FFH Services

FFH Services

Ring 070-051 97 21 ffh-services.se
3.9

FFH (Företag Fastighet och Hem) Services är ett mindre serviceföretag med lång och gedigen erfarenhet av städning, fönsterputs och golvvård till privatpersoner och företagskunder. Företagets grundare har flera års erfarenhet av arbete inom städbranschen. Erfarenhet som nåtts genom arbete som driftschef, arbetsledare och lokalvårdare...

7 omdömen om FFH Services

JENNIFER J
Skrev om FFH Services

Hemskt dålig flyttstädning och mycket otrevlig personal. När vi klagade och visade foton sa de att de inte kunde lita på att vi fotat i just den lägenhet de städat - alltså att vi medvetet skulle fabricera bilder för att få avdrag på priset. De meddelade att om vi var missnöjda ville de att vi skulle lösa det i en rättslig tvist.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Peter
Skrev om FFH Services

Sämsta flyttstädningen! Han var inte ett dugg noggrann, dammigt på golvet, dammiga garderobshyllor, sminkrester i badrumskåp mm mm. Skulle inte rekommendera till någon!

Johanna
Skrev om FFH Services

WOW! Bästa fönsterputsaren i stan!! Bemötande, servicenivå och professionellt från första kontakt till mina fönster var som nya- vilken glans! Prisvärt dessutom. Jag rekommenderar FFH Services och Alexander varmt!!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Anna B
Skrev om FFH Services

Jag anlitade Alexander för en storstädning och jag är nöjd med resultatet. Han var lyhörd och det kändes tryggt.

Nikola T
Skrev om FFH Services

Alexander har varit verksam i städbranschen i över 10 år på större bolag och vet exakt hur jobbet ska gå till. Han är proffsig, har en fantastisk inställning och en yrkesstolthet som är svår att hitta idag. Kan ge Alexander och FFH mina bästa rekommendationer.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Tony N
Skrev om FFH Services

Ett snabbt och vänligt bemötande med skyndsam åtföljande offert. Mycket god kvalite på utfört arbete med efterföljande granskning av kunden. Upplevd hög servicenivå och kundnytta. Mycket högt värde för den ersättning som utgetts. Ett i alla delar fullgott arbete med hög servicenivå till rimlig kostnad.

Erland J
Skrev om FFH Services

Ett mycket bra företag som gör sitt jobb riktigt bra!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen