Flowerhouse.se

Flowerhouse.se

3.1

Med Flowerhouse.se kan du skicka blommor och choklad över hela Sverige. Vi har ett stort utbud av blommor för alla tillfällen.

25 omdömen om Flowerhouse.se

Margareta K
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde en färgstark och vacker bukett som skulle lysa upp i höstmörkret, fick en blek, ganska gles och färglös där vissa blommor var utbytta mot vita rosor. Inte helt fräsch heller. Fick åka och köpa till flera blommor för att komplettera och få önskat resultat. Kommer inte att handla här igen. Anmärkningsvärt också att man för att kunna skriva en recension på hemsidan måste göra en beställning innan...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

CECILIA H
Skrev om Flowerhouse.se

Fick en riktig dålig blomma och ingen som helst hjälp av kundtjänst. Värdelöst företag.

JONAS B
Skrev om Flowerhouse.se

Läs det finstilta. Ingen idé bed blombud om de inte är en överraskning. rekommenderas inte.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

HELENA A
Skrev om Flowerhouse.se

Hej skickade en underbar bukett till min älskade vän i Norrland på Alla hjärtans dag❤️ Hon skickade en bild nästan två veckor senare att blommorna fortfarande levde😂 så både hon och jag är otroligt nöjda över kvaliteten, grymt jobbat🙏😇

KENNETH J
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde blommor, betala och angav rätt datum... fick mail dagen efter att det skulle kosta 101kr extra och då hade sidan redan lagt på ett pris för budet + extra kostnad. Mailade dem och bad dem ringa mig och fick svar att de inte hade någon telefon support. efter mycket om och men så swishade jag 100kr extra och de sa att de meddelar blombutiken. de har leverans från 09-19.00 enligt deras hemsida och fick in pengar vid 13.00 och budet kom inte förs på lördagen em och svaret jag fick var: Vi fick in pengar försent...

Lapinvirta W
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde Ljuvlig bukett , men BlommorOnline/Flowerhouse bytte ut både vissa blomsorter och grönt, så buketten blev nåt helt annat. Bif bilder men inte ens bildernas tydliga språk bet på Flowerhouse som viftade bort o inte kunde förstå att vi inte var nöjda. Mottagaren erhöll en bukett likt en "helgbukett" från Ica Maxi för 99 kr, men till priset av 550 kr. Tryggt att veta att ni hanterar kund reklamationer och kundklagomål på bästa möjliga servicevänliga sätt. Prestige verkar gå före kundnöjdhet. Vet företagets...

B
Skrev om Flowerhouse.se

Ren lögn att de har 100% nöjd kund garanti. Bilderna är så långt ifrån vad de faktiskt levererar. Helt ovilliga att ta ansvar. Betalade 600 kr för ett lyx set. Fick 3 rosor och massa kvistar o gröna löv. Inte en enda gång bad dom om ursäkt.

Daniel M
Skrev om Flowerhouse.se

Hörde först av mig till Flowerhouse för att få garanti att blommor skulle levereras samma dag till min mor då det var ytterst ytterst viktigt. I annat fall skulle jag behöva vända mig till annan leverantör. Blev garanterad i två mail att detta skulle ske. Ingen bekräftelse kom. Dagen efter skickade jag flera mail och ringde. Först efter några timmar fick jag svar om att de inget visste utan skulle kontakta butik. Fick ingen återkoppling utan fick fortsätta jaga dem per mail och tlf under hela dagen. Först dagen efter...

I
Skrev om Flowerhouse.se

Fin blomma. Tyvärr dålig service då mina önskemål om leverans på förmiddagen inte möttes trots att jag la min order i god tid. Blomman levererades istället strax före kl 16 precis innan företaget dit blomman skulle levereras stängde. Eftersom det var en födelsedagspresent förfelades hela syftet med mitt köp när mottagaren fick den precis vid hemgång. Då hade jag ju kunnat köpa den själv och ge direkt, hade varit mycket billigare. Det står i villkoren att leverans sker senast kl 16 så inget ”fel” begicks. Dock var servicen...

Lars M
Skrev om Flowerhouse.se

Kunde inte leverera blommor för att det låg för långt ut i Vallentuna? Välldigt tråkigt att inte blommor, som så behövdes, inte kunde skickas. OPÅLITLIGT!

Daniel L
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde blombud till min kompis som behövde uppmuntras, leveransen kom redan efter några timmar, utmärkt...

Jenny T
Skrev om Flowerhouse.se

Jätte vackra blommor som uppskattades! Jätte trevlig kundtjänst , bra service

Isa E
Skrev om Flowerhouse.se

Flower House skulle jag avråda från. Dålig service.

anna b
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde blommor till min mamma i Lördags. Hon ringde upp mig under em och sa att hon fått den vackrast buketten någonsin, hon var supernöjd, ville bara informera vidare om det

Olle T
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde en blomleverans 20 November som jag vill dela med mig av, fick hem en magnifik bukett som ser likadan ut nu fem dagar senare, grym jobbat!!!

Casey G
Skrev om Flowerhouse.se

Beställde blommor till min flickvän på Alla Hjärtans Dag. Hon fick dem först en dag senare! Det var heller ingen som ringde till henne eller meddelade mig att blommorna skulle bli sena. Jag befann mig i utlandet och fick veta på kvällen att blommorna aldrig kom fram. Innan blommorna anlände sent nästa dag försökte flickvännen makulera beställningen. Telefonisten sa att det skulle gå bra. Men likväl fick hon blommorna senare under dagen. Kändes drygt att betala över 500 kr för blommor som inte skapade någon som helst glädje...

lennart k
Skrev om Flowerhouse.se

Verkligen en bra nätbutik, deras online chatt är jätte bra när man beställer blommor och vill fråga något

pia s
Skrev om Flowerhouse.se

Vill verkligen rekommendera Flowerhouse för deras underbara buketter som dem gör. Mvh Pia

Cathis S
Skrev om Flowerhouse.se

En riktigt bra tjänst på nätet. Lätt webbshopp och tydlig kontaktinfo och trevlig personal. Riktigt fina och roliga produkter, speciellt inom Stockholmsområdet. Stort tack för en bra sida.

stig h
Skrev om Flowerhouse.se

Vill bara tacka för hjälpen med begravningen i Trons kapell i veckan. Blev bedårande, tack för att ni gav min Stina ett sista farväl. Mvh Stig

anna b
Skrev om Flowerhouse.se

Underbara, skickade tack blommor med flowerhouse förra veckan. Mottagaren av buketten sa att han aldrig sett något så vackert förut. Finns inget bättre betyg enligt mig, tack personalen på flowerhouse.

calle h
Skrev om Flowerhouse.se

Jag tycker de har utmärkt service, de har t.o.m en live chatt på så man kan ställa frågor under beställningens gång, har bara positivt att säga om dem. Har beställt från dem och kommer även göra det i fortsättningen.

Ricoh S
Skrev om Flowerhouse.se

Bra priser och lätt att hitta det man söker på deras sida.

Pernilla O
Skrev om Flowerhouse.se

Jag har beställt blommor många gånger via Flowerhouse, och fastän de inte är billigast så har jag aldrig haft problem med varken leverans eller bemötande.

Daniel V
Skrev om Flowerhouse.se

Jag är mycket besviken på deras service! Beställde en bukett på alla hjärtans dag. Dom lovar leverans samma dag om beställningen läggs före kl 13:00. Jag registrerade beställningen på morgonen men leverans uteblev. Jag har mailat flera ggr men utan respons. Håll er undan.

Casey G gillar detta