Lars Falk

Lars Falk

Lars Falk är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Lars Falk har varit registrerad mäklare sedan 1999-10. Lars Falk har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Falk har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

152 omdömen om Lars Falk

Sedan starten hos Reco 2014
Annika B
Katarina

Försäljningen av min lght tog lång tid, och vi gjorde en paus över jul. Jag blev hela tiden respektfullt bemött och Lars har haft stort tålamod med min frustration. Han har oförtrutet arbetat vidare på att få till en försäljning. Vi har också haft flera resonemang som hjälpt mig i mina beslut. Visningarna har fungerat smidigt och jag har fått bra återkoppling efter varje gång. Tillslut kom rätt köpare och då blev avtalsskrivandet smidigt och trevligt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare! Tack!

Marianne K
Mariaberget

Jag anlitade Lars Falk på Fastighetsbyrån då jag bestämt mig för att sälja min lägenhet på Söder. Jag är mycket nöjd med Lars arbete. Han är erfaren och lugn, har kontinuerligt hållit mig informerad om vad som händer och vad nästa steg är genom hela processen. Som sagt jag är mycket nöjd och kan starkt rekommendera Lars till den som går i säljtankar.

Rosel W
Katarina

Lars har agerat som man förväntar sig av en riktigt proffsig mäklare. Han har utfört försäljningen helt efter våra önskemål. Vi tackar honom för det. Rosel och Lennart Wibaeus

Jens C
Katarina

Förtroendeingivande, ärlig, pålitlig. Mycket bra!

Frida Helena H
Högalid

Jag är väldigt nöjd, allt gick väldigt smidigt och smärtfritt.

Ille B
Sofia

Mycket trevligt bemötande. Flexibel och fick fram svar på frågor snabbt. Bra från första kontakt till kontraktsskrivning.

Ulrika L
Sofia

Lugn, trevlig och seriös. Smidig att ha att göra med.

Niels-Kristian T
Sofia

Jätte trevligt bemötande och bra på att hitta köper

Representant för Heléns Krog & B
Sofia

Allt var bra skött från början till slutet

Ashica J
Katarina

Very helpful and informative!