Folktandvården Fridhemsplan

1.9

19 omdömen om Folktandvården Fridhemsplan

Inna E
Skrev om Folktandvården Stockholms Län AB - Folktandvården Fridhemsplan

Absolut den värsta tandläkarupplevelsen jag har varit med om. Laura K var sen till besöket, ville ta röntgen bilder på mig som var gravid och trots påbörjat karies sa hon att jag skulle komma på efterkontroll efter 2 år när det står tydligt i min journal att jag ska komma varje år. Besöket var kl 14 så jag fick smita iväg från jobbet och fick höra att man inte kommer till tandläkaren med matrester mellan tänderna och ”om jag börjar borsta tänderna så blir det kanske bra igen.” Otrevlig och arrogant. Läkaren pratar dessutom...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Alina M
Skrev om Folktandvården Stockholms Län AB - Folktandvården Fridhemsplan

Varit hos Laura Kristensson idag. Är väldigt nöjd med vården och bemötande. Tack Laura!

Mango Eric Andreas D
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Absolut värsta jag varit med om. Var några år sedan nu men jag kom dit med akut smärta från visdomstand. Fick svaret att de inte kunde hjälpa mig för att jag inte var skriven i Sthlm. Räknades då som barn och hade rätt till gratis akut vård, men det fick jag inte. Däremot fick jag en faktura på 1000kr, något som blev till en strid för att lösa.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Dorthea L
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Hade tid 8.30 på morgonen till sonen och fick vänta 45 min innan han blev kallad in. Hade helt enkelt blivit bortglömt och hade inte jag varit på receptionisten flertal ggr hade vi väl suttit kvar. Och inte fick man en ”vi ber om ursäkt för detta” heller.

Alvin E
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Sämsta möjliga erfarenhet av tandläkare Makine M . Oprofessionellt bemötande och ansvarslös tandläkare.

ALF M
Skrev om Folktandvården Stockholms Län AB - Folktandvården Fridhemsplan

Har gått hos Janet Konechny i många år nu och har inga planer på att byta. Hon är lika trevlig som hon är kunnig och skicklig. Har även besökt tandhygienist Jasmin Ali. Mycket trevligt bemötande och noggrannt och proffsigt jobb. Bra på alla sätt!

ALEX Ö
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Asså var ska man börja? Kvinnan i receptionen snackar den sä'msta svenskan jag har hört, jag förstod kanske 20% av det hon sade och sen blir hon irriterad när man ber henne upprepa sig. VARFÖR anställa någon för frontdesk när denne inte ens kan grundlig svenska? Helt sjukt. När jag kommer till akuten för att ta hand om min dåliga visdomstand så efter att ha väntat i 6 timmar sätter tandläkaren på bakteriedödande och ber mig återkomma om problemen kvarstår. Jag påpekade att jag ville ha en röntgen för att tillslut dra ut...

TALAR C
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Fruktansvärt dålig . Receptionisten pratar sååååå dålig svenska man fattar nada och hon blir mer otrevlig och förbannad om man säger vad sa du . Gå aldrig ditt hemsk ställe usch

Ingrid L
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Min son Max går till tandläkare Jaqueline Pairovan. Hon är helt fantastisk. Vi har bott utomlands i många år och flyttade precis tillbaka. Tandläkare Pairovan har varit kunnig, tillmötesgående och väldigt informativ och hjälpsam då allt har förändrats inom tandvården under de år vi bott utomlands. Vi har fått mer än god hjälp. Vi är absolut jättenöjda!

Elin L
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Riktigt dåligt bemötande i receptionen. De kunde inte heller hitta mitt statliga tandvårdsbidrag i sitt system. Tillslut erkände dem att de inte lyckats använda systemet på rätt sätt och jag kunde få betala korrekt summa via faktura istället för att de inte kunde ordna det på plats. 30 mins extra jobb för mig i en mycket otrolig reception. Tandläkaren var stressad. Tandsköterskan var inte på plats när jag kom utan kom mitt i besöket då hon varit på nåt möte. Tandläkaren var hårdhänt så hela munnen blödde hysteriskt trots...

