Fastighetsbyrån Sjöbo

Fastighetsbyrån Sjöbo

• BadgeElevenYears
Ring 0416-190 40 Dela

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Sjöbos mest efterfrågade mäklare. Vi kan Sjöbo, området kring Ystad och Skurup och har gedigen information om både bostäder och de köpare och säljare som finns i kommunen. Om du är intresserad av en bostadsaffär i Sjöbo ska du kontakta oss mäklare på kontoret på Gamla Torg. Då...

450 omdömen om Fastighetsbyrån Sjöbo

Sedan starten hos Reco 2013

Lea H
Sjöbo

Fantastiska mäklare på detta kontor i Sjöbo. Trevliga och står för vad de säger och hjälpsamma.

Anders B
Vollsjö

Lina överlevererade inom samtliga omåden inom hennes uppdrag att driva igenom vår försäljningprocess. Vårt försäljningsobjekt var av en utmanande sort i termer om storlek, pris, kulturarv m.m. i en tid av en utmanade ekonomi. Genom mycket stor yrkesskicklighet visade hon en stor förståelse för oss som säljare men också genom en trygg hand guida försäljningen för köparna. Vi ger Lina och hennes team våra högsta rekomendationer i val av Märklare.

Agneta H
Sommarbyarna

Kompetent och egagerad mäklare, bra bemötande

Jens H
Vollsjö

Mycket proffsigt och trevligt! Mycket bra hjälp. Verkligen lätt och enkelt. Med vänlig hälsning, Jesse

cecilia  m
Sommarbyarna

Har varit genomgående bra och min mäklare har gjort allt vi kommit överens om. Mycket nöjd men min mäklare.

Eva H
Fyledalen

Vi blev bemötta med stort engagemang och kunnighet. Mäklaren ingav stort förtroende och var professionell i kontakten. Vi är mycket nöjda.

Elias N
Sjöbo

Bra service bra kund bemötande, hjälpsamma och snabba

Ann-Sofie E
Sjöbo

Vi har fått en fantastisk hjälp av vår mäklare som har guidat oss genom vår försäljning så den genomförts på ett mycket smidigt sätt

Kenneth M
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sjöbo

Vi blev utmärkt bemött av mäklaren. Vi hade inte direkt några förväntningar, då allt detta är nytt för oss. Men målet var att få bostaden såld. Och det blev den, så där levde mäklaren verkligen upp till det och mer där till. Sammanfattning av det hela, är att vi är väldigt nöjda med Peter och fastighetsbyrån.

Julia D
Sjöbo

Professionell hjälpsam och kundorienterat mäklare

Kerstin N
Sommarbyarna

1.blev bemött av en: trevlig kunnig, lyhörd,respektfull mäklare 2.mina förväntningar var att gå reda på så mycket dom möjligt om fastigheten,att få i lugn o ro inspektera,ställa frågor,känna in,få hjälp att sedan gå vidare med allt som hör till att köpa fastigheten,kontakt med Handelsbanken

Luis A
Sommarbyarna

Snälla och duktiga.tack så mycket

Anita K
Blentarp

Bra kontakt, fint samarbete, öppen dialog och bra avslut på försäljningen. Kommer att rekommendera Er.

Bengt-åke L
Vollsjö

Helt rätt mäklare trevlig ovh mycket kompetent .Hela affären sköttes perfekt

Susanne S
Blentarp

Sara Malm har guidat oss genom försäljningen på ett väldigt professionellt sätt, och har lagt ner ett fantastiskt jobb på att marknadsföra och sälja vårt hus. Vi kunde känna oss helt trygga genom hela processen!

Bozena E
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Sjöbo
Blentarp

Trevlig, proffsig mäklare . Allt gick smidigt och utan problem.

Catrin A
Lövestad

Väldigt bra och hjälpsamma och trevliga

Zandra B
Lövestad

Enkelt och proffesionellt. Peter hade bra kontakt med mig som köpare genom processen. .

Eva S
Sjöbo

Mycket duktiga och alltid hjälpsamma. Stor förståelse för alla mina frågor. Alltid med ett leende hjälpte Lina mig genom hela processen att sälja mitt älskade hus som jag har bott i sedan 1979.. Peter lika hjälpsam vid köpet av min nya bostad. Alltid lika förstående för att det är många frågor och funderingar.

Gunilla J
Lövestad

Allt gick väldigt bra o smidigt!

Nathilde O
Vollsjö

Vennlige, profesjonelle, dyktige og kunnskapsrike. Jeg fikk virkelig god hjelp til ALT, da det ikke var så enkelt å kjøpe her, siden jeg er fra Norge.

Anders J
Lövestad

En bra och geniun känsla genom hela köpet!

Christina Jeanette M
Bjärsjölagård

God kommunikation under hela säljprocessen. Enkelt att signera dokument och följa försäljningen i säljcoachen.

Eva H
Vollsjö

Kunnigt, empatiskt och engagerat. Förtroendeingivande!

Ulf L
Sjöbo

Vi är nöjda , sakligt och ärligt (tror vi) hela affären.

Christer D
Sjöbo

Mycket bra bemötande av Peter, vi är helt nöjda!

