Malin Miura

Malin Miura

Malin Miura är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Malin Miura har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Malin Miura har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-07 och har fått 229 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Miura har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

229 omdömen om Malin Miura

Sedan starten hos Reco 2012
Mitchell S
Maria

Malin was wonderful. She answered all of our questions, made a special trip to show us the apartment a second time, and was open about the process and what we could expect. The signing of the documents was smooth and a celebration, and we really appreciated that.

Leo N
Mariatorget

Malin har ett trevligt och förtroendeingivande bemötande samt en naturlig och självklar pondus. Från signerat uppdragsavtal till signerad försäljning gick det fort. Resan var trygg, säker och proffsigt ledd utav Malin. Alla förväntningar och förhoppningar infriades. Sammanfattningsvis en perfekt upplevelse.

Katarina N

Supertrevlig, proffsig, hjälpsam.

Johanna B
Mariatorget

Malin var professionell, lugn och positiv genom hela processen. Trots semester ordnade hon så att en kollega kunde visa lägenheten, hon såg till att kollegan var påläst och följde upp noga efteråt. Det märks att Malin har mycket erfarenhet och tycker om sitt jobb. Som köpare kände jag mig trygg hela vägen och aldrig pressad. Genomgående en väldigt bra upplevelse där Malin och kollegor var närvarande hela vägen till kontraktsskrivning. Skulle rekommendera till alla!

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Jag har nyligen köpt bostad med Malin som mäklare. Malin var genomgående väldigt trevlig, och mån om att hålla mig uppdaterad, och var snabb på att svara på mina frågor och funderingar under resans gång. Det gjorde att jag hade stort förtorende under köpprocessen.

Britt-Marie M
Högalid

Fantastisk kunnig och har hela tiden informerat mig i turerna i ärendet. Därtill en mycket trevlig.person.som jag gärna rekommenderar. Mvh från Britt-Marie Mörk

Anna D
Högalid

Malin är trevlig, professionell och förtroendeingivande. Allt har funkat smidigt och enkelt, jag har bara gott att säga om henne och rekommenderar henne som mäklare.

Eva E
Högalid

Påläst om brf/fastigheten redan vid första mötet. Lyssnade på våra önskemål om tidsplan mm. Bra kontakter med städfirma o styling. Drev processen professionellt utan att stressa oss.

Sara V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Mycket professionell och engagerad! Kan varmt rekommendera Malin om du ska sälja din bostad.

Olle P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Toppentrevlig, kunnig och hjälpsam.