Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

• BadgeTwelveYears
1 644

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt! Vi sitter på Sibyllegatan 28 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda...

1644 omdömen om Fastighetsbyrån Östermalm

Sedan starten hos Reco 2013

Naosil Nahir H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eleftherios Leffe Pavlidis en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Eleftherios gjorde ett utmärkt jobb. Som säljare kan du känna dig trygg i att ha en mäklare som äger processen från början till slut och sliter för sina klienter. Försäljningen på Jungfrugatan 19 blev lyckad och Eleftherios rekommenderas starkt..

Alexandra L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Jättetrevlig och bemötande som hjälpte oss genom hela processen!

Felix J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Väldigt bra! Seriös, hjälpsam, trevlig och tydlig kommunikation genom hela processen

Åsa O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Gärdet

Richard är en proffsig mäklare som levererar! Vi fick en snabb försäljning till ett bra pris och är mycket nöjda. Ett vänligt bemötande i alla lägen och stort fokus på den lokala marknaden Östermalm/Gärdet märktes i hela processen.

Anders O
Östermalm / Gärdet

Mycket snabb, effektiv och positiv!

Viktor A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Rebecka hanterade min försäljning på ett väldigt proffsigt och lättsamt sätt med extremt bra resultat! Stort tack Rebecka!!!

Sofia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander Brito förmedlade vår lägenhet på ett proffesionellt sätt som genomsyrades av lyhördhet och flexibilitet. Vi är imponerade över hans engagemang att på en så kort tid hitta rätt köpare. Han har en förtroendeingivande, lugn och vänlig approach vilket vi värdesätter högt i viktiga affärer såsom en lägenhetsförsäljning. Vi rekommenderar varmt Alexander Brito som mäklare!

therese L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Gärdet

Lugn och metodisk mäklare, kan starkt rekommendera.

Svar från Anna Alvagard

Tack Therese för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Trevlig dag Hälsningar Anna

Malin W
Östermalm / Gärdet

Thilde har mycket goda kunskaper om föreningen och området. Thilde var alltid tillgänglig och tydlig i sin kommunikation. Dessutom synnerligen trevlig att ha att göra med.

Rebecka E
Östermalm / City

Richard har varit otroligt flexibel. Trots att vi ändrade upplägget för hur lägenheten skulle visas flera gånger kom han snabbt med en ny plan. Har var också lugn under budgivningen, kändes ärlig både mot mig som säljare och mot köparna. Jag skulle rekommendera Richard till alla som ska sälja i området han arbetar i.

Carolina H
Östermalm

Lovisa är fantastiskt trevlig, lyhörd, tillmötesgående och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt!

Sophie Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander Brito har genom sitt lugna och förtroendeingivande sätt hjälpt mig att genomföra mitt lägenhetsköp. I en så viktig affär rekommenderar jag varmt Alexander som är en ärlig, kunnig och ansvarsfull mäklare! Sophie Öhlin

Karoline W
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander har förmedlat vår lägenhet med stor beslutsamhet och tålamod. Det har känts tryggt genom hela processen. Alexanders ödmjuka och proffsiga approach är något vi har uppskattat mycket. Kommunikationen har varit rak och tydlig genomgående. Vi rekommenderar varmt Alexander som mäklare.

Astrid B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Lovisa levde upp till alla mina förväntningar med ett proffsigt,engagerat sätt. Hon återkom direkt vid frågor och följde upp allt nogrant. Trevligt och vänligt sätt

Annika J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Proffsig, snabb återkoppling. Tillgänglig och trevlig!

Anton K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Gärdet

Proffsig och tydlig, kändes som en trygg hand vid köpet!

Johan K
Östermalm

På ett väldigt trevligt och utåtrikitat sätt. Vi förväntade oss att mäklaren hade svar på relevanta frågor om bostaden och det tyckte jag Lovisa nådde upp till. Hon var väldigt positiv, tydlig och serviceinriktad.

Victoria W
Östermalm / Gärdet

Proffsigt bemötande, full koll på lägenheten och snabb kommunikation. Inget att klaga på! 😊

Nadia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Oerhört vänlig, hjälpsam, förmåga att lyssna och ta tillvara både köpare och säljares intressen, lösningaorienterad, bra kommunikation svarar alltid snabbt.

Johan V
Östermalm / Gärdet

Supertrevlig, erfaren och stöttande! Haft kontakt med mig i över 7 årstid, innan jag till slut valde att sälja bostaden och självklart välja honom till mäklare.

Lisbeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Engagerad lyhörd kunnig lång erfarenhet.

