Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

• BadgeElevenYears
2 332

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter...

2332 omdömen om Fastighetsbyrån Skövde

Sedan starten hos Reco 2013

Anders S
Havstena

Tycker att Leo var kunnig och proffsig. Fick ett gott bemötande. Rekommenderar honom .

Gert D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Väldigt tillmötesgående försäljare.

Carl F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Södra Skogen

Emma var mycket engagerad och hjälpsam. Hon var stöttande vid uppkomna problem och alltid snabb på att svara. På det stora hela är vi mycket nöjda med köpupplevelsen.

Cecilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Tidan

Vi fick snabbt en tid för värdering! Vilket kändes skönt för oss! Towe har alltid varit glad och trevlig, och hjälpsam! Lätt att få tag på! Vi hade aldrig sålt någon bostad innan, så vi var nybörjare! Men hon har förklarat väldigt bra för oss!

Oskar A
Väster

En oerhört kompetent mäklare som inger trygghet och säkerhet genom hela processen. Med en fantastisk kompetens och en förtroendeingivande rättframhet är Freddy Yström det självklara valet för alla parter i en fastighetsaffär!

Dan R
Almedal

Lätt att få tag på. Förstående. Kunnig.

William E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Norrmalm

Snabb och smidig affär. Freddy är grym helt enkelt!

Josefine O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Jesper är en engagerad och professionell mäklare som hjälpte mig att sälja lägenheten. Alltid tillmötesgående och gav bra återkoppling under hela processen. Är mycket nöjd!

Johanna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Mäklaren Jesper Joki har från början till slut varit professionell, hjälpsam och kunnig. Mäklaren hade svar på mina frågor och var snabb med att kolla upp kompletterande info kring bostaden enligt önskemål. Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Gert G
Almedal

Freddy verkar mycket kunnig om än lite lågmäld ett vinnande koncept tycker jag.

Georgia W
Väster

Freddy was very warm and welcoming and made the process of us buying our first home a comfortable and seamless transaction. As a buyer we felt that Freddy was prompt with answering any queries we had regarding the property, and he went out of his way to do a thorough walk through with us. I would highly recommend Freddy as a broker and I would feel secure as a seller choosing him to be our broker in the future. Freddy also has an excellent ability with speaking English and is a perfect choice for any prospective international clients.

Felicia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Norrmalm

Freddy var det självklara valet av mäklare och redan från start har han varit fantastisk. Professionell, inkännande och tillmötesgående. Genom hans strategisk tänk, beslutsamhet och ödmjukhet så fick han lägenheten såld. Från början till slut har det känts tryggt. Freddy är en genuint bra person och mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Thomas H
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Jag blev bemött med på ett mycket bra sätt och med ett stort engagemang Jag hade inga jätte förväntningar tyckte huset såg svår sålt ut. Men mäklaren levde upp över förväntan till dem. En mycket professionell mäklare som var hårt engagerad och väldigt kunnig. Hon var dessutom väldigt bra med info och service till Mig. Hon var dessutom väldigt positiv och glad.

Svar från Emma Passchier

Tack så mycket för ett fint omdöme! Det var en ära att hjälpa dig sälja din bostad.

Joakim V
Köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Trevlig, påläst och lättillgänglig! Inget att klaga på :)

Björn O
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Väldigt professionell i sin roll som mäklare och väldigt snabb och informativ handläggning. En enbart positiv upplevelse.

Svar från Emma Passchier

Tack snälla! Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.

Anna P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Leo är väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Lena Maria Elisabet S
Dimbo

Jesper har ett fantastiskt bemötande, god kännedom om marknaden och är trygg i sin arbetsprocess. Jag fick ett fint intryck av Jesper från start och han har verkligen levererat. Mycket bra på återkoppling och engagemang under hela processen. Kan verkligen rekommendera Jesper till andra.

Catharina A
Skultorp

En mycket professionell och seriös mäklare som verkligen gick in för sin uppgift. Trots en del problem och förseningar gav hans ansträngningar ett gott resultat. Trevlig och förekommande och vi är så nöjda.

Tim G
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Köpte hus utav Jesper och är supernöjda med köpet och hela upplevelsen. Bra kontakt genom hela köpet och alltid tillgänglig, snabb på att svara på frågor vi hade och alltid tillmötesgående. Trevlig, proffsig och mycket kunnig.

Moa B
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är väldigt engagerad , proffsig och alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med husköpet genom Jesper

Ljubica T
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är en trevlig person mycket kunnig mäklare . Det var let att kommunicera med honom . Han får 10 poäng av 10

Annelie T
Svebråta - Vid Mullsjön

Trevlig förtroendegivande mäklare. Tydlig och proffsig i sin yrkesroll. Man känner sig lugn och trygg.

Maja S
Köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Är som vanligt snabb med att återkoppla till oss oavsett om det har varit vi som har sålt eller köpt genom Tarik. Säger som vi sa när han sålde senast med Tarik ”till framtida försäljningar är valet av mäklare enkelt”. Förutom sin expertis när det kommer till försäljning av bostäder så visar han verkligen att han bryr sig om sin kund, vilket uppskattas starkt!

Fredrik P
Norrmalm

är mycket nöjd med leo.mycket hjälpsam och proffig

Alva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Dälderna

Trevlig! Informativ! Passar tider! Intresserad av kunderna och deras önskemål!

Svar från Emma Irenheim

Tack för ert fina omdöme Alva!

