Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
2 535

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär! Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals...

2535 omdömen om Fastighetsbyrån Södertälje

Sedan starten hos Reco 2013

Linn Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

William är otroligt trevlig att ha och göra med! Väldigt kompetent på sitt jobb och är väldigt noggrann och förklarar tydligt vad olika lagar/regler/allt rörande köp innebär. Kändes tryggt att ha William inblandad i min första bostadsaffär. Allt gick snabbt, smidigt och var samtidigt glasklart. Kan varmt rekommendera!!

Hanna Rihan G
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Glasberga Sjöstad

William var/är en grymt duktig mäklare som lyckades sälja vår villa till ett bra pris, innan visning. Det gick snabbt, smidigt och han var en lugn och trygg genom hela köpet. Ingav gott förtroende, kommer definitivt köpa och sälja genom William igen! Trotts det ekonomiska läget så gjorde han en grym affär för oss. Kan varmt rekommendera William om du vill köpa eller sälja bostad utan huvudvärk och få en trygg affär!

Kosay Samir N
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tack William! Du är grymt och duktig

Yaqueline G

Han är lyhörd och hjälpsam. Rekommenderas!

Björn A
Dammkärr

Bra kommunikation och trevligt bemötande 👍

Rebin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Lyckades genom sitt engagemang sälja min lägenhet trots de dåliga tiderna!

Philip P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Daniel Varli är en trevlig och hjälpsam person som vill att båda partierna blir nöjda

Cecilia Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Jag blev bemött med respekt och lyssnad. Jag fick svar på mina frågor. Tillgänglig, lätt att få ta på Paulina via telefon eller sms. Vägledning hur saker och ting ska gå till.

Linnea G
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Grusåsen

Nu har Danny hjälpt till att både sälja mitt hus och i köpet för kommande bostad. Jag är mycket nöjd. Danny har agerat lyhört på mina tankar och funderingar samtidigt som han ger sina professionella råd. Allt detta gör bara pluss så jag rekommenderar honom verkligen.

Lena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Proffsig och lyhörd för mina önskemål. Pedagogisk och mycket vänlig och tydlig i sin information.

Åsa S
Geneta

Vi är väldigt nöjda med det proffsiga och vänliga bemötandet ifrån William genom hela säljprocessen. Våra förväntningar infriades till fullo och vi är mycket nöjda med kommunikationen, planeringen och genomförandet av försäljningen av våran bostad. Vi rekommenderar varmt att välja William när det är dags för försäljning.

Frida H
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Mariekäll

Sofia är otroligt service minded, alltid tillgänglig (även när hon inte förväntas vara det!) och hon sätter alltid sin kund först. Hon är professionell i sin relation med både köpare och säljare, har tydlig och rak kommunikation samtidigt som hon är väldigt kunnig och kompetent inom sitt område. Jag skulle rekommendera Sofia alla dagar i veckan och den som anlitar henne kommer inte att ångra sig.

Christopher Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

1. Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av mäklaren. Han var lyhörd för mina frågor och önskemål, och gav mig känslan av att vara i trygga händer genom hela processen. 2. Våra förväntningar var att få hjälp att hitta en lämplig bostad inom våra krav och budget, samt att få professionell vägledning genom köpprocessen. Mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar genom att presentera flera lämpliga alternativ, ge oss relevant information och råd, samt hantera alla pappersarbeten smidigt...

Netelin A
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Geneta

Bra service,bra kontakt under hela ärendet ..mycket trevlig ..rekommenderar starkt Wiliam!

Kuryakos B
Geneta

Jättebra kundkontakt. Förklara , återkopplar, informerar hela tiden. Man känner sig säker från visningen till kontraktskrivning. Väldigt nöjd med William

Josef S
Vibergen

Toppmäklare, lugn och väldigt ärlig i sitt sälj. Uppskattas verkligen.

Fadi A

Trevlig och hjälpsam person. Rekommenderas varmt!

Anton S
Mariekäll

Trevlig och proffsig. Svarar snabbt och gärna på frågor.

Julian Benjamin D
Vibergen

Grymt mäklare william bemarre fashighetsbyrån Södertälje

Shahab H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Han är engagerad och kunnig . Trevlig som person och behjälplig.

Ivana M
Skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Vi vill tacka William för den fantastiska hjälpen med försäljningen av vårt hus och köpet av vår nya egendom. Hans kunskap om området och rätt kontakter gjorde att försäljningen gick smidigt och effektivt. William är en pålitlig och engagerad mäklare som arbetar hårt för att ta hand om allt på ett snabbt och professionellt sätt. Vi är mycket tacksamma för hans hjälp och rekommenderar honom varmt till alla som letar efter en mäklare.

