Fönstermästaren

Fönstermästaren

Välkommen till Fönstermästaren - vi ger dig en ljusare framtid! Sedan vår start 2004 säljer, monterar och byter vi dina fönster, takfönster och dörrar. Inget jobb är för stort eller litet för oss när det kommer till fönster och dörrar. Vi fixar det mesta! För att hålla vår höga kvalitet säljer vi endast svenska och danska...

70 omdömen om Fönstermästaren

Malin R
Skrev om Fönstermästaren

Felaktigt montage, de följde inte fönstertillverkarens montageanvisningar och gjorde inte heller ett fackmannamässigt jobb. Detta trots att vi i beställningen skrev att montage skulle ske enligt anvisningar och lade fram dessa till fönstermontörerna. Vi var på plats på bygget dagen de kom och de visade sig att ingen av dem kunde svenska och knappt engelska. Det första de gjorde var att ställa sig och röka bredvid vårt hus. Förstår inte heller varför de behövde vara 4 pers, vi lät en snickarfirma montera ett annat exakt likadant...

Elitfönster På Plats Sollentuna
4.9/5 i betyg av 136 omdömen 4.9 av 136 omdömen

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Saad Naveed A Saad Naveed A
Patrik G
Skrev om Fönstermästaren

Bra utfört jobb. Effektiva och bra kommunikation

Per E
Skrev om Fönstermästaren

allt från beställning till montering av dörren har fungerat jätte bra.

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Jan-Olof Å
Skrev om Fönstermästaren

Proffsigt bemötande upplyste om olika alternativ av material utan "försäljarstuk" sakligt utan påverka oss, vi fick själva välja. Vi fick förklaring av prisskillnader och dess betydelse för olika kvalitet. Man har installerat nya fönster ett helt nytt kök och nu senast nya trägolv, socklar, karmar, foder och dörrar. Allt gjort med noggrannhet och månat om att det ska bli snyggt och bra.

Carin L
Skrev om Fönstermästaren

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Mats H
Skrev om Fönstermästaren

Helt nöjd Arbetet utfört med högsta kvalité.

Dick F
Skrev om Fönstermästaren

Bra bemötande bra jobb till rimligt pris rekommenderar företeget

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Anna E
Skrev om Fönstermästaren

Jättebra service. Snabbt jobbat. Jättetrevlig personal som var hos oss och jobba.

Håkan E
Skrev om Fönstermästaren

JO bemötandet var mycket bra. Först var det mätning av dörrarna - hon säljaren hade glömt sitt anteckn block men det finns ju papper... blev uppringd av säljaren om jag kunde ta ett ytterligare mått eftersom där fanns två noteringar som hon gjort. Installation av ytterdörr gick ju bra men installation av innedörr (man var tvungen att leverera en ny eftersom det blev fel. Det var på ytterdörren säljaren ville ha lite hjälp - tidigare i text.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Kerstin E
Skrev om Fönstermästaren

Jag har satt in tre fönster och en fönsterdörr. Jag är mycket nöjd med utförandet som gick på tid och till perfektion.

Per L
Skrev om Fönstermästaren

Helt okej arbete med trevligt folk. MEN svårt att få kontakt för justering av småfel!

Sten S
Skrev om Fönstermästaren

Köpt dörr med montering till utomhusförråd. Vänligt bemötande av professionell personal. Priset kunde varit några tusen lägre

Lillan N
Skrev om Fönstermästaren

Beställde byte av fönster (14 st) och fönsterdörrar (2 st) på totalentreprenad från Fönstermästaren. Bra guidning från de första trevande kontakterna om vad som skulle passa till just vårt hus. Bra och begripliga offerter som också kunde justeras över tid. Leveransen som utlovat av fönstren och montaget utfördes till stor belåtenhet från oss. Verkligen lätt att diskutera med montörerna angående eventuella justeringar. Vissa detaljer var vi mindre nöjda med men det handlade om fönstertillverkarens ansvar och deras brist i information.

