feedback company

Checkins
Ring företaget
Forno Romano

Odengatan 45 113 51 Stockholm

Forno Romano finns på Odengatan 45 i Stockholm och är sökbara på bl.a. Italienskt och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Forno Romano

Läs vad Recos användare tycker om Forno Romano

• Status: 105
    skrev om Forno Romano:
    Pizza må vara gott, men har varit här mest gånger för deras fantastiska Pasta Carbonara! Själva inneserveringen och miljön känns lite för komprimerad varför jag börjat ta take away, eller sitta ute om det är rätt tid på året. Kostnadsbilden är som alla andra ställen, runt hundringen för det mesta!
  • Status: 4
    skrev om Forno Romano:
    Goda pastarullar med skinka och tomatsås. Vitlöksbröd som starters helt okej och inte så dyra. trevlig personal. Vi kan äta är igen.

Men pastarätterna kunde varit lite billigare.
  • Status: 30
    skrev om Forno Romano:
    Beställer pizza. 10 minuter senare kommer fem kvinnor. De får sin dricka, en kvinna får ett glas vatten utspillt över sig. Ingen ursäkt. 10 minuter senare får kvinnorna sina pizzor. Jag kallar på vattenmannen för att få kläm på varför jag inte fått min pizza. Han säger: "Har du inte fått din pizza? Ska kolla" Och försvinner. Kommer inte tillbaka. Jag går och betalar för ölen. No more. Ett skämt.
    Dani D :"
    Hej Lars! Jag tycker det är bra att du talar om vad du tycker om Forno Romano på Odengatan, men du kan väl tala om hela händelsen istället. "
    01-02 22:38
    Dani D :"
    Att du inte fick din pizza var välk ite olyckligt men kvinnan blev faktiskt bjuden på hela sin nota som plåster på såret. "
    01-02 22:38
    Dani D :"
    Sen att du verkligen smutskastar vår restaurang för att du fick vänta lite längre på din pizza, tycker jag är fel. "
    01-02 22:39
    Dani D :"
    Vi tillagar våra maträtter från grunden och sådant kan ta tid när man har mycket att göra. Jag rekommenderar dig att gå till "
    01-02 22:40
    Dani D :"
    macdonalds nästa gång du vill äta och har bråttom annars är du välkommen tillbaka till oss och få en upprättelse. Mvh Vattenmannen ;-) "
    01-02 22:40
    Jösses! Det är väl inte smutskastning att beskriva ett händelseförlopp? "
    01-03 16:26
  • Status: 57
    skrev om Forno Romano:
    Jag är en vän av pasta, gärna billig. Tyvärr på många pastaställen som vill servera billig pasta, sjunker också kvalitén ordentligt. Det gör den inte på Forno Romano där man får god och ordentlig lagad mat för pengarna! Det finns bättre pasta restauranger men de är då väldigt dyra! Detta är ett prisvärt och trevligt ställe!

/Martin

Företag nära Forno Romano

iPhonereparation.se

Odengatan 27, Stockholm

Läs mer om iPhonereparation.se

Johan T

Johan T tycker:

"Skickade iväg min Xperia Z på displaybyte. När jag återfick telefonen var det repor på nya displayen, så jag meddelade detta direkt. Lika fort hade ja ... "

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm

Läs mer om SkandiaMäklarna Vasastan

Mattias E

Mattias E tycker:

"Seriös, proffsig, förtroendeingivande, trevlig och påläst! Johan har ansvarat för försäljning av två bostadsrätter för oss nu och vi rekommenderar hon ... "

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, STOCKHOLM

Läs mer om Dahlbergs Bilskola

Annica L

Annica L tycker:

"Oerhört proffsig trafikskola. Från dag ett har det känts som om körskolan och jag har haft samma mål: att se till så jag lyckas ta körkort inom en rim ... "

Lakritsroten

Sveavägen 107, STOCKHOLM

Läs mer om Lakritsroten

Bodil B

Bodil B tycker:

"Fantastiskt lakritscentrum för alla lakritsälskare! Här finns allt du behöver och mer! "

Roine Lindberg Gummi AB

Kungstensgatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om Roine Lindberg Gummi AB

Tobias B

Tobias B tycker:

"Roine Lindberg Gummi är allt vad man förväntar sig av en däckverkstad. De är professionella och sätter kunden främst. Jag har kommit dit utan att boka ... "