Mats Johansson

Mats Johansson

Mats Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-05. Mats Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.6. Mats Johansson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Mats Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Christian H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Enerbacken

Bästa mäklaren jag någonsin jobbat med!

Svar från Mats Johansson

Tack. Det är lätt att vara mäklare när man har så bra kunder.

Magnus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Enerbacken

Väldigt trevlig ,proffisonell, lättsam och ärlig ,trevlig att göra affärer med .

Svar från Mats Johansson

Tack för de fina orden. Det är precis så jag vill att vi/jag skall uppfattas.

Franziska G
Bosgården

Otroligt bproffsigt bemötande. Mats är lugn och trygg i sin långa erfarenhet i branchen. Mats rådgivning gav mig en rimlig förväntan på säljprocessen och jag är nöjd med processen och priset vi till slut fick sålt lägenheten för! Särskilt i dessa tider ärjagn tacksam för att ha haft stöttning av en så engagerad, kunnig och trygg mäklare under försäljningen av lägenheten.

Svar från Mats Johansson

Tack så hemskt mycket för de fina orden. Tacksamt för mig som mäklare att ha en engagerad kund som tar till sig det jag säger och ser till att lägenheten är fin varje gång jag skall visa den. Tror att det kommer bli väldigt bra med nya huset.

Adam U
Krokslätt

Han var Trevlig och hjälpsam under affären och hjälpte mig igenom alla steg i affären och eftersom det var första gången jag köper lägenhet så kändes det bra att ha en seriös mäklare

Svar från Mats Johansson

Kul att höra att det känns bra. Jag tror verkligen att du kommer trivas i din lägenhet.

André H
Centrala Mölndal

Lätt att ha & göra med. Aktiv i sitt letande efter nya spekulanter. Go gubbe!

Svar från Mats Johansson

Lätt att hitta spekulanter till en så fin lägenhet. Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nya hem också. Tack för det fina omdömet.

Stig Conny L
Krokslätt

Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med allt, både bemötande och yrkesmässigt.

Svar från Mats Johansson

Det tackar vi för. Hoppas nu att allt fortsätter bra och att allt blir bra i nya lägenheten.

David S
Sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Hills

Kunnig och erfaren mäklare som trotts ett svalt intresse lyckades få affären i hamn.

Svar från Mats Johansson

Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus när det väl blir dags.

Fredrik F
Köpte sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Gastorp

Saklig, rakt på sak och trevlig.

Kjell L
Lindome | Valås

Bra inget att klaga på, vi är helt nöjda.

Svar från Mats Johansson

Tack. Har varit ett nöje att jobba med både ert köp och er försäljning.

Per H
Sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Gastorp

Andra gången vi anställer Mats och andra gången vi är extremt nöjda!

Svar från Mats Johansson

Kul att höra att ni är nöjda även denna gång. Hoppas att vi kan lösa så att ni får en bra upplevelse när ni köper också,