Fönstermästaren gillar detta
Anna H
Skrev om Fönstermästaren

Bra utfört, Inga överraskningar.

Fönstermästaren gillar detta
Emelie L
Skrev om Fönstermästaren

bytte ut ett fönster mot en altandörr. gick snabbt , smidigt och det blev jättefint :)

Anna S
Skrev om Fönstermästaren

De utförde arbetet till full belåtenhet

Eva A
Skrev om Fönstermästaren

Vi bytte fönster och altandörrar i hela huset. Vi är mycket nöjda med resultatet och hur vi blev bemötta av Fönstermästaren. Företaget är väldigt mån om att ha nöjda kunder, så de åtgärdar de eventuella skavanker som kan uppstå på ett proffsigt och trevligt sätt. De rekommenderas varmt!

Bo R
Skrev om Fönstermästaren

vi fick ett mycket bra bemötande. Inköp av 3 glasfönster till sommarstuga. Efter mycket funderande och intag av olika offerter bestämde vi oss för denna firma och är hitintills mycket nöjda med detta.

Annika S
Skrev om Fönstermästaren

Har bytt fönster och ytterdörr. Enkel och trevlig kontakt. Pålitlig och noggrann leverans och installation.

Wojtek G
Skrev om Fönstermästaren

Trevliga, punktliga, förklarar och tar sig tid att besvara alla eventuella frågor. Jobbar snabbt och effektivt. Städar efter sig. Jag att verkligen ingenting att klaga på, önskar att alla hantverkare vore som dem.

Lars-Oskar Ö
Skrev om Fönstermästaren

Vi fick en ny ytterdörrr monterad. Arbetet gick fort och hantverkaren var mycket sympatiskt. Kontakten med butiken var också smidig och enkel. Jättenöjd.

Daniel M
Skrev om Fönstermästaren

Bra dialog och bemötande från början till slut. Fick hjälp att tänka kring bästa placering. Själva installationsarbetet löpte smidigt under en dag.

Anders B
Skrev om Fönstermästaren

Bytte fönster runt om och fem dörrar. Allt bra rakt igenom. Trevliga, punktliga, ordentliga och mycket duktiga. Finns ingen anledning att välja någon annan om det nu är ett bra resultat man önskar.

Henrik L
Skrev om Fönstermästaren

Nöjd, bra service. De tar väldigt bra betalt för arbetskostnaden kan jag tycka dock.

Sofia G
Skrev om Fönstermästaren

Vi bytte ut våra fönster i huset Vi är verkligen jättenöjd! Trevligt bemötande, kommer på utsatt tid, positiva, kunniga och bra utfört arbete.

Tobias A
Skrev om Fönstermästaren

Fönstermästaren bytte ett trasigt takfönster. Bra bemötande och ok leveranstid.

Stina J
Skrev om Fönstermästaren

Trevligt bemötande, trevliga hantverkare. Smidigt vid själva bytet av fönster.

Stina J
Skrev om Fönstermästaren

Trevligt bemötande, trevliga hantverkare. Smidigt vid själva bytet av fönster.

Björn L
Skrev om Fönstermästaren

Bra respons. Kanonkillar som var trevliga och duktiga med fönsterbyte (2st takfönster) Björn

Jan G
Skrev om Fönstermästaren

Vi bytte 20 dubbelfönster, 2 trippelfönster samt balkong- och altandörrar. Vi valde kulturfönster från Tanum för att behålla husets karaktär. 2 duktiga killar från Fönstermästaren gjorde bytet på en dryg vecka. Det gick över förväntan och blev jättefint! Kan varmt rekommenderas! Janne G

Elisabeth A
Skrev om Fönstermästaren

Köp av ny ytterdörr plus montering av dörr. Professionellt bemötande bra leverans och montering. Jättenöjd med den nya yttrtdörren.

