

Tack Hugo! Jag är riktigt glad att vi löste det så bra och att ni redan har hittat ett nytt boende som säkert kommer trivas i.

Maria L
Lindome | Fågelsten

Professionell, kunnig och alltid anträffbar för frågor gällande husförsäljningen som är en av de största affärerna man gör i livet. Kan varmt rekommendera Kristian!

Svar från Kristian Svanbom

Tack Maria! Det gick fort och vi kände alla att vi gjorde rätt när vi sålde på förhand. Det var roligt att arbeta med er och ert hus och jag önskar er all lycka med ert nya boende!

Emelie J
Kållered | Tulebo

Kan verkligen rekommendera Kristian som mäklare. Alltid snabb återkoppling, hjälpsam, positiv och proffsig!

Svar från Kristian Svanbom

Tack Emelie! Det var roligt att ha er som köpare och ännu roligare att ha er som säljare. Jag önskar ert all lycka med ert nästa boende.

Oliver L
Stallbacken

Utan Shad hade inte min bostadsförsäljning varit möjlig! Med hjälp av honom fick jag inte bara sålt bostaden, utan även till ett otroligt bra pris! Han har varit lättillgänglig sen dag 1 och med sin jordnära personlighet har han alltid förmedlat trygghet under säljprocessen! Jag rekommenderar alla att höra av sig till Shad om man får i säljtankar!

Sixiu L
Bifrost

I really appreciated how quickly you responded to my emails, even after office hours. Your commitment made me feel supported throughout the entire process

Sara A
Lindome | Kyrkängen

Kristian är riktigt bra mäklare som verkligen gör sitt jobb, positivt bemötande, lösningsinriktad, tillgänglig och ordningsam. vi kan varmt rekommendera honom.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Sara! Det har varit superkul att arbeta med er båda och ert hus och alltid extra roligt när man får glädje av fina utomhusbilder som är tagna när det är som finast.

Ismail A
Lindome | Kyrkängen

Vi kan rekommendera Kristian som mäklare. Alltid snabbt kontakt och gav mycket bra hjälp genom hela säljprocessen. Trevlig och proffsig.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Ismail! Det var så kul att vi till slut fick till en lyckad försäljning efter vårt första möte för ett par år sedan. Det har varit väldigt trevligt att ha kontakt med dig och Sara. Ett stort lycka till med ert nya boende!

Carina W
Bosgården

Tack vare din professionalism , engagemang och snabba åtgärder har verkligen gjort hela processen smidig och effektiv med att sälja min bostad. Tack!

Joacim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Jungfruplatsen

Kunnig, coachande och tydlig. En stadig hand genom både köp- och säljprocess.

Josef B
Krokslätt

Fantastiskt trevlig och tillmötesgående, tydlig kommunikation och han gjorde en snabb affär möjlig! Stort tack, Shad!

Miranda D
Krokslätt

Vår första bostadsaffär blev snabb och enkel tack vare det fina stödet från Shad! En semidigital budgivning med flera telefonsamtal fram och tillbaka gjorde att köptet kändes något mer på riktigt än att ”klicka hem” en bostadsrätt. Att Shad tog sig tiden att redan dagen efter, på en egentligen ledig lördag, lösa kontraktsskrivning för att slutföra affären både för köpare och säljare visar att detta är en mäklare som anstränger sig, och gör det lilla extra. Han kom även ihåg våra tidigare samtal när vi var var på visning...

Christian W
Åby

Kändes genuint engagerad i min bostadsaffär

Lillulla Ö
Krokslätt

Trevligt bemötande och tydliga svar på mina frågorna

Magdalena B
Bifrost

Jag tycker att Martin är proff i sitt yrke samt som glömmer aldrig att bli mänskligt! Han är toppen mäklare!

Maria A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Trevlig Tillmötesgående Återkopplar Lösningsfokuserad Erfaren Kunnig

Svar från Patrik Teply

Tack så mycket för detta. Tycker att det gick bra från början till slut, både i vår kontakt och med försäljningen.

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Pedagogen Park

Mycket stressad, arrogant och rent av en besserwisser. Kändes mer som att han inte hade tid och vill skynda på. Känslan av att han arbetade på accord.

Svar från Patrik Teply

Hej. Tråkigt att det är din upplevelse, men kul att du trots allt hittade en lägenhet som passade. Hoppas du skall trivas där.

Gustav T
Bifrost

Jättenöjd med Shad, verkligen superbra hjälp och alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera

Alfons H
Bifrost

Shad har gjort ett strålande arbete. Jag har blivit bemött på bästa möjliga vis, med känsla för det mellanmänskliga mötet och sin mycket förtroendeingivande expertis har han bidragit till en trygg fastighetsaffär.

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Jättebra genomfört både vad det gäller köp och försäljning av lägenheter. Alltid snabba svar om man hade frågor. Väldigt nöjd.

Marcus G
Åby

Shad var väldigt hjälpsam när det kom till köp av vår nya fastighet. Service i toppklass och vi blev alltid bra bemötta och han var flexibel med våra möten som var viktigt för oss. Han återkopplade alltid hur det kändes och han var en trygg punkt under affären. Shad blev därför det självklara valet när vi skulle sälja våran nuvarande fastighet.

Frida L
Bosgården

Jennie har varit fantastisk genom hela processen. Det fanns en rak och ärlig dialog och hon fick mig att känna ett lugn och trygghet. Rekommenderas starkt!

Henrik E
Lindome | Kyrkängen

Mycket bra bemötande och ett väl genomfört säljuppdrag.

Selma U
Bosgården

Shad Kader är en trevlig, lättillgänglig och kompetent mäklare som har ett driv och stort engagemang.

Andreas S
Bifrost

Jag är mycket nöjd med Shad. Han är professionell, öppen och tillmötesgående. Alltid trevlig att prata med och hjälpsam under hela processen.

Oliver J
Kvarnbyn

Otroligt trevlig och professionell!

Britta A
Lindome | Centralt

Trevligt och proffsigt bemötande och hanterande av uppdraget med försäljningen av lägenheten.

Benjamin B
Eklanda

Enbart positivt bemötande över förväntan. Jennie gjorde allt rätt!

Julia E
Lindome | Kyrkängen

Annakarin är trevlig och trygg. Hon gav en bra guidning genom alla steg.

Jakob N
Centrala Mölndal

Otroligt genuin vilket man inte känner hos många andra mäklare! Trevligt bemötande och alltid redo att svara på frågor! Skulle absolut rekommendera andra att välja Jennie!