Britt-Louise R
Sjöbo

Mycket bra mäklare vi är jätte nöjda med hur han på ett proffsigt sätt tog hand om vår fastighet och hur han behandlade oss.Rekommenderar verkligen FadtighetsByrån i Sjöbo.Tack Peter för ditt fina sätt mot oss och köparna.

Åke L
Sjöbo

Trevlig Mäklare o tack för extra visning

Anette J
Lövestad

Ett lugnt och tryggt bemötande och en känsla av kunnande som skapar en bra grund vid husköp.

Mats J
Sjöbo

Enkelt och tydligt samarbete. Kontinuerliga uppdateringar och kloka synpunkter.

Leif Kenneth K
Sövde

Inget att klaga på kanonbra kanonbra kanonbra

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sjöbo

Sara är en väldigt professionell mäklare som lyssnar efter ens behov och svarar på alla funderingar man har. Hon håller det hon säger och är snabb på att återkoppla. Hon är även väldigt glad och kan skoja med en och trots det hålla en hög servicenivå. Finns bara positivt att säga om Sara. Hon gjorde så att jag och min sambo fick vårt drömhus.

Juliana H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sjöbo

Sara är en otroligt bra mäklare, trevlig, tillgänglig och professionell. Hon levde upp till alla våra förväntningar och bidrog till att vi fick vårt drömhus. Letar man efter en fantastisk mäklare så har ni henne här!

Karin Margareta K
Sövde

Trevlig, service allt gått enligt plan.

Mats H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sjöbo

Allt toppen & trevlig personal som orkar ta hand om en personligen och är måna om en till det yttersta.. Man känner sig som en i familjen.

Duc Dat T
Sjöbo

Det är utmärkt. Vi är så njöt för samarbete med fastighetsbyrån Sjöbo

Anne H
Vollsjö

Finns inte så mycket att säga. Försäljningen är inte helt färdig än.. Mäklaren behövde inte göra så mycket. Tyckte att han mest skrev ner efter mina uppgifter.. Men eftersom huset blev sålt snabbt är jag nöjd.

Stefan D
Sjöbo

Jag känner att mäklaren varit väldigt trevlig och avslappnad från första början. Han ringde redan när vi bokat visning för att se om vi hade några frågor. Det tycker jag kändes bra och gav en bättre bild av bostaden. Han har även varit väldigt hjälpsam med att ordna besiktningsman med kort varsel vilket var till stor hjälp för oss. Vid kontraktsskrivningen var han väldigt bra på att förklara det juridiska och han har under hela processen varit bra på att förklara. Det har kännts tryggt hela vägen genom processen. Jag vet...

Visti Bo L
Blentarp

godt sted at købe et hus, med dygtige mæglere

Kurt-Ingvar H
Blentarp

Sara Malm trevlig och duktig mäklare Skicklig och vet hur man sköter försäljning av Fastigheter. Upplevelsen är vi mycket nöjda med Kunde inte vara bättre.....

Helen O
Sjöbo

Bra kommunikation,alltid tillgänglig för frågor.

Diana A

Jättetrevlig mäklare. Kunnig och hjälpsam

Ewa P
Blentarp

Trevlig personal,proffsigt genom hela projektet från värdering, styling, fotografering och inte minst mäklaren.

Petra P
Sommarbyarna

Sämsta mäklare som går o anlita kan sälja andra hus i samma område för utropspris mitt fick säljas med så stor förlust ( ca 700000kr) o gå ner -47 % för o få det sålt .Detta innebär att jag aldrig mer har råd o köpa något nytt o får bo i hyresrätt resten av livet ( alltid ägt mitt boende sedan jag flyttade hemifrån o sen sålt åtminstone så det gått +-0) om ni inte vill bli av med allt ni äger kontakta en annan mäklare är mitt råd

Jannica J
Sjöbo

Fantastiskt arbete! Allting gick snabbt och smidigt, inget krångel. Vi är mycket nöjda med hur det gick! :)

Ann-Britt P
Blentarp

Jag blev suveränt mycket bra bemött av Fastighetsbyråns mäklare i Sjöbo..Mäklaren har skött det bra.

Eva S
Blentarp

Min uppfattning är att Fastighetsbyrån är en mäklarbyrå som man tryggt kan vända sig till i samband med att man ska sälja sin bostad eller köpa en ny bostad. Dom har bra uppfattning av hur bostadsmarknaden ser ut. Deras mäklare har full förståelse för alla både möjliga och omöjliga frågor. Man blir alltid vänligt bemött. Dom är mycket professionella.. När jag sålde mitt hus så fick jag all tänkbar hjälp och kontakt. Alltid ett leende och bra förklaringar på mina frågor.

Kerstin N
Fyledalen

Trevlig o kunniga Ambitiösa Seriösa Uppmärksamma Förstående ,tålmodiga Ser o hör mig som kund Supernöjd

Jörgen P
Vollsjö

Bra och proffsigt bemötande.

Agneta F
Sövde

Kunnig, kommunikativ och stöttande mäklare, som hjälpte mej längs hela resan med husförsäljningen, i smått och stort! I allra högsta grad tillgänglig!