Fastighetsbyrån Skurup

Fastighetsbyrån Skurup

• BadgeTenYears
Ring 0411-433 00 Dela

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Skurups mest efterfrågade mäklare. Vi startade verksamheten här år 2012 och idag är vi hela 17 hängivna mäklare som jobbar för att ditt bostadsbyte i Skurup. Ystad och Sjöbo ska bli så bra och gå så smidigt som möjligt. Vi vet precis var säljare och köpare finns. Vill du ha en...

271 omdömen om Fastighetsbyrån Skurup

Sedan starten hos Reco 2013

Katharina E
Skurup

Vi upplevde mötet med mäklaren som positivt och trevligt, framför allt pga att hon kände igen oss då vi tittat på ett annat hus tidigare. Kändes som att vi fick en personlig kontakt när vi träffades för att skriva papper mm. Lätt till skratt, kändes som att sitta på en trevlig middag.

Abbe L
Skurup

Jag vill upplysa Berniz!. En väldigt engagerad och samarbetsvillig mäklare!. Allting gick snabbt och smidigt med försäljningen!. Kan starkt rekommendera!.

Nicholas T
Skurup

Trevligt bemötande och fina lokaler.

Christer R

Bra upplägg , bra mötande , trevliga

Marianne N
Skurup

Mycket kunnig och bra bemötande. Tog sig god tid att besvara alla frågor jag hade när jag sålde huset på Morkullevägen 9.Rekomderas till andra som ska sälja.

Samson G
Skivarp

Kunnig, trevlig, vänlig som bemöts på ett varmt välkommet sätt. Punktlig och verkar ha kunskap om marknaden omkring och hjälpsam med bra tips och råd

Pekka P
Skurup

Allt var perfekt från början till slut

Ann-Cathrine L
Skurup

Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon till och med hämtade oss vid tågstationen och skutsade oss till stället säljaren bodde på.

Leif J
Skurup

Ett trevligt bemötande och en väldigt trevlig mäklare.

Georgios T
Rydsgård

Trevligt bemötande och kunnig personal!

Ismar H
Skurup

En kunnig mäklare med ett professionellt bemötande

Helena G
Rydsgård

Mycket trevlig och gjorde ett bra jobb och höll oss uppdaterade om försäljningen

Gudrun V
Skurup

Fick ett både professionellt och personligt bemötande när vi ångrade vårt köp.

Andreas O
Abbekås

Vi jobbade med Malin, som är en mycket kunnig mäklare. Både för området så väl som att hjälpa oss igenom processen. Tack vare hennes driv och koordinering av alla processer fick vi snabbt upp en annons, mycket bra foton och en försäljning inom loppet av 2 veckor. Vi är mycket nöjda över hur vi blev bemötta och hur försäljningen genomfördes. Jag rekommenderar varmt att arbeta med Skurups Fastighetsbyrå och framför allt Malin

Jörgen L
Skurup

Cornelia är otroligt serviceminded, lätt att diskutera med & gör verkligen allt för att alla parter i affären ska bli nöjda. Väldigt glad att vi valde Fastighetsbyrån till att förmedla vår lägenhet.

Katarina L
Abbekås

Jag tycker jag har blivit väldigt väl bemött. Och mäklaren, Malin, har varit hjälpsam och lätt att kontakta.

Henrik N
Skurup

Väldigt positivt bemötande och bra service, svarar snabbt och på ett trevligt sätt.

First-Name L
Skrev om Fastighetsbyrån Skurup

Vår magkänsla och första intrycket av Berniz stämde. Vi är så tacksamma för att hon lotsade oss genom försäljningen av huset. Snabb, effektiv, inlyssnande och öppen för dialog. Vi kände en trygghet genom hela processen. Tack!

Linnea B
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Skurup
Rydsgård

Jag tycker inte mäklaren gjorde jobbet i vår affär, vi köpare och säljarna hade egen kontakt eftersom vi köpare inte upplevde att mäklaren tog våra frågor och vår kontakt på allvar. Vi som köpare upplevde inte att mäklaren var särskilt tillmötesgående eller hjälpsam, det var mycket kring att säljarna inte gick att få tag i men vi fick kontakt och svar på bara några minuter. Rätt dåligt egentligen

Ebba F
Rydsgård

Det var Malin som jag haft kontakt med i min bostadsaffär. Hon har varit fantastisk att ha och göra med - kunnig, tillmötesgåene, flexibel och allmänt supertrevlig! Varmaste rekommendationer från mig.

Ulla L
Skurup

Kände mig trygg med att ha känt mäklaren se´n tidigare. Som tiderna är nu med räntehöjningar och höjda priser på allt i vardagen, får jag acceptera att mäklaren vill sätta ner priset jag själv ville sätta. Jag har fått bra info under försäljningens gång både inför och efter visningarna. När jag själv varit pessimist har mäklaren varit optimist och peppat mig med att det kommer att lösa sig. Så tacksam för detta. Försäljningen tog trots allt endast 1 1/2 månad.