Peter N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Bra bemötande, Proffsig. Bra medling mellan köpar och säljare

Svar från Anna Alvagard

Stort tack Peter för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna Alvagard Fastighetsbyrån

Axel E
Östermalm / Nedre Gärdet

Verkligen duktig mäklare som med kreativt tänkande lyckades få till en bra affär!

Helena C
Östermalm

Full av energi men inte ettrig Kunnig Ärlig Saklig Har kontaktnät och social förmåga

Svar från Richard Petersson

Tack snälla Helena, vad fint att läsa. Stort tack för förtroendet, omdömet och ett fint samt trevligt samarbete!

Karl W
Östermalm / Vasastan

Richard hanterade min lägenhetsförsäljning exceptionellt från första dialog till försäljning. Tillgänglig och inlyssnande kring vad som var viktigt för mig som säljare. Rekommenderar starkt!

Svar från Richard Petersson

Stort tack Karl, vad fint att läsa! Stort tack för denna fina rekommendation!

Ravina Raze B
Östermalm

Lika nöjd med Richard som vanligt, finns tillgänglig samt hands-on från start till slut av försäljningen men även efter, hjälper alltid till med nästkommande köp jag gjort och redo att sälja den nya! Kan bara säga gott om Richard och rekommenderar alltid honom till min omgivning samt dig som letar efter en mäklare!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Richard Petersson

Tack snälla Ravina, så otroligt fint skrivet! Tack själv för ett mycket trevligt och fint samarbete!

Klas L

Richard är mycket professionell

Svar från Richard Petersson

Tack Klas, fint att höra! Tack för ett gott samarbete!

Stefan B
Östermalm

Engagerad, tillmötesgående, driven, proffsig ! Anna gjorde ett fantastikt arbete och överträffade mina förfäntningar. Skulle varmt rekomendera Anna till bostadssäljare.

Svar från Anna Alvagard

Hej Stefan Tusen, tusen tack för fina ord, uppskattas stort:). Så trevligt att ha med dig att göra:). Nu gjorde du min dag! På återhörande. Fortsatt trevlig måndag. Hälsningar Anna

Jörgen B
Östermalm

Jag har köpt mång hus och lägenheter genom åren, totalt 12 köp och försäljningar. Anna är tveklöst den bästa i alla kategorier: Komunikation Tydlig Lyhörd Lyssnar in och dessutom allmänt trevlig,

Svar från Anna Alvagard

Hej Jörgen Tusen, tusen tack för fina ord, uppskattas stort:). Nu gjorde du min dag:). Alltid så trevligt att ha med er att göra. Fortsatt trevlig måndag. Hälsningar Anna

Filippa B
Östermalm

Richard har varit snabb på att återkoppla och agerat proffesionellt och personligt genom hela processen.

Svar från Richard Petersson

Tack snälla Filippa, det känns verkligen fint att läsa. Stort grattis till köpet av en fantastisk bostad!

Catarina S
Östermalm

Vänlig, driven och kommunikativ mäklare.

Elisabeth S
Östermalm / Vasastan

Smidig process med professionell mäklare som är mån om att alla parter i transaktionen ska vara nöjda

Marta C
Östermalm

As a buyer I appreciated that it was very easy to reach Rebecka every time I called her and that the process went very fast. Rebecka has also offered her help with any question I may have after buying the apartment, which is really helpful.

Andreas F
Östermalm

Vårt intresse för att förvärva lägenhet på Melodislingan presenterades för Alexander vid ett hastigt möte i samband med visning av en annan lägenhet som inte visade sig vara aktuell. Vi följde upp vår intresseanmälan i mail och efter c a en vecka återkom Alexander med ett förslag som till stor del överensstämde med vår önskelista. Efter en dags förhandlande ordnade Alexnder effektivt all formalia och avtal slöts under samma kväll. Det som gör att det inte blir 5 "bollar" är bristen på material; måttsatt ritning och foton som inte fanns tillgängligt.

Svar från Alexander Brito

Tusen tack för feedbacken Andreas. Förstår att ni hade önskat lite mer material i form av ritning med mått och bilder, ibland går det så snabbt att fotografen knappt hann med att fota upp våningen! Ni kommer trivas superbra i ert nya hem!

Leslie Phillip S
Östermalm

I never met Anna and had only 1 brief e-mail encounter. Thus, I can't make a reliable opinion of Anna.

Lily B
Östermalm

Rebecca är en kunnig och professionell mäklare. Agerade och planerade effektivt mitt säljuppdrag. Supernöjd med och vill gärna rekommendera henne vidare för mera säljuppdrag i framtiden 😊

Maja S
Östermalm / Gärdet

Alexander agerar professionellt och vänligt genom hela processen. Vi uppskattar hans tillgänglighet, flexibilitet och att han tagit sig tid för alla våra frågor. Med hans bemötande och guidning har köpet av lägenhet känts tryggt.

