Sofia Qvillby

Sofia Qvillby

Sofia Qvillby är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Qvillby har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Qvillby har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det jag älskar mest med att vara mäklare är kundkontakten och att ingen dag är den andra lik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Många av mina kunder beskriver mig som erfaren, lättillgänglig och engagerad. Jag har ett stort kontaktnät, god lokalkännedom och många nöjda kunder. Utöver detta är jag en mycket lyhörd och närvarande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med vänner och familj, reser eller tränar.

276 omdömen om Sofia Qvillby

Sedan starten hos Reco 2014
Anders J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Jag kan inte uttala mej om henne jag har aldrig träffat henne.

Bjarne S
Centralt

Sofia är som jag upplever det en mäklare som tar sitt jobb på allvar och sätter kunden i centrum. Jag har blivit mycket väl bemött och fått all den information som man kan förvänta sig av en mäklare. Visningen av Ryttargången var helt tillfredställande och jag lämnade lägenheten med den kunskap jag behövde för att fatta mitt beslut.

Gitte S
Nötholmen

Flott imøtekomme og flink megler.Kan anbefales på det sterkeste🙂

Yoshiko D
Centralt

Hon var trevligt och jättebra

Pierre D
Centralt

Jättebra, professionell på alla sätt, ser till att båda parter får det bästa ur affären. Håller en uppdaterad på situationen utan att vara tjatig. Enkel och lätt att ha att göra med.

Jouni P
Tången

Sofia var veldig behjelpelig og profesjonell i hele boligprossesen. Hun svarte raskt på alle spørsmäl vi hadde og var alltid veldig positiv og imøtekommende. Hun forstod raskt hva vi var ute etter og vi er kjempe fornøyd med boligen vi endte opp med!

Sidra A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Västra berget

Veldig fornøyd. Dyktig og ga alltid rask tilbakemelding på alt vi lurte på

Mikiele G

.Hørt fra andre .effektivt, snilt og ansvarsfull .100% fornøyd

Christian G
Centralt

Blev bra bemött av Andreas. Bra kontakt och hjälpsam. Förklarade allt jättebra och tydligt. En positiv upplevelse !

Roar M
Centralt

Topp service. God oppfølging. ! Anbefales.