Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går...

929 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Sedan starten hos Reco 2013

Tim L
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Björlanda

Maria är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Hon ordnade dessutom med en digital visning av fastigheten som vi kunde ta del av och få en bra bild över alla rummen. Väldigt kunnig och påläst mäklare som vill alla parters bästa i affären. Vi är supernöjda att få ha köpt ett hus av Maria och kan verkligen rekommendera henne! Mvh Tim & Emma

Bo D
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Öckerö

Maria gjorde ett bra jobb proffsit på alla sätt enl min begränsade kunskap om fastighetemäkling. Maria är väldigt trevlig och korrekt mot både oss och köparna ,vvi känner oss väldigt trygga med affären ock rekommenderar Fastighetsbyrån till goda vänner eller andra som frågar. Vi är väldigt nöjda så här långt hoppas vi är det fortsättningsvis. Bo o Birgitta Dahlström Öckerö

Marcel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hyppeln

Trevlig mäklare som väl tog tillvara våra synpunkter och önskemål. Smidig process där vi hela tiden uppdaterades med information om de olika stegen. Säljcoachen är ett bra instrument som underlättar det hela.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Marcel för att du tog dig tid att svara. Uppskattas mycket! Det har varit ett mkt gott samarbete rakt igenom!

Peter E
Torslanda - Hästevik

Maria är väldigt professionell, kunnig och en mycket varm person. Har varit ett ovärderligt bollplank/ stöd genom hela processen - och med den den med rätta känslan.

Helena G
Torslanda - Hästevik

Maria Lundgren är lugn, trygg och proffsig.

Anna-karin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hyppeln

Noggran och tydlig i all sin kommunikation

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Anna-Karin och grattis till ett boende på kajkanten:)!

Marie L
Hyppeln

Mycket nöjd med mäklare Sandra Fjällström. Sandra tog snabb kontakt med oss när vi hade frågor osv. Samt att allting gått fort och smidigt fram till försäljning! Ett stort+++++ Var att lgh såldes före den låg ute på hemnet, alltså på fastighetsbyråns tjänst " på gång" ! Rekomendationer av oss att använda mäklare Sandra Fjällström

Svar från Sandra Fjällström

Tack Marie för ert fina omdöme. Det har varit roligt att få samarbeta tillsammans med er och förmedla er fina bostad! Ska bli spännande att följa er bostadsresa.....

Björn S
Torslanda - Hästevik

Lugn och trygg mäklare som lotsade oss igenom en komplex affär.

Julia K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Björlanda

Positivt och glatt bemötande genom hela processen. Kunnig i sitt agerande och lätt att ha och göra med.

Marie B
Hönö

Kompetent med ett mycket positivt och bra bemötande. Målinriktad och höll mig underrättad om vad som hände under hela processen.

Michael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Anna är proffsig, kompetent och trevlig. Hon håller en hög servicenivå med snabb återkoppling och är lätt att ha att göra med. Rekommenderas!

Kerstin J
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Tumlehed

Jag hade nog inga speciella förväntningar. Skulle sälja mitt hus och ville ha en mäklare som lyssnade, visade respekt, som jag kunde ha en dialog med men som samtidigt var kunnig och bestämd i sin yrkesroll. Jag tycker att Julia levde upp till detta och med humor dessutom.

Andrew T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Personlig och proffsigt Bara att rekommendera

Anne R
Grötö

Vår försäljningsprocess har varit lång men nu är vi i mål. Julia har varit mycket bra från vårt första möte och återkopplat under tiden i stort och smått. MVH Anne Rohman

Christina W
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Grötö

Trevlig, bra mäklare. Hjälpte oss bra i kontakten med säljaren. Lätt att nå. Lugn och stabil.

Sara R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria hade bra förståelse för vår situation som köpare och det kändes som att hon verkligen ville det bästa för både säljare och köpare. Tydlig och professionell i sin roll.

Chakrapong T
Torslanda - Björlanda

Andreas en bra kunnig trivrtg att prata på fastighetnsbyrån

Martin O
Hönö

Blev en smidig och snabb affär tack vare Anna.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket för ditt omdöme!

Rasmus S
Hönö

Vi blev väldigt bemötta på ett jätte trevligt sätt, snabb och proffsig hjälp med allt. Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade och försäljningen gick jätte snabbt och smidigt med all stöttning vi behövde från mäklaren.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket för ditt fina omdöme, önskar er all lycka till att hitta nytt boende!

Nina L
Säve

Julia är en fantastisk mäklare ifrån första mötet, fram till kontraktsskrivningen och efter! Hon är trevlig, glad och professionell!

Maria K
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Sandra, hon var tillmötesgående och förstående. Jag upplevde att hon kunde svara på alla mina frågor och var väldigt lyhörd på frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Maria! Uppskattar jättemycket att ni tog er tid att lämna omdöme!

Kim W
Torslanda - Lilleby

Sandra var toppen. Saklig flexibel och helt enkelt grym mäklare! Jag kan starkt rekommendera Sandra Fjällström.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla! Ni har varit grymma säljare också. Alltid lämnat lägenheten tipp topp!!!

Anita S
Torslanda - Lilleby

Saklig och svarar snabbt på mail och i telefon.

Svar från Sandra Fjällström

Tack för fina rekommendationer Anita. Uppskattas mycket!

Klas R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria har varit med oss genom hela processen att byta bostad, både köpa och sälja. Hon var ett tryggt stöd som inte nog kan understrykas - kunnig, inkännande, drivande. Affären gick snabbt och smidigt med fin behandling av alla parter.

