feedback company

Checkins
Ring företaget
Film Direkt i Vimmerby

Björksebo 9 598 96 VIMMERBY

Film Direkt i Vimmerby finns på Björksebo 9 i VIMMERBY och är sökbara på bl.a. Taxi och Taxiföretag

Mer funktioner

Vad tycker du om Film Direkt i Vimmerby

Läs vad Recos användare tycker om Film Direkt i Vimmerby

skrev om Film Direkt i Vimmerby:
    Vet inte så jättemycket mer än att Filmdirekt är duktiga på reklamfilmer till TV4, men såg även en grym dokumentärfilm om dansband ocg Clabbe Geigerstam och en massa andra kändisar, Kul film. Rekommenderar Filmdirekt varmt!
    skrev om Film Direkt i Vimmerby:
    Har sett deras senaste reklamfilmer och de är helschyssta, dessutom såg jag en dokumentär som höll riktig TV klass! Framförallt bra ljud och timing i filmerna.
    skrev om Film Direkt i Vimmerby:
    Filmdirekt har det sista året producerat dokumentärer och reklamfilmer som är i klass med de allra bästa, en fantastisk utveckling sista åren. Bra ideer och budskap.
    "Håller med, så deras senaste dokumentär och den höll hög klass"
    01-07 21:11
    skrev om Film Direkt i Vimmerby:
    Töntig humor, dålig redigering och animeringar som ser ut som barn har gjort dom är det bestående intrycket av Filmdirekts filmer. Om du vill sänka ditt varumärke i botten är Filmdirekt en lämplig samarbetspartner.
    "Sista reklamfilmerna är allt annat än töntiga, riktigt bra!!"
    01-07 21:13

Företag nära Film Direkt i Vimmerby