Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Ring 08-553 404 00 www.lisaelmqvist.se
3.2

Färsk fisk och skaldjur? Då har du verkligen hittat rätt! Under 80 år har havets alla fantastiska rikedomar varit allt för oss i familjen Elmqvist.

5 omdömen om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Malin A H D
Skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Dåligt bemötande, urusel service, okunnig personal, personal som inte vill merförsälja, vi fick själva gå och be personalen om att få beställa. Plockade undan mat innan alla i sällskapet hade fått äta klart. Det är inte alls samma Lisa Elmqvist som de än gång varit.

KATARINA R
Skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

God mat vilket tyvärr inte uppvägde det urusla bemötandet av personalen/hovmästaren. Hade bokat födelsedagslunch mellan 12-13:30. Vi betalade samtidigt som vi beställde in kaffet. Så fort vi betalat vid 13-tiden blev vi burdust utkörda (gav bra dricks etc), även om vi inte druckit upp kaffet, med motiveringen att det fanns andra gäster som väntade och att vår tid var slut. Flera gånger sa hon det. Vi upplyste henne om att vi bokat till 13:30 men fick iaf förklaring att andra gäster väntar. Den i särklass otrevligaste hovmästaren jag någonsin stött på.

aram a
Skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Väldigt god och fräsch fisk säljer dem. Eller ja, allt de säljer är väldigt fint o gott. Ett stort plus är att de alltid tar kunden i första hand. Har varit där flera gånger o alltid blivit välmött.

Sofia S
Skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

De har verkligen kanongod mat här! Fisken, eller ja de mesta i havsvärldens stil är klockrent här! Här får du ta en lunch nångång! Är väl kanske inte läge att dra hit dagarna innan löning, snarare dagarna efter men de kan de vara värt! Det är så gott! =D De säljer även sjyssta delikatesser man kan ta med sig hem, behöver ju inte ätas på plats! sugen på nåt från havet och har vägarna förbi, ta dig en titt!

Lena C
Skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Jag tror att Lisa Elmqvist måste vara ett av de absolut mest välsorterade fiskaffärer som finns att tillgå i stockholm. De säljer färsk fisk och skaldjur av bästa kvalitet över disk och ger utmärkta tillagningsråd och rekommenderar tillbehör för att ge den där riktigt bra känslan när man skall laga till en god lunch eller middag. Det är en upplevelse att bara gå dit och titta på allt som är smakfullt upplagt. Vid ett tillfälle var jag inbjuden på en middag där man abonnerat restaurangen och där vi själva fick rensa och bereda...