Hanna-Sofia R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria är proffsig och ändå personlig. Hon är ärlig och genuin och det gör att det alltid känns tryggt att ha med henne att göra. Det är verkligen skillnad på mäklare och mäklare och Maria sticker ut åt det positiva hållet. Jag rekommenderar henne varmt. Det går inte att göra det bättre än vad hon gör.

Tommy A
Kalvsund

Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra,

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas ni kommer trivas bra på mysiga Kalvsund!

Susann P

Trevligt bemötande och serviceinriktad

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas ni kommer trivas bra på mysiga Kalvsund!

Anette R
Kalvsund

Hela process har gått så smidigt! Anna är alltid närvarande när så behövs. Tydlig och välbalanserad mellan kund och köpare. Jag är supernöjd med hur jag blivit bemött och med resultatet:).

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete! Så roligt att jag fått hjälpa till med både försäljning och köp av ny bostad!

Peter D
Hönö

Väldigt bra bemötande trevlig. Tydligt med info o lätt att få svar på frågor återkopplar snabbt

Oscar A
Hönö

Trevligt bemötande. Bra service. Om hon inte hade svar på en fråga så tog hon reda på det och återkom. Om hon inte kunde svar i telefon direkt så ringde hon snabbt tillbaka. Proffsigt skött allting.

Victor P
Hönö

Maria är otroligt professionell. Och man känner sig trygg när man jobbar med henne!

Thomas S
Torslanda - Björlanda

Vi fick ett mycket trevlig bemötande. Maria är väldigt proffsig och kunnig om både husteknisk konstruktion och bostadsmarknaden i vårt område. Hennes mäklarinsats översteg våra förväntningar. Rekommendera henne mer än gärna.

Linnéa N
Torslanda - Björlanda

Fick ett mycket trevlig bemötande. Maria är otroligt proffsig och kunnig om både bostadsmarknad och byggnadskonstruktion. Hennes arbetsinsats översteg våra förväntningar. Kan varmt rekommendera henne :)

Matilda J
Torslanda

Vänligt bemött. Kändes positiv och påläst.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Matilda och stort grattis till en fin lägenhet!

Britt Ingmarie H
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Engagerad, sympatisk, trevlig, proffisionell

Jessica F
Torslanda - Amhult

Anna uppdaterade bra under säljfasen och gjorde allt för att försäljningen gick så smidigt man kan önska. Supernöjd!

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete!

Peter H
Torslanda - Centralt

Har hjälpt oss på ett bra sätt att hitta ny bostad. Ordnat med privata förhandsvisningar osv.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, har varit en rolig resa att både få förmedla er bostad men även er nya:)

Mallika Shridhar P
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Centralt

Andreas as a broker very professional. He has made our process easy and smooth. Very well managed.

Zarko D
Säve

Det har funkat jättebra. Lätt att prata med.

Pradeep N
Torslanda - Centralt

Professionell, artig och lätt att arbeta med. Rekommenderas starkt.

Jesper P
Säve

Jörgen har under hela vår försäljning varit ett fantastiskt stöd som agerat mycket professionellt. Framför allt har vi uppskattat att han varit mycket tydlig i sin kommunikation och verkligen arbetat hårt både för att tillmötesgå våra önskemål och driva försäljningen i mål.

Peter H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Centralt

Vi fick ett mycket bemötande och återkoppling på utsatta tider samt en engagerad mäklare

Anna B
Torslanda - Björlanda

Maria var lätt att kommunicera med. Hjälpte oss med viktig information. En bra mäklare!

Pia O
Torslanda - Centralt

Anna har ett fint och professionellt bemötande. Alltid tillgänglig vid frågor och funderingar och har uppdaterat oss genom hela processen som hon har lovat. Vi är väldigt nöjda med Anna som mäklare.

Linnéa N
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Centralt

Kunnig, påläst och mycket sympatisk.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas du kommer trivas bra:)

Oliver A
Torslanda - Lilleby

Bemött på ett bra sätt. Våra förväntningar var en smidig affär på våran förstalägenhet och det levererade Anna. Bra och tydlig mäklare.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas ni kommer trivas bra i den nya lägenheten!

Dimitar I
Torslanda - Centralt

Jag kan varmt rekommendera henne! Hon är en positiv person som kan och tycker om sitt jobb. Det är lätt att kommunicera man med henne. Sandra är en person som har tålamod och förståelse till situationen och försöker hjälpa till både säljaren och köparen.

Xin X
Torslanda - Björlanda

Sandra är proffsig! Vi rekommenderar henne till alla som funderar på att sälja sin bostad. Vi är supernöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tusen tack Xin!!! Önskar er stort lycka till med flytten!

Renée L
Torslanda - Björlanda

Sandra har varit inlyssnande och lyhörd samt väldigt positiv. Hon kommer med goda råd baserade på sin erfarenhet. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Renée! Vi har haft ett fint samarbete och er bostad är så fin så det har varit en fröjd att få visa upp!

Claes S
Kalvsund

Hon var superbra! Proffsig och naturlig i ett paket. Har bara gott att säga om denna härliga tjej. Trots vår korta tid tillsammans. Ge henne kaffe o löneförhöjning, och gör det nu! / myvh Claes

Svar från Anna Willerstrand

Tack så jättemycket för omdömet! Ni kommer trivas bra på Kalvsund:)