Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Lars Nordensvärd har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Lars Nordensvärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Nordensvärd har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Lars Nordensvärd

Sedan starten hos Reco 2019
Astrid R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Kvarnberget

Väl bemött, proffsig, effektiv och trovärdig

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Vi hörs!

Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Charlottendal

Vi sålde vårt radhus med hjälp av Lars Nordensvärd på Svensk fastighetsförmedling. Han var lättsam, noggrann och ingav förtroende. Lars höll oss hela tiden uppdaterade om hur processen löpte på och var engagerad i att få ett så bra slutpris som möjligt. Skulle gärna anlita honom på nytt vid en ev framtida försäljning.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Maria för rekommendationen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er fina bostad och härligt att slutpriset blev så bra! Vi ses på tillträdet!

Niclas M
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Charlottendal

Självklart är mäklaren på säljaren sida men det några saker som man förväntar sig även som köpare. Känner inte att han var så informativt under processen.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Niclas att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi ses!

Ann-Kristin G
Fagerdala

Lars har varit behjälplig på ett utomordentligt sätt under hela processen från visning fram till kontraktsskrivning. Vi har fått det stöd vi behövt med svar på alla frågor och tillgång till nödvändig dokumentation. Vi kan varmt rekommendera Lars som mäklare.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset och stort välkommen till Värmdö!

Maria E
Fagerdala

Kan varmt rekommendera Lars. Han har varit proffsig, trevlig och hjälpsam under tiden med försäljningen av mitt hus på Värmdö. Ska jag sälja någon mer fastighet framöver så blir det absolut med Lars som mäklare. Superkille.

Sandra J
Porslinskvarteren

Enkelt och snabb försäljning. Lars är en hängiven och ambitiös mäklare.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Sandra för dem fina orden.

Anders
Porslinskvarteren

Det blev en snabb försäljning för oss. Mäklaren var trevlig, tydlig och lättjobbad. Klockrent.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack för dem fina orden, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig.

Carina A
Gustavsbergs Lugnet

Lyhörd och väldigt hjälpsam. Lätt att nå på telefon. Gav bra information om vad som hände hela tiden. Trevlig och glad👍

Svar från Lars Nordensvärd

Tack snälla för de fina orden och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Vi ses igen på tillträdet!

Jane J
Holmviksskogen

Lars Nordensvärd har verkligen gjort det jobb som jag förväntade mig. Han är en professionell mäklare. Tog sig an uppdraget till fullo. Lars Nordensvärd är en mäklare att rekommendera.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket Jane för den fina rekommendationen!

Cecilia H
Holmviksskogen

Lars Nordensvärd har gjort ett väl utfört jobb som jag förväntade mig. Han är en mycket professionell mäklare. Han tog sig an uppdraget till fullo. Lars Nordengren är en mäklare att rekommendera.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Cecilia! Skönt att vi kunde få till en så bra försäljning och att ni känner er nöjda med mitt jobb!