William B gillar detta
Fanar S
Hölö

Engagerad mäklare i topp klass. Bemötet var professionalt med mycket energi och possitivitet. Förväntningar var höga eftersom vi har hört mycket positivt om William, vi känner att de höga förväntningarna överträffades enkelt. Mäklaren hade bra koll på bostaden och kunde svara på frågor och ge råd och tips angående bostaden.

Niclas H
Hölö

Proffsig mäklare Mycket trevlig och seriös.

Erja H
Centrala Södertälje

Affären gick smidigt och jag fick snabb hjälp med visning och avtalsskrivningstid.

Johan B
Mariekäll

Bra service och hjälpsam! Svarar alltid när man kontaktar

Amanda L

Nära kontakt och bra relation igenom hela processen.

Ehab M
Bårsta

Ärligt, relevant och lämnar utrymme för egen bedömning. Tacksam för ett gott bemötande och god tillgänglig het också.

Noran D
Brunnsäng

Professionell approach och påläst som mäklare. Återkopplar snabbt, saklig och hjälpsam som mäklare. Lugn och förklarar innehållet i dokumenten på ett enkelt sätt. Jag tackar honom för att hjälpa med köpet.

Munir H
Ronna

William Bemarre är hjälpsam person som har kämpat med oss att köpa huset. Han bemötte sina kunder på ett professionellt sätt. Vi upplevde med honom trygghet och säkerhet.

Janine D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Sofia visade vad hon går för! Att det är möjligt att göra snabba och bra affärer i en svår marknad. Hon visade stort engagemang och suveränt samarbete. Jag rekommenderar Sofia om du vill ha en trygg och professionell mäklare som brinner för sitt yrke.

Maria D
Centrala Södertälje

En kompetent mäklare som gjorde ett mycket bra jobb.

Rune Joakim D
Centrala Södertälje

Hennes bemötande var mycket trevligt jag brukar inte träffa så många mäklare det kändes mycket bra från början.

Markos Sabo V
Lina Hage

Han mycket bra o trevlig jättebra bemötande

Sandy Paula A
Lina Hage

William är en lyhörd person som gör det lilla extra för att man ska bli nöjd! Vi är super nöjda med hans insats och kommer med stor glädje rekommendera honom!

Tobbe S
Hållsta

En trevlig och mycket kompetent mäklare. Hade en lugn framtoning som gav ett stort förtroende. Han använde sin humor på ett väl avvägt sätt.

Lena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Västergård

Thomas är kunnig och hjälpsam och ger ett professionellt intryck. Tillmötesgående och svarade på frågor och gick igenom uppgifter pedagogiskt och lättfattligt. Tack!

Eric S
Östertälje

En väldigt proffsig och trevlig mäklare som får en att verkligen känna sig trygg i sin bostadsaffär.

Marianne S
Hållsta

Trevlig, bra bemötande, bra och tydlig information. Kompetent!

Mina Z
Västergård

Det kändes tryggt i hela processen då han är ärlig och han svarar på alla frågor. Han är väldigt trevlig. Stort tack Thomas!

Majd A
Glasberga Sjöstad

Mycket Bra bemötande,kändes tryggt med William. Enkel att kommunicera med. Väldigt nöjd med köp och med William som mäklare. Försänar mer än 5 stjärnor och jag rekommenderar honom till alla som vill köpa eller sälja.

Sarah H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare!

Sven Johan Folke S
Sålde sitt hus med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Moshe`s bemötande var mycket bra och han fanns hela tiden kontaktbar. Våra förväntningar var att Moshe skulle arbeta aktivt för att sälja vår bostad och att vägleda oss försäljningen vilket han gjorde på ett strålande sätt. Sammanfattningsvis skulle jag säga att den totala upplevelsen av vår försäljning blev fantastisk tack vare Moshe´s driv och vilja att sälja vårt hus.

mattias r
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Björnlunda

Toppen jobb med försäljningen an mitt hus i en tuff maknad. Tobias gjorde ett bra jobb och var ett bra stöd genom detta. Tack för hjälpen.

Ros-Mari Y
Köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Väldigt nöjd med Said. Kommunikativ och professionell. Har ett gott bemötande!

Emelie D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Smidig och snabb försäljning tack vare grym mäklare! Rekommenderas starkt.

Jenny Maria Sabina E
Björnlunda

Tobias är en mycket trevlig och öppen herre med humor. Han är dessutom tydlig och talar ett enkelt språk i en annars byråkratisk bransch. Vi rekommenderar Tobias!

Mauro S
Björnlunda

Mycket uppmärksam och professionell!

Niclas H
Hölö

Väldigt trevlig och proffsig mäklare. Mycket hjälpsam😃

Jens Marcus H
Hölö

Trevlig och proffsig. Alltid på gott humör

Margareta B

Bra bemötande,kunnig och hjälpsam.