Frakka AB

Frakka AB

Ring 08-22 33 90 www.frakka.se

Frakka är ett konsultföretag som sysslat med stambyten och andra fastighetsentreprenader sedan 2001. Som oberoende konsulter med lång branscherfarenhet och fast arvode ser vi till att ni får de bästa avtalen med de bästa entreprenörerna. Att hjälpa kunder med fastighetsentreprenader är något som vi brinner för och vi har som...

12 omdömen om Frakka AB

MALIN F
Skrev om Frakka AB

Vi anlitade Frakka som byggkonsult/projektledare vid stambyte under våren 2020. Samarbetet fungerade bra och vi är nöjda!

Frakka AB gillar detta
Svar från Frakka AB

Hej Malin. Det är alltid lika trevligt att höra att våra kunder är nöjda! Vi tycker också att samarbetet fungerade bra och vi ser fram emot att samarbeta med er igen om fler renoveringar och/eller ombyggnationer skulle behövas. Med vänlig hälsning Frakka

Maud L
Skrev om Frakka AB

Hela teamet - från byggarna till arbetsledaren Dino var trevliga och professionella. Renoveringen i min lägenhet gick smidigt och de höll tidsplanerna och resultatatet vart toppen.

Svar från Frakka AB

Hej Maud. Och tack för din rekommendation! Vi är mycket glada över att stambytet och fönsterbytet i din lägenhet gick bra och att både entreprenören som vi upphandlat samt vår ledning av projektet varit till din belåtenhet. Med vänlig hälsning Frakka

Anna G
Skrev om Frakka AB

Vi anlitade Frakka som konsult i vårt stambyte. Har under drygt 1 års tid fått all den hjälp vi har behövt och kan varmt rekommendera dem. Ytterligare referenser lämnas av mig på 0737772590 Anna Gudopoulou Ordförande Brf Ritaren22 i Sollentuna

Svar från Frakka AB

Hej Anna. Vad trevligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster. Vi är glada att vi har kunnat vara till nytta för er i samband med ert stambyte. Med vänlig hälsning Frakka

Leo T
Skrev om Frakka AB

Vår bostadsrättsförening anlitade Frakka hösten 2015. Vi behövde hjälp med en utredning inför stambyte samt upphandling och projektledning under byggtiden. Vi är mycket nöjda med både utredningsarbete, upphandling samt genomförande av projektet. Frakkas arbete med förfrågningsunderlag, kontraktsskrivning och val av möjliga entreprenörer var väldigt bra. De var mycket lätta att arbeta med och har alltid varit tillgängliga när vi har behövt hjälp under byggtiden. Rekommenderas varmt för alla typer av projektledning.

Svar från Frakka AB

Hej Leo. Och tack för din rekommendation. Vi är glada att vi kunnat hjälpa er med ert stambyte och att våra insatser varit till belåtenhet. Med vänlig hälsning Frakka

Magnus E
Skrev om Frakka AB

Konsultation och projektledning vid upphandling samt genomförande av OVK, stambyte samt renovering av fasad, balkonger, tak och el. Professionellt bemötande och genomförande. Vana att hantera större projekt och entreprenörer. Framförallt hade vi stor nytta av Frakka i förfrågningsunderlag och upphandling av entreprenad. Rekommenderas varmt.

Jan S
Skrev om Frakka AB

Konsult tjänst för stambyte och byte av el i fastighet

Lotta A
Skrev om Frakka AB

Frakka ställde upp som kvalitetsansvarig vid vårt stambyte med mycket kort varsel och de gånger vi hade behov av att kalla in kvalitetsansvarig (en eller ett par gånger) kom man utan dröjsmål. Dokumentationen var till fyllest

Ylva J
Skrev om Frakka AB

Upplever Frakka som ett bolag med mycket hög kompetens och kunnighet när det gäller projektledning i samband med stambyte i fastighet. Företaget har med stor noggrannhet och yrkeskunskap lotsat vår bostadsrättsförening igenom ett stort stambytesprojekt med omfattande förbättringar även inom elektricitet och ventilation. Det har under hela byggtiden varit lätt att få kontakt med företaget i sakfrågor och vi uppskattar den positiva inställningen till att lösa utmaningar som dykt upp längst. vägen.

Roger E
Skrev om Frakka AB

Frakka är seriösa, kunniga och mycket pålästa. Frakka användes av oss som konsult under ett stambyte, vi är mer än nöjda med deras arbete. Vi har också använt Frakka med ventilationsarbeten, samt tagit hjälp till besiktning för vår underhållsplan. BRF Hållsätra

Tommy E
Skrev om Frakka AB

Mycket bra med hög kompentens

Lars L
Skrev om Frakka AB

Frakka är ett mycket tillförlitligt företag, med kunnig personal, när det gäller att ge support och stöd i byggnadstekniska frågor. Jag har som ordf i min brf och på uppdrag av styrelsen haft samarbete med Frakka under flera år. Jag har bara gott att säga om Frakka

Carin W
Skrev om Frakka AB

Styrelsen i BRF Staren 2 i Vasastan , Stockholm har använt Ronnie Kilman och Frakka vid flertal tillfällen. Det första uppdraget var att hålla i en upphandling av entreprenörer för lägenhetsbyggnad på vinden i huset. Det andra han har hjälpt oss med är besiktningar av balkonger, säkerhetsdörrar och målning av trapphus. Dessutom har vi fått hjälp med en energideklaration från Frakka. Frakka har varit snabba med återkoppling, bra service och opartiskhet vid besiktningarna. Eftersom vi har använt företaget vid flertal tillfällen har vi varit helt nöjda med arbetet.