Flyttpoolen Stockholm AB

Flyttpoolen Stockholm AB

Ring 08-770 00 00 www.flyttpoolen.se

Alla våra åtaganden, allt vårt agerande och alla våra uppdrag ska uppfattas som uttryck för hög kvalitet och utgöra ett väsentligt mervärde för kunden samt visa vår vilja att ständigt förbättra vårt kvalitetsledningssystem. Vårt viktigast mått på kvalitet är våra klienters tillfredsställelse. Vi ska eftersträva att de alltid...

30 omdömen om Flyttpoolen Stockholm AB

Hanna Veronica A
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Från första kontakten skötte sig flyttpoolen! Allt klaffade med kartonger till bärhjälp! 5 starka glada grabbar och en bra lastbil 😃👌🏻 Kan absolut rekommendera detta företag och jag kommer absolut anlita dom igen! Städningen var också exemplariskt utförd 😀 väl värt varenda krona! Tack för att ni gjorde vår flytt både smidig och snabb ❤️

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Tack för era fina ord! Det gör oss jätteglada!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Johan Niklas P
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Väldigt bra! Trots missförstånd om dag löste de uppgiften lite senare samma dag. Trevlig personal, snabba och väl utfört arbete. Rekommenderar starkt!

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Vad kul att ni blev nöjda! Stort tack för de fina orden!

KARIN L
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Kommunikationen med Flyttpoolen fungerade otroligt dåligt. De glömde skicka orderbekräftelse, glömde leverera flyttlådor, svarade varken på mejl eller i telefon, kunde inte hålla reda på hur många lådor jag lämnat tillbaka och fakturerade mig dessutom för en timme för mycket. Killarna som bar lådor var trevliga men kontorspersonalen var korta i tonen och oförstående – när man väl fick tag på dem alltså. Rekommenderar dem inte. Uppdatering: Efter ytterligare kontakt med Flyttpoolen är jag nöjdare. De bad om ursäkt och gav mig en kompensation för den försenade leveransen av lådorna.

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Hej Karin Det vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd. Vi vill att alla våra kunder ska känna sig nöjda och att upplevelsen genom hela flytten ska vara trygg. Du får jättegärna kontakta mig direkt så vi kan lösa det. Niclas Glysing 073-600 28 05 niclas.glysing@flyttpoolen.se

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
CAROLA B
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Har precis flyttat och anlitade Flyttpoolen för både packning och flytt. Killarna var snabba men ändå försiktiga med prylarna, effektiva och proffsiga. Att de sedan var trevliga och hade fint bemötande mot mina små söner ger extra plus i kanten. Kan inte bli bättre!

Anna Maria L
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Jätteduktiga killar som flyttade vårt bohag. Proffsiga, trevliga och effektiva. Rekommenderas!!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Louise G
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Att låta Flyttpoolen få ansvar för min flytt från Sthlm till Trosa var mycket positivt på alla sätt. Att lämna över ansvaret för flyttstädningen till er blev t.o.m. godkänt av Einar Mattsson AB, vilket inte är så lätt.

Liisa L
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Vi beställde packning av föremål i köket, städning av lgh. samt flytt. Vi blev otroligt fint bemött. Respektfulla flyttkillar som verkligen jobbade hårt. Vi fick tips om er från en annan kund som ni har hjälpt med flytten. Företaget levde verkligen upp till alla våra förväntningar. Jätte duktiga fytt-killar, trygg och säker flyttfirma som man kan lita på. Vi kommer att föreslå er till vår vänskapskretsen om aktuell flytt. Ett stort tack till er. Mvh Liisa och Kari

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Martin S
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Flytt av bohag och tillfällig magasinering av ägodelar mellan ut- och inflytt. Företaget gav en tydlig offert och proffsigt bemötande. Uppdraget utfördes väl, de enda negativa punkterna var att flyttarna inte ställde alla flyttlådor i rätt angivet rum och att fakturans följesedel var otydlig och förvirrande. Själva slutliga fakturan var dock korrekt, alltså inget stort bekymmer på det stora hela.