Catrine G
Norrmalm

Trevligt bemött. Kunnig mäklare som förklarar på ett sätt som är lätt att förstå.

Cristoffer L
Blikstorp

Freddy sålde mitt hus i Hjo kommun. Hungrig säljare som jobbar hårt för att få huset sålt. Blev en bra affär i slutändan

Patrick P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

This is the second time we have had the pleasure to work with Leo, he is still as professional and easy to deal with as he was the first time! Patient and clear in his explanations of the buying & selling process, we cannot recommend him highly enough to take care of the sale or purchase of your property.

Erna P
Norrmalm

Mäklaren var lugn och pedagogisk under hela processen. Han kunde svara på alla frågor och det märktes att han var säker i sitt uppdrag. Mäklaren hade både köparens och säljarens bästa för ögonen. Min uppfattning är att båda parter är mycket nöjda efter affären.

Jacob P
Köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

Väldigt bra Smidigt Gick fort och smidigt, inget krångel. Supernöjd

Per Johann Axel B
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Engagemang, lyhörd och viljan att göra det bästa för kunden märks väldigt väl i Jespers arbete. Till det lägger vi till att han även finns som ett bollplank i de frågor som dyker upp. Vill starkt rekommendera Jesper Joki som val av mäklare.

Kristina Margareta B
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Engagemang och energi på topp leder till bra affärer! Vi är jättenöjda med Jesper!

Anders L
Folkabo / Valstad

Bra bemötande, trevlig på alla sätt. Kunnig, blev positivt överraskad av första besöket och det har försatt vid följande möten. Har bara positivt att säga om Jesper

Harriet Elisabet J
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Mariesjö

Blev bemött på ett trevligt sätt. Jag tyckte gjorde ett mycket bra arbete.

Sirpa Anita L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Trädgårdsstaden

proffsigt bemötande. Har kunnat svara på alla frågor.

Sven Olof J
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Mariesjö

Vi blev bemötta på bästa sätt.. Hon hade alltid tid med oss. När vi skulle fota eller ha visning kom Linnea med mycket värdefulla råd. Försökte aldrig lura på oss extra avgifter. Våra förväntningar överträffades med råge.

Oskar N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Bra bemötande, hjälpsam och tydlig. Fått mycket bra input och hjälp med försäljningen, rekommenderar starkt.

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Jennie M
Skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde

Hej, jag är otroligt glad och nöjd över att ha Julia som mäklare. Hon har varit väldigt lyhörd, kunnig och proffsig då jag sålde mitt föräldrahem under en turbulent tid. Hon var snabb att återkoppla då det dök upp frågor och ville hjälpa till på bästa sätt. Julia gjorde det där lilla extra och jag kan starkt rekommendera henne.

ROBERT K
Norrmalm

Kan starkt rekommendera Tarik som mäklare. Säljer man med honom så får man en professionell och tillgänglig mäklare där säljprocessen är trygg och smidig.

Maria S
Norrmalm

Tarik hjälpte oss på en mycket proffesionäl sätt och tack honom fick jag tag i den lägenhet som jag önskade mig. Vi ger honom högsta betyg. Vänliga hälsningar Maria Söderblom

Lisa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Vi är mycket nöjda med Emma som mäklare! Hon har varit mycket trevlig och enkel att ha kontakt med. Hon svarar alltid snabbt på samtal och sms. Vi har alltid fått ärliga svar på våra frågor. Så i stort är vi väldigt nöjda!

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Bo Y
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

1 Helt ok 2 Att huset ska bli sålt. Det blev det. 3 Helt ok.

Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Mäklarens bemötande har varit mycket bra. Han har alltid varit lätt att nå via telefon och sms. Förväntningen var att huset skulle bli sålt inom rimlig tid och det kravet uppfylldes. Försäljningen gjordes på ett professionellt sätt och vi är väldigt nöjda.

Kenan B
Norrmalm

Bra bemötande, service och kunnig. Smidig affär från början till slut.

Sevak A
Norrmalm

Duktig Mäklare med förståelse, anstränger sig verkligen för att nöjd göra sin kun , jag är super nöjd

Niklas L
Norrmalm

Man blir tydligt och trevligt bemött av Leo, och som såväl köpare som säljare kan man känna sig trygg bakom hans många år av erfarenhet.

Camilla L
Norrmalm

Tarik har varit lyhörd och lättillgänglig under hela säljprocessen och allt har löpt på smidigt ! Kan varmt rekommendera honom som mäklare !

Faez H
Norrmalm

Proffsiga, kunniga och lyhörda. Rekommenderas starkt!"

Jan S
Havstena

Tarik uppfyllde de förväntningar som jag har på en bra och pålitlig mäklare. De snabba återkopplingarna var uppskattat. Anlitade Tarik i början 2022 med samma uppdrag dock utan framgång. Får väl i huvudsak skyllas på konjunktursvängningen. Upplevde nu efter två år en större mognad som jag tycker bevisar att hans val som mäklare är rätt. Mvh Janne S

Pontus E
Köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Mäklaren har ett unikt och bra tillvägagångssätt samt hög motivation i det han gör! Allt från kundnära relationer, rekommendationer under processen och snabba svar. Tack vare hans hjälp är jag och min sambo nu husägare! Något vi tar med oss är dock att önska privat visning då man kan få mer tid med mäklaren och slippa stressen att trängas med andra samt noga förberedda frågeformulär från vår sida! I övrigt har mäklaren varit toppen från start till slut och levde definitivt upp till förväntningarna en kan ha på mäklare!