Folkets Hus Nynäshamn

Folkets Hus Nynäshamn

Ring 08-520 180 50 www.folketshusnynashamn.se

Folkets Hus Nynäshamn utgör en naturlig mötesplats för konferens, kultur, fest, event, mat och nöje i Nynäshamn. En arena för inspiration, upplevelser, kontakter och nya idéer. Vår största lokal är vår biosalong som rymmer 272 personer samt vår stora eventhall som rymmer upp till 400 personer men vi har även flera rum anpassade...

13 omdömen om Folkets Hus Nynäshamn

Frida B
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

I februari i år gifte vi oss. Festen hölls på folkets hus. De har levt upp till våra önskemål med bravur. Förberedelser, personal, middagen. Allt har hanterats med klass service och fantastisk kompetens. Jag upplevde att inget av mina önskemål inte gick att bemöta eller anpassa. Jag kände (som en brud vill känna) att festen och dagen var lika viktig för dom som den var för mig! De ville verkligen göra oss nöjda. Jag rekommenderar varmt folkets hus i Nynäshamn för liknande fester! Ni kommer inte bli besvikna! Tack...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mona A
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Wow!!!! Folkets hus i Nynäshamn är en förebild för hur service ska gå till! Jag hade min 50-års fest där den 25 mars 2016, för 71 personer och den blev magisk! I fyra månader pågick förberedelser tillsammans med personalen på Folkets hus (Jonas, Annelie, Micke och Lena framförallt). Med sitt engagemang kände jag mig som att jag skulle ha festen hemma, Folket hus blev mitt andra hem och väldigt familjärt! De hade alltid lösningar på allt! Alltid lika trevliga, glada, lyhörda och jag kände mig alltid lika välkommen...

Sanne
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Hyrde rum och beställde fika på eftermiddagen. De åt en riktigt god lunch. Vi fick god hjälp vid beställningen och de var mycket beredvilliga. Inga frågor och undringar var för besvärliga utan mycket gott bemötande.

Maria
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Bokat konferensrum + kaffe. De mindre rummen saknar datakanon.

Kjerstin N
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Både säljansavarig och medarbetare är mycket serviceinriktade. Som kund upplever jag att företaget levererar med genuint kundfokus. Den lilla extra omtanken med förslag, tips och råd från säljansvarig är ovärderlig. Kvällen med musik, goda drycker och gott tilltugg blev en fullträff! Allt fungerade perfekt och till högsta belåtenhet. Självklart kommer vi tillbaka!

Angelica K och 2 andra gillar detta
Stefan G
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Bra bemötande, proffsigt....Klart bättre i dag än för 5 år sedan.

Chris T
Skrev om Folkets Hus Nynäshamn

Bra fina lokaler som nu är ombyggda, finns inget att klaga på :-)

Paulin S

Uppfyller alla förväntningar och lite till.

Gerty A

Föreningsaktiviteter inkl middag

Åsa G

Jag nyttjar lokaler i Folkets Hus till föreläsningar och evenemang. Köper förtäring utifrån behov. Jag tycker att jag fått snabb och bra service.

Torbjörn K

Allt var toppen helt och hållet från början till slut! Kunde inte valt en bättre plats i nynäs för att fira min 50års dag!

Monica B

Bemötandet är alltid trevligt och professionellt. Det har varit lätt att kommunicera med personalen och göra ändringar i beställningarna osv. Jag tycker verkligen att de lever upp till mina förväntningar. De tjänster vi har köpt är luncher, evenemang i form av heldagsevent inkl mat och samt även mindre event som luciafirande med fika. Vi fortsätter gärna att vara kund hos Folkets Hus.

Carina B

Personalen på Folkets Hus i Nynäshamn har alltid ett gott bemötande. De är snabba med att svara på mail och ringa upp. Jag anlitar dem i samband med olika typer av konferenser i kommunen. De levererar mycket bra service, det fungerar alltid bra med teknisk utrustning, lokaler och förtäring.