Svar från Alexander Brito

Tack Maja för de fina orden! Ni kommer trivas superbra :) Kul att få hjälpa till med ert köp!

Titti A
Östermalm / Nedre Gärdet

Richard är mycket kompetent, lyhörd och lätt att ha att göra med. Förtroendeingivande och snabb att svara på mail o sms mm.

Svar från Richard Petersson

Tack Titti vad kul att höra! Stort grattis till köpet, vi hörs vi snart igen!

Karin N
Östermalm / Nedre Gärdet

Det är mest vår son som haft kontakt med Lovisa. Det lilla jag har haft har varit positivt. Den ursprungliga annonstexten var jag inte helt nöjd med, den kändes alltför allmängiltig, jag ville tex ha mer betoning på att föreningen var skuldfri och att avgiften var mycket låg. Efter kommunikation mned Lovisa via säljcoachen och mail så var vi nöjda med texten och allt annat har flutit på bra. Lovisa har varit serviceinriktad och snabb att höra av sig/svara på mail etc. Vi är mycket nöjda.

Anne Ö
Östermalm / Gärdet

Rebecka har ett härligt driv som mäklare. Vi har känt oss helt trygga med henne. Hon svarar blixtsnabbt på våra funderingar och är rak och tydlig på ett väldigt trevligt sätt.

Majvor S
Östermalm / Vasastan

Engagerad, lösningsfokuserad, positiv och alltid glad.

Magnus W
Östermalm

Lovisa är exceptionell i sin förmåga att förstå andra människor. Som två förstagångsköpare som letat bostad under en längre tid så är det enkelt att drabbas av handlingsförlamning. Lovisa gav ett mycket trovärdigt intryck och hjälpte till med underlag och stöd i de fallen där vi annars hade fastnat i vår beslutsprocess. Kommunikationen var rak, tydlig och faktabaserad, och i slutändan kände vi oss väldigt trygga med processen. Vi rekommenderar Lovisa varmt!

Ida L
Östermalm / Ekhagen

Mycket lyhörd och kompetent mäklare. Väldigt behaglig att samarbeta med och tydlig samt behjälplig i allt som dök upp. Kan varmt rekommendera Lovisa!

Benjamin C
Östermalm

Anna är super, väldigt rak kommunikation och har överseende med att man som säljare ibland ändrar sig och velar fram och tillbaka ang olika saker. Vi var väldigt nöjda med allt!

Louise L
Östermalm / Ekhagen

Lovisa skötte processen snabbt och snyggt samt fick en att alltid känna sig trygg i beslutsfattandet. Mycket uppskattat att ha som bollplank och kunna ställa frågor till. Alltid glad och trevlig både på sms, samtal och i möten vilket utöver att hon gör sitt jobb mycket bra ett plus i kanten!! Över förväntan, köpet av Docentbacken var toppen tack vare Lovisa. .

Mimmi A
Östermalm / Nedre Gärdet

Leffe är väldigt professionell i sitt bemötande och att uppdatering och återkoppling har varit väldigt smidigt.

Filip I
Östermalm / Nedre Gärdet

Kan verkligen rekommendera Rebecka och stylingföretaget :-) i alla avseenden.

Erik A
Östermalm / Gärdet

Tålamod, lugn och med integritet ledde han oss i mål även i tuffa tider med tufft objekt.

Svar från Alexander Brito

Tack för en behaglig och trevlig försäljningsprocess. Ett supersamarbete!

Birgitta K
Östermalm

Jag/vi blev hela tiden vänligt och professionellt bemötta av Richard. Han har varit noga med att hålla oss uppdaterade och tagit en del egna initiativ som har varit bra för oss.' Vi hade inga speciella förväntningar mer än att han skulle göra sitt jobb men det visade sig att han gjorde mer, hade fler visningar, tog kontakt med alla besökare, hade och höll kontakt med vår förening mm. Det arbete han la ner var över förväntan faktiskt. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Richard till andra. Mvh Birgitta

Svar från Richard Petersson

Tack snälla Birgitta det känns väldigt fint att läsa! Stort tack för ert stora förtroende och trevliga samarbete under försäljningsprocessen!

Hugo B
Östermalm

Mycket proffsig och trevlig! Hjälpsam utöver det vanliga under hela processen. Tack!

Svar från Richard Petersson

Tack Hugo vad fint att läsa, stort grattis till köpet. Vi hörs snart igen!