ALEX Ö och TALAR C gillar detta
Karl Sune Pontus K
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Helt värdelöst, tandläkaren helt oengagerad på akuttid,. Kändes mest som om hon ville hem och sket i mig. Assistenten hade dock mer mänsklighet. De kunde inte hjälpa mig men endå 700:-, trots fråga om vart jag då borde gå för att få hjälp. Inget svar, oproffsigt och elakt. Får hjälp hos annan tandläkare imorgon som tar mina problem på allvar

ALEX Ö gillar detta
Weiwei J
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Bokade en rotbehandling online, fick en okunnig tandläkare. Alltså tandläkaren sa det själv att hon inte kunde rotbehandling. Men hon gjorde ändå en förberedelse(rot resning) för kommande rotbehandling med en annan tandläkare. Sen jag fick en tid att göra riktig rotbehandling och fick börja från rot resning eftersom detta tandläkaren sa att det tidigare resning var EJ godkänd). Slutning av detta berättelse är att mitt tänd sprak 3 år efter. Ska definitivt inte rekommendera dem.

Fredrik T
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Så besviken! Hade bokat tid för borttag av tandsten och puts och där är tiden 30 min. Jag fick komma in 10 minuter eftersatt tid och kom ut 10 minuter före avslutat tid vilket innebär att jag var inne 10 minuter. Tandsköterskan jobbade som att hon bara ville bli färdig och det var en ren skräckupplevelse! Aldrig spottat så mycket blod efter ett besök.. När det var dags att betala så ville de inte ta kort för det var en vikarie i receptionen och hon ville inte öppna upp kassan????

Adam  G
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

I visited Folketstanvarden in Fridhemsplan today for some calculus removal with dental hygienist and very disappointed with the dental service. It is certainly the worst dental hygienist I have had whole of my life. I warn you to avoid hygienist Susan Mehtar Abbasi at all cost ! She is like a butcher that has no regard if you are experiencing extreme pain or not ! I had a feeling that she looks at patients as if they are merely objects.

Oliwer W
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Trisst bemötande..behandla en som boskap innan slakten.

Jakob D
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Eftersom min förra tandläkare flyttade från Stockholm var jag tvungen att söka upp något nytt. Då jag varit i kontakt med Folktanvården tidigare var det mitt förstaval. Jag fick tid nästan på en gång och min tandläkare Folktandvården Fridhemsplan arbetade snabbt och smärtfritt. Bra!

Maria L
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Har besökt Folktandvården Fridhemsplan flera år och är supernöjd med min tandläkare(Priscilla).Tyvärr har hon varit ledig i år men hörde av receptionen att hon kommer tillbaka till våren.Trevlig tandläkare och sköterska.Lätt på handen,proffsig.Det hon har lagat på mig ser jättefint ut och känns väldigt bra.Kan inte klaga på något alls.Finns flera tandläkare att välja mellan på kliniken men sen jag bytte till henne vill jag inte gå till någon annan. Nackdelen med kliniken är att det är svårt att hitta parkering. Bättre att ta sig dit kommunalt.

Ansieh R

Okunniga tandläkare och oproffsigt bemötande. Rekommenderar absolut inte. ====

Johanna T
Skrev om Folktandvården Fridhemsplan

Så hade den där tiden kommit. Min tandläkarkallelse damp ner i posten och jag insåg att det var dags att börja betala. Dum som jag va bestämde jag mig för det illigare alternativet; folktandvården. Min gamla privata tandläkare var lätt på handen och allmänt duktig så jag hade höga förhoppningar. Vad hände? Jo min blev typ misshandlad. Fattar inte hur man kan slita och dra så mycket som den tandläkaren gjorde. Aldrig mer.

Agnetha L gillar detta