Fokus Friskvård

Fokus Friskvård

Ring 08-500 288 00 www.fokusfriskvard.se
3.3

Den bästa träningen är den som blir av!! Hos Fokus Friskvård tränar du i en trevlig och avslappnad miljö. Du tas emot av kunnig och engagerad personal som på bästa sätt coachar och hjälper dig att nå just Dina mål med din träning.

6 omdömen om Fokus Friskvård

simon
Skrev om Fokus Friskvård

Alldeles för Dyrt, ny personal ständigt i Västerhaninge. Ingen bra service personalen bakom disk är bortom all kritik. Har varit medlem bara för att det är det närmaste mig. Dom skulle kunna göra det bättre med utrustning, nya cyklar, ventilationer samt hålla det mer rent. Det tråkigaste är att dom byter instruktörer hela tiden, tycker det säger en hel del om företaget tyvärr.

Representant för Fokus Friskvård

Eftersom jag nyligen tagit över anläggningarna i Skogås och Västerhaninge passar jag på att själv lämna ett "objektivt" =) omdöme. Läget, personalen, stämningen, instruktörerna, utrustningen... håller hög klass. Vi arbetar ständigt med förbättringsåtgärder och tar tacksamt emot synpunkter. Klaga inte, kräks inte - kom med konstruktiv kritik. Detta är en medlemsclub och vi anser medlemmarnas åsikter vara av största betydelse. Tack och mvh! Andreas Hagman, ägare

Markus J
Skrev om Fokus Friskvård

Bra tider , rätt utrustning, rätt läge för mig och trevlig personal, känns som ett andra hem för mig

Malin S
Skrev om Fokus Friskvård

Trevlig gym med tillmötesgående och bra personal. Dock har deras renovering inte gått enligt planerna och de verkar prioritera fel saker. Ventilationen är ett måste, som de MÅSTE ta tag i snart!

Svar från Fokus Friskvård

Det är anläggningen i Västerhaninge jag tränar på. Gillar allt, förutom att jag har svårt att få tillräckligt med syre på löpbanden. Det är den delen av gymmet som är sämst ventilerad och borde vara bäst ventilerad. Fläkten i taket hjälper över ETT av löpbanden. I övrigt är jag nöjd!

Amanda H

JOHAN H

Svar från Fokus Friskvård

Förhoppningsvis händer det lite nu när det är ny ägare. Tidigare har utrustning gått sönder och tagit evigheter att fixas. Man (och andra) tjatar och tjatar men inget händer, så nu är det upp till bevis. .. sen att ombyggnation var ett nerköp (halvtaskigt gjort, helt ärligt) är en annan femma. Dörren som lovades som entré för över 2-3 år sen har aldrig dykt upp och lär väl aldrig göra heller tråkigt nog. Men visst, upp till bevis.