Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

• BadgeElevenYears
1 253

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt...

1253 omdömen om Fastighetsbyrån Täby

Sedan starten hos Reco 2013

Sara M
Täby Centrum

Arvid är en jättebra mäklare! Han är kunnig, engagerad, pedagogisk och fick mig att känna mig trygg. Rekommenderar verkligen att man hör av sig till Arvid om man ska köpa eller sälja sin bostad!

Thor L
Skarpäng

Trevligt bemötande. Kunnig. Informerade omgående om nya bud. Man kände sig trygg och väl omhändertagen. Jag kan armt rekommendera Marie-Louise Giertz som mäklare när Ni skall sälja er villa eller bostadsrätt.

Ann-Marie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbypark

Emelie gav förtroende och engagemang i sitt mycket sätt att arbeta. Emelie verkar genuint tycka om sitt arbete, hon är mycket lyhörd utan att på något sätt vara påträngande.

Monica C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
Hägernäs

Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Jag förstår att säljaren valt henne, det skulle jag också göra! Kan varmt rekommendera Emelie

Gerd Barbro W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbydal

Emelie är mycket duktig som mäklare och kunnig på marknaden i Täby! Jag hade fullt förtroende för henne och de förslag hon gav. När jag hade frågor kunde hon alltid svara, och det var lätt att samarbeta med henne. Dessutom var hon alltid lätt att nå. Jag rekommenderar Emelie varmt som mäklare!!

Emma Ä
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbydal

Fick ett fint bemötande. William är väldigt trevlig och framåt i sitt yrke. Det här var mitt första lägenhets köp och jag fick ett gott intryck.

Mathias N
Näsbydal

Vänligt bemött och hjälpsam genom hela processen. Fick ett gott intryck av William.

Charlotta L
Västra Vallabrink

Kunnig med gedigen erfarenhet, trevligt bemötande, känns trygg och levererar snabbt.

Karin Birgitta L
Täby Centrum

Jag har upplevt Arvid som väldigt insatt, kunnig, trygg och service-minded. Mycket nöjd 😊

Xiaowei W
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Ella Gård

It was a great experience to have Christoffer help us in both buying a new house and selling the old one. I've never thought it could go that smoothly. He has been excellent managing almost everything we brought up, and giving best suggestions based on the situation.

Xiaowei W
Skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

Fredrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Väldig behjälplig och snabb återkoppling.

Dan E
Sålde sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

En väldigt bra mäklare som var väl förberedd och som gjorde ett proffssigt intryck både mot oss säljare och köparna.

Emelie E
Sålde sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Mycket uppskattad insats! Kunnig. Både i detaljkunskap och i helheten. Bygger förtroende hos alla parter genom kompetens. Fokuserad. Sätter tydliga mål och levererar på målen. Skulle anställa honom direkt om det blev aktuellt!!

Leila F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Jag är otroligt nöjd med den exceptionella service jag fick från mäklaren Christoffer Stendahl under både försäljningen av mitt gemensamma hus med mitt ex och nyligen min lägenhet. Christoffer visade sig vara en professionell och pålitlig mäklare som hanterade båda försäljningarna med enastående kompetens och engagemang. Under hela processen var Christoffer mycket lyhörd för mina önskemål och behov. Han var tydlig och transparent i all kommunikation och guidade mig genom varje steg på ett professionellt och vänligt sätt....

Jenny Maria A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Trevlig, tydlig, lätt att få tag på. Lätt att kunna bolla med Christoffer när man har frågor. Skönt att få en snabb affär. Han är en jättebra mäklare!

Mikael L
Köpte sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Arvid har gett oss en otroligt bra service och trygghet, han var bra påläst och kunde svara på våra frågor.

Jeanette L
Köpte sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Mycket påläst om objektet, sakkunnig god information och tillmötesgående. Snabbt svar vid frågor kring kontrakt etc.

Ulla Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
Hägernäs

Bra och pålitliga! Jag kände att de verkligen ville göra allt för att det skulle bli en så bra affär som möjligt! Dessutom så glada och trevliga! Rekommenderar Fastighetsbyrån varmt!

Navid B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Izabelle Oljemark  en del av Fastighetsbyrån Täby

Izabelle var rak tydlig och driven till att få alla parter i affären nöjda! Väldigt trevligt och engagerat bemötande, kommer absolut rekommendera Izabelle till nära och kära som skall göra bostadsaffärer i täby.

Lars P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Izabelle Oljemark  en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Izabelle har varit exemplarisk, flexibel, trevlig och bra att diskutera försäljningsteknik med ❤️ Jag är toppennöjd med henne ! Mvh Lars

Tarek A
Täby Centrum

Arvid was really helpful to us throughout signing the contract and viewing the apartment. He explained the contract terms to us in details and was always answering all our questions regarding the apartment.

Hanie E
Täby Centrum

Vi fick alla informationen som vi behövde från Arvid på ett bra sätt.

Erik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Täby
Grindtorp

Mycket trevlig och lätt att jobba med. Försäljning gick snabbt och smidigt.

Hans-eric E
Hägernäs

En trevlig, effektiv och målinriktad mäklare.

Aida H

Supertrevlig och väldigt hjälpsam

Ulla Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Lundström en del av Fastighetsbyrån Täby

Bra och pålitlig! Dessutom väldigt trevlig. Man känner att hon verkligen vill göra det bästa möjliga för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt! Henne kan jag verkligen rekommendera!

