Ewa Holmgren

Ewa Holmgren

Ewa Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Ewa Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Ewa Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.7. Ewa Holmgren har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Ewa Holmgren

Sedan starten hos Reco 2014
Johan T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Ewa var alltid lätt att få tag och och skötte alla saker jag bad om smidigt. Hela processen kändes väldigt professionellt utförd och jag fick svar som jag kunde förstå på alla mina frågor..

Mikael W
Haga

Proffsigt agerande både mot säljare och jag som köpare.

Nina Therésa K
Köpte sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Täfteå

Vi fick ett väldigt trevligt bemötande trots att vi fick uppfattningen av att mäklarna på byrån har mycket att göra

Jennie L
Täfteå

Trevlig, engagerad och realistisk. Bra råd och tips, både i inledning och avslut av försäljningen. Svarat upp mot våra förväntningar på en bra mäklare.

Linda Elinor E
Böleäng

Ewa är en mäklare som är glad och positiv! Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hon tog sig tid när vi kom med frågor och funderingar. Vi rekommenderar Ewa varmt!

Svar från Ewa Holmgren

Tack Linda för ett fint samarbete i samband med försäljningen av ert fina hus/Ewa

Borghild A
Öbacka Strand

Mycket vänligt och bra. Glad och positiv. Stora förväntningar då vi fått tips på Eva av dem som hon hjälpt med både sälj och köp. Mysket nöjda. Vid köpet av bostaden Hoppets gränd 14 Fick vi snabb hjälp som ordnades på bästa sätt av vår mäklare. Tack Eva för ditt engagemang, önskar dig lycka till i ditt fortsatta arbete. Borghild och Roland

Tusen tack Borghild och Roland / Ewa

Lena N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Öbacka Strand

Förväntade mig återkoppling efter konversation via sms. Fick inte det. Tidsplanen lite för optimistisk. Bemötandet och genomförandet av försäljningen var mycket bra.

Svar från Ewa Holmgren

Tack för återkopplingen Lena! Vi fick ju ett förbud av några som behövde lånelöfte innan banken stängde så det blev väldigt stressigt. Jag förstår att ni hade önskat mer återkoppling där. Allt gick ju vägen och kunderna fick sitt lån som tur var. Ha det fint och välkommen åter /Ewa

Linda Elinor E
Teg

Vi blev bemötta på ett positivt och professionellt sätt.

Tack Linda för de fina orden /Ewa

Roland J
Öbacka Strand

Hon var vänlig och svarade snabbt på de frågor som jag ställde. Hon är en utmärkt mäklare.

Tusen tack Roland för de fina orden/ Ewa

Fredrik H
Umedalen

Snabb och tydlig i sitt sätt att arbete med oss. Inlyssnande på våra frågor och funderingar. Uppfyllde de förväntningar som vi hade innan processen startade.

Tack Fredrik för de fina orden. God Jul och Gott Nytt år