feedback company

Recos
08-520 274 84
Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fredsgatan 4 149 30 Nynäshamn

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nynäshamn och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

www.fastighetsbyran.se

Vad är din bostad värd?

Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostnadsfri värdering och berättar hur vi kan hjälpa just dig.

Mer funktioner

Vad tycker du om Fastighetsbyrån Nynäshamn

Läs vad Recos användare tycker om Fastighetsbyrån Nynäshamn

skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn:
    Trevligt bemötande av en entusiastisk och kunnig mäklare med stort engagemang

Tycker rent allmänt att det är förfärligt dyrt att sälja hus!!!!!
    skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn:
    Min mäklare Markus Martinsson. Markus hjälper mig och min flickvän med vårat första lägenhets köp och han svarar på alla frågor och ger tips och råd hela tiden. en riktig mäklare som gör hela köpet personligt. ingen jobbig mäklare som bara ser pengar, och vikten med att bara sälja, Utan en som tar fullt ansvar och är personlig och professionell hela tiden. Han har visat lägenheterna x-antal gånger utan problem och ställer alltid upp med ett leende. Du hjälper verkligen mig och hoppas min dröm om lägenheten blir verklighet ute på trehörningen mvh jonte
    skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn:
    Helt enligt mina önskningar och affären genomfördes professionellt med kunnig och mycket trevlig personal
    Bemötande i Nynäsham var mycket prisvärd Sara får högsta betyg. Tarmo
    skrev om Fastighetsbyrån Nynäshamn:
    Vår mäklare Markus Martinsson gjorde ett strålande arbete med att sälja vår bostadsrätt i Nynäshamn! Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera denna mäklare!