Ewa F
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Bra och vänligt bemötande, snabba och säkra.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Camilla A
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Privat flytt. Bra till en början, men sedan diskussioner om given offert och ersättning för skador på lägenhet och möbler. Trist.

Maria N
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Flytt och flyttstäd. Proffsiga, effektiva och trevliga! Jag blev mycket nöjd!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Frida J
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Rekommenderas varmt! Trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt på flyttdagen. Trevliga och hjälpsamma flyttkillar som var måna om att packa bra så att inget blev skadat vilket det inte heller blev. Kommer anlita Flyttpoolen igen nästa gång jag flyttar!

Bo T
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Flytt från radhus till lägenhet. Vänligt och korrekt bemötande, noggrant och ansvarsfullt arbetssätt. Levde upp tillhört ställda förväntningar.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Ann-mari W
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

En kortare flytt med hämtning på 2 adresser.Bra trevligt bemötande vid bokning.Flyttkillarna proffsiga,snabba,trevliga. Plyttpoolen rekommenderas av mig.Nöjd kund.Priset på flytt även det var jag nöjd med! Ann-Mari Wallin

Sara S
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Snabba svar trevlig personal. Mycket noggranna

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Jan Olof Christer S
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Flytten från huset i Danderyd till Gustavsberg gick hur smärtfritt som helst. Kontakten med Flyttpoolen var både enkel och tillmötesgående - verkligen proffsig. Killarna som utförde själva flyttjobben var verkligen skickliga. Jag är helnöjd - återkommer gärna.

Hans Petter Stefan S
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Serviceminded, löste eventuella problem under vägen, lite skador på möbler men inte mycket att tjura över.

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Tack Hans Petter! Vad kul att du känner dig nöjd! Tråkigt med skadorna. Skulle du vilja reklamera dem är du självklart välkommen att höra av dig!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Bengt F
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Lysande, flexibla, samarbetsinriktade, prisvärda!

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Hej Bengt, Tack för det fina omdömet!

Camilla S
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete! Rekommenderas!

Svar från Flyttpoolen Stockholm AB

Hej Camilla, Vad kul att du var nöjd!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Skid R
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Använd er inte av denna flyttfirma. Otrevlig personal!

Maria F
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Bra och hjälpsam personal!De körde även möbler till återvinning.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3302 omdömen 4.7 av 3302 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Christian A
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Toppenservice och levererar alltid bra personal! /Christian

Hanna H
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Mycket proffsiga, punktliga, snabba och trevliga! Lån av flyttkartonger ingår (som hämtas och lämnas), vilket är ett stort plus. Rekommenderas varmt!

Louise D
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Bra och seriös flyttfirma som kommer i avtalad tid och genomför jobbet snabbt. Rekommenderas varmt.

Jonas N
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Riktigt bra flyttfirma. Trevliga flexibla och försiktiga. De t.o.m. plastade in ett par möbler för säkerhetsskull.

Alexander A
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Har ju bara anlitat flyttfirma två gånger i mitt liv men det som skiljer dessa åt är att flyttpoolen 1: håller tiderna 2: håller priset 3: hade inte sönder något - vet inte vad man kan förvänta sig mer, tack för er hjälp Alex med familjen :-)

Emilia V
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Håller det de lovar: punktlig, snabb och proffsig personal.

Theodor T
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Jättebra flyttfirma. Hjälpsamma, trevliga och framförallt DUKTIGA! Kommer att anlita er igen.

Stefan D

Anna B
Skrev om Flyttpoolen Stockholm AB

Flyttpoolen flyttade vårt kontor och allt gick enligt plan. Personalen som utförde arbetet var duktiga, trevliga och effektiva. Dem innehar certifikat och bra försäkring vilket var ett krav från vår sida.