Fotvårdskliniken

Fotvårdskliniken

Ring 08-658 10 00 www.fotvardskliniken.se

Fotvård Medicinsk fotvård SPA-behandlingar Underbensmassage Frans och brynfärgning

2 omdömen om Fotvårdskliniken

Anders E
Skrev om Fotvårdskliniken

Jag jobbar i byggsvängen och min chefs fru rekommenderade Anneli på Fotvårdskliniken. Hon fixade mitt nageltrång som en annan salong på söder misslyckats med. Supertrevlig behandling och hon hade ett motmedel för min svamp som gjort att jag inte har några problem alls längre med fötterna. Toppentjej!

Helene B gillar detta
Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Helene B
Skrev om Fotvårdskliniken

Fotvård är min grej, borde vara allas! Så jag vet vad jag pratar om. Här har jag hittat mitt ställe. Vilken modern och proffsig klinik! Här får jag precis det jag behöver utan att det känns 1900-tal. De tar sig tid att göra jobbet ordentligt och verkar ha stor vana att bemöta folk som man vill bli bemött. Superfräsch lokal. Jag och ett par kompisar hade en avkopplande SPA-kväll en fredag innan vi gick ut på födelsedagmiddag. Rekommenderas! Update 2010: Jag går fortfarande hit, och det är fortfarande stans bästa. Tjingeling!