Lena H
Grindtorp

Köpte lägenhet i Täby . Han var mycket professionell och jag kände mig trygg med mitt köp

Börje S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Lundström en del av Fastighetsbyrån Täby

Presentationen av lägenheten på nätet och i broschyren var informativ och bra. Vid visningen redogjordes lugnt de frågor som ställdes. Kontraktskrivningen genomfördes metodiskt och förklarande vid behov.

Maud S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbypark

Härlig människa,, som jag är glad att fått kontakt med. duktig, vänlig , gullig, mycket hjälpsam på alla sätt. Och framför allt mycket professionell.

Ulf J
Gribbylund

Marie-Louise har på ett utmärkt sätt stöttat i försäljningen av min bostad. Bra dialog, flexibel och kunnig. Rekommenderas varmt.

Jie J
Täby Centrum

very nice and patient....................

Oscar S
Näsbydal

William har gett ett väldigt proffsigt och serviceinriktat bemötande gentemot mig som köpare genom hela processen!

Erik S
Näsbydal

Bemött av Daniel Anderson var bra och trevlig .. Ja mina förväntningar var goda och Daniel levererade som jag trodde som mäklare mellan säljare och köpare.. Daniel var mycket bra att för klara vad som överlåtelseavtal och objektsbeskrivning och juridisk information .. vi hade kontakt sms och telefon par gånger i veckan vad som hände med lägenheten. Daniel mycket bra försäljare för fastighetsbyrån i täby... Där har Fastighetsbyrån ett chefs Ämne av Daniel Anderson.. M.V.H Eric...

Marcus L
Näsbypark

Trevligaste mäklaren på jorden. Han sålde lägenheten direkt. Jag vet inte hur han gör men jag är nöjd

Tor-Björn J
Näsbypark

Suverän, närvarande, trevlig och rolig- Alltsammans med att vara ytterst professionell

Malin M
Täby Kyrkby

Jag kan på det varmaste rekommendera Marie-Louise. Hon är kunnig, inger trygghet och är alltid tillgänglig. Vi hade en tuff bostadsförsäljning och då har det känts mycket tryggt och skönt med en så erfaren och stabil mäklare vid sin sida som till slut sålde vår bostad. Bara positivt att säga om henne, en mycket bra mäklare och oxå en mycket fin och trevlig person.

Therese B
Gribbylund

Daniel är en fantastik mäklare som bryr sig om sina kunder och han sålde min lägenhet till mig och nu sålde den åt mig när det var dags att flytta. Bästa mäklaren i Täby

Martin N
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbypark

Daniel är snabb, påläst och proffsig. Uppfattade att han genuint ville att affären skulle bli bra för båda parter!

Mikael I
Köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Glad och trevlig och guidade oss genom ett väldigt smidigt köp!

Erik M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Kollberg en del av Fastighetsbyrån Täby
Grindtorp

Engagerad mäklare som höll mig uppdaterad genom hela processen. Lätt att komma i kontakt med, samt god lokalkännedom. Mina förväntningar uppfylldes helt. Jag är väldigt nöjd, rekommenderar Rasmus varmt!

Benny P
Gribbylund

Ordning och reda, kunnig, klara besked, tillmötesgående och flexibel. Vi ger henne högsta ”betyg” !

Staffan Gunnar E
Näsbypark

Trevlig, snabb i återkoppling, lite omständlig i samband med kontraktskrivning.

Hamid Reza M
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Christoffer was helpful in every step of the way. He was always available and would kindly and wisely offer his suggestions and recommendations. In short, he knows what he is doing! I totally recommend him.

Sofi T
Täby Centrum

Vi är toppen nöjda. Christoffer har tagit väl hand om oss i både vår försäljning och i vårt köp av ny bostad.

Magdalena M
Täby Centrum

Christoffer är mycket professionell i sitt uppdrag och jag har stort förtroende för honom. Hans yrkeskunskaper är utmärkta och det personliga bemötandet av mig som kund har varit utomordentligt. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.

Ivana F
Täby Centrum

Jag har täffat Arvid på flera visningar innan vi hittade den rätta. Jag har alltid blivit bemöt på en jättebra sätt, han är alltid villig att besvara frågor och hjälpa till en. Hans tydlighet gjorde att bostadsköpet inte känndes lika läskigt som man har förväntat sig. Det är bara positiv intyck jag har fått av Arvid som mäklare och det är ungefär så en mäklare ska bemötta köparna och det är på det sättet han ska hjälpa de vidare med köpet. Allt bra!

Emma G
Täby Park

På vilket sätt blev du bemött av mäklaren? Extremt trevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem? Att bli professionellt bemött vilket vi blev, vi fick alltid svar på de frågor vi hade. Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid köpet av din bostad på Boulevarden 66. Extremt duktig är Marie-Louise, om vi säljer eller köper igen så kommer vi att ha henne i för att utföra uppdraget i åtanke.

Ahmed K
Täby Centrum

Isabelle är en otroligt påläst, kompetent och engagerad mäklare som har från första kontakten varit otroligt närvarande, svarat på frågor och hon har underlättat hela lägenhets affären. Hon är en bra lyssnare och representerade mina behov och krav. Jag är supernöjd med henne och kommer definitivt anlita henne igen!

Emelie S
Täby Centrum

Vi har varit jättenöjda med Izabelle från första mötet på en visning, till vår egen försäljning och sedan vid köp av en ny lägenhet. Izabelle har varit lyhörd, gjort oss trygga i våra bostadsaffärer och också gjort resan rolig. Kan varmt rekommendera!