Tommy E
Skrev om Fönstermästaren

Vi är väldigt nöjda med fönsterbytet och deras jobb. Förberedelserna inför jobbet gjordes väldigt noggrant. Först av säljaren och sedan av hantverkaren. Imponerande! Utförande av arbetet gjordes snabbt och grundligt. Inga dötider. Bra samarbete mellan hantverkarna. Grovstädade efter sig och gjorde fina lösningar på plats. Detta företag kan vi varmt rekommendera!

Alexander T
Skrev om Fönstermästaren

Snabbt, proffsigt, lite dyra fönster... Bra resultat!!

Håkan E
Skrev om Fönstermästaren

Bra bemötande och bra utför arbete

Susanne B
Skrev om Fönstermästaren

Mycket proffsiga och bra utfört arbete. Vi är mycket nöjda.

Niklas H
Skrev om Fönstermästaren

Gick snabbt och smidigt att få fönstrens på huset bytta. Löste dom problem som dök upp på vägen smidigt.

Åke S

Vi är mycket nöjda med fönsterinstallationen hos oss! Åke o Kia S

Peter B
Skrev om Fönstermästaren

Trevligt och professionellt bemötande från både säljare och montör. Köp och montering av två takfönster från Fönstermästaren. Företaget lever helt klart upp till mina förväntningar på en professionell leverantör, snabbt och bra utfört arbete.

Erik K
Skrev om Fönstermästaren

Toppen! Bra jobb som gjordes när det skulle. Inget krångel överhuvudtaget.

Anders M
Skrev om Fönstermästaren

Trevlig kontakt, tydliga med vad man ska utföra. Kom i tid genomförde ett bra jobb på utsatt tid. Kan rekommenderas!

Mats A
Skrev om Fönstermästaren

Fönstermästarna böt ut fyra fönster i vårt radhus i Uppsala i oktober 2014. Allt sköttes mycket professionellt, alltifrån offert till färdig installation på överenskommen dag. Trevligt bemötande och mycket snyggt installationsarbete av duktiga och trevliga killar. Jag kan helt klart rekommendera Fönstermästarna i Uppsala.

Lars L
Skrev om Fönstermästaren

Jag är väldigt nöjd, mycket positivt bemötande, från offert till leverans och även därefter. Höll alla tider. Hänsysnfulla och var lyhörda för synpunkter. Har redan rekommenderat till annan som anlitat dem.

Bengt L
Skrev om Fönstermästaren

Vi är helt nöjda både med våra fönster och med den smidiga och professionella installationen!

Håkan R
Skrev om Fönstermästaren

Inget är så bra, att det inte kan bli bättre! Vi var klart nöjda!

Monica W
Skrev om Fönstermästaren

Fönster och en dörr. Vid insättningen hade man gjort skador på trä samt monterat en fönsterkarm fel. Detta åtgärdades dock direkt och utan krångel. Blev lite förseningar pga detta men annars gick det bra.

Joanna B
Skrev om Fönstermästaren

Proffsigt, snabbt och snyggt! Vi är riktigt nöjda med fönsterbytet.

Anders O
Skrev om Fönstermästaren

Bra support vid val av fönster och dörrar. Kom på utsatt tid och jobbade snabbt. Städade bra efter avslutat jobb och forslade bort det gamla. Vi är jättenöjda!

Mia R
Skrev om Fönstermästaren

Välgjort, snyggt, värt ett högre pris

Bengt G
Skrev om Fönstermästaren

Mycket professionellt och smidigt gjort. Vi har rekommenderat till vänner som också anlitat dem med gott betyg.

Lars-Göran S
Skrev om Fönstermästaren

Vi bytte fönster i vårt hus. "Fönstermästaren" kom och tog mått, beställde fönster och satte sedan in dom snabbt och smidigt. Smyg och foder kom på plats både in- och uvändigt. Allt gjordes snabbt, proffsigt och resultatet blev otroligt bra. Vi rekommenderar verkligen "Fönstermästaren" om du funderar på att byta fönster. LG Sandström