Gustav A
Skurup

Cornelia är bästa mäklaren vi träffat

Ronnie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Skurup

Att sälja sin lägenhet är en sak man kanske inte gör så ofta. Men att anlita Fastighetsbyrån i Skurup gör det enkelt. Proffsig hjälp hela vägen av min mäklare gör att man sover gott. Om jag i framtiden ska sälja eller köpa så blir valet enkelt! 🙏👍😊

Zeliha E
Rydsgård

Vänligt och varmt bemötande och det var rätt och förståligt information!

Robert L
Skivarp

Han gav oss tillräckligt bra information som underlättade vårt köp.

Kristina L
Skurup

Vi fick väldigt bra stöttning och vägledning av mäklaren. Verktyget Säljcoachen var utmärkt under hela processen.

Vesa Y

Trevligt bemötande. Kunnig mäklare

Mats H
Skurup

Vi blev bra bemötta av mäklaren som vi upplevde som kunnig och insatt. Bra med extra visning.

Simon L
Skurup

Lyhörda och vet vad dom sysslar med

Jörgen N
Skurup

Allt fungerar precis som det skall, inget att anmärka på.

Sven F
Sålde sitt hus med hjälp av
Skurup

Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd och snabbt planerad försäljning

Nicklas L
Köpte sitt hus med hjälp av

Mycket trevlig mäklare,snabbt och smidigt och fick hjälp med allt

Andrea B
Backa

Cornelia har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsam vilket har gjort att jag har känt mig trygg med både objekt och köp. Hon har varit både tydlig och snabb i sin kommunikation och återkoppling, och om hon inte har kunnat ge ett svar på rak arm så har hon varit snabb att kolla upp frågan och återkomma. Sammantaget uppfattar jag Cornelia som en mycket kunnig, sympatisk och professionell mäklare och kan varmt rekommendera henne!

Eva B
Skurup

Vi är mycket nöjda med mäklaren Berniz har varit hjälpsam i våra frågor till fullo på ett proffsigt sätt Där vi är nu , innan köpet är i hamn Mvh Eva och Per -Åke

Kerstin S
Sålde sitt hus med hjälp av
Skurup

Berniz gjorde ett bra intryck , blev bemött på ett bra sett. Tyckte att hon var väldigt duktig på sitt jobb.

Jenny E
Abbekås

Väldigt professionella och kompetenta. Trevliga!

Björn E
Abbekås

Allt har varit fantastiskt bra sedan dag 1! Mäklaren har varit tillgänglig 24/7 och haft en hög standard. Förväntningarna var att få huset sålt för utgångspriset men vi fick trots de svåra omständigheterna med inflation, högre räntor och krig i Europa sålt fastigheten till en högre summa än utgångspriset. Kommer definitivt rekommendera både mäklarbyrå och mäklare.

Carina L
Centrala Skurup

Trevligt bemötande av mäklaren & bra information. Är mycket nöjd.

Catarina O
Skurup

Vi är mkt nöjda. Har inget att klaga på.. benice var en proffsig mäklare.all Cred till henne

Rasmus R

Professionelt Koll på alt Imødelommende God hurtig og præcis kontakt

Kim P
Skivarp

Mycket bra bemötande, säljande mäklare hjälpte även oss att hitta vårt nya boende.

Eva A
Mossbystrand

Utmärkt på alla sätt! Lugnt, smidigt och respektfullt. Tack Cornelia Mvh Eva

Ann-Marie T
Rydsgård

Duktig och kunnig mäklare,snabba beslut,kände mig trygg Ann-Marie

Peter S
Mossbystrand

Mycket trevlig bemötande och hjälpsam. Jag köper ju inte hus så ofta så jag har inte så mycket att jämföra med, men allt har flutit på smidigt och det har inte varit några konstigheter alls. Bara positivt.

Pesach Piotr L
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Skurup
Skurup

Jag blev bemöt på vänligt sätt av mäklaren. Fotografen gjorde en missvisande bild, vilket var nog anledningen till svag intresse. Bilden omfattade inte hela fastgheten som var till salu.

Linda S
Skurup

Mkt trevlig och engagerade. Ringde alltid upp om hon inte kunde svara när man ringde. Vi är mer än nöjda.

Jenny K
Rydsgård

Toppen bemötande av kunnig mäklare. Ärlig, tydlig och noggrann. Lyssnade in oss som säljare och var informativ genom hela processen. Vi är väldigt nöjda.

Jesper C
Skurup

Hög tillgänglighet. Fantastisk service. Kundcentrerade. Snabba beslut.

Simon N
Skivarp

Bra mäklare som vi haft mer än en gång. Dåligt att inte ens hemnet avgiften ingår när mäklararvodet är så högt.

Fredrik V
Skurup

Duktig, engagerad och proffesionell mäklare. Tillgängligheten var ett stort plus för mig. Anlitar gärna fler gånger, rekommenderar varmt.