Framtida Bil

Framtida Bil

framtidabil.se
  • BadgeThreeYears
4.5

Vi på Framtida Bil i Köping hälsar dig välkommen till en komplett bilservice och bilhandlare. Här är vårt mål att du ska hitta din framtida bil som också är din drömbil. Är du osäker på vilken bil som passar just dig. Då är du välkommen att testa vår smidiga bokning av provkörning. Förutom att provköra bilar erbjuder vi även...

134 omdömen om Framtida Bil

Sedan starten hos Reco 2018

Thomas N
Skrev om Framtida Bil

Bra service och riktigt fint bemötande. Rekommenderar Framtida bil för framtida köp!

David E
Skrev om Framtida Bil

Smidig affär och väldigt bra genomgång av bilen innan avfärd.

Stefano F
Skrev om Framtida Bil

Riktigt bra bemötande! Hjälpsamma och proffsiga.

Jennifer L
Skrev om Framtida Bil

En bra upplevelse under köpet av bilen. Efter att ha ägt bilen i en halv vecka släpper fjädringen tvärt från kopplingen och firman skyller på slitage och att nybilsgaranti eller begagnatgaranti inte gäller. Ingen trevlig attityd av säljaren i samtalet.

Svar från Framtida Bil

Hej Jennifer! Vi vill börja med att tacka dig för att du har valt att ge oss förtroendet att sälja en bil till dig, ett förtroendet vi värnar om. Vår målbild är alltid att skapa en trygg och förtroendeingivande miljö för våra kunder, något som vi tar på största allvar och som vi jobbar med dagligen. Gällande erat ärendet så inget beslutat taget då felsökning kvarstår, så ni är varmt välkommen att kontakta verkstad så kommer dom att hjälpa er med detta. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

Margareta E
Skrev om Framtida Bil

Fint bemötande, lugnt och tryggt. Förstår min önskan vad jag söker.

Carlos F

Jätte nöjd, proffsig bemötande. 👍👍👍

Johan R
Skrev om Framtida Bil

Bemötandet var vänlig och professionell, fick allt jag önskade till min beställda EV6

Lennart E
Skrev om Framtida Bil

Hej! Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande mötte mig. Då jag tidigare haft samma bilmodell så var det inte så mycket prat om vad vi skulle köpa. Det blev en KIA Sportage plug-in hybrid

Stefan W
Skrev om Framtida Bil

Vi hade en bra och positiv köpupplevelse och det hade vi säljaren Alessandro att tacka för trots att vi fick vänta länge på bilen.

Katrin T
Skrev om Framtida Bil

Bad initialt om information kring att privatleasa bil samt höra om de kunde köpa min gamla bil. Den strulade och jag önskade bli av med den samt fixa leasing istället. Fick ett mycket bra bemötande och svar på alla frågor. Säljaren var mycket tillmötesgående, företaget köpte min bil och fixade allt kring det samt ordnade med privatleasing. Har varit mycket smidigt och jag är supernöjd med allt. Upplevde det hela över mina förväntningar. Har nu sålt privatbil till företaget och privatleasar en Kia picanto i 36 månader.

Gary C
Skrev om Framtida Bil

Alltid vänlig och lätt att komma i kontakt med. En proffsigt känsla.

Emma E
Skrev om Framtida Bil

Jag fick mycket bra hjälp med att välja min nya bil och att ordna med finansiering. Jag är mycket nöjd med det professionella bemötandet jag fick vid varje besök.

Anna W
Skrev om Framtida Bil

Trevligt bemötande av all personal. Dom lyssnade på mina önskemål och jag fick min nya KIA Stonic före utsatt tid. Bra genomgång av bilen när jag hämtade den och bra uppföljning via telefon någon vecka senare. Av tidigare erfarenhet vet jag att verkstaden och deras personal också är väldigt trevliga.

Kjell Ove S
Skrev om Framtida Bil

Jag har köpt 4 st nya bilar av Darko Malesevic På Framtida bil, 2st Citroen C4 och C5. 2st Kia Sportage GT Line. Det har varit bra. Helkund mycket nöjd.

Göran G
Skrev om Framtida Bil

Snabb, smidig och enkel bilaffär. Supernöjd med allt!

Sven-Erik L
Skrev om Framtida Bil

Bra service och bra bemötande

Kenneth V
Skrev om Framtida Bil

Hämtade mina sommarhjul som jag förväntade mig att dom skulle vara tvättade. Jag rekommenderar att ni byter rengöringsmedel, samt att det är bra att använda vatten när ni tvättar hjulen.

Carl Michael M
Skrev om Framtida Bil

Kunnigt och proffsigt bemötande.

Jonatan D
Skrev om Framtida Bil

Extremt nöjd med min upplevelse på Framtida bil vid köpet av en kia sportage 2023. Trevlig bemötande, omhändertagande och enkla både innan och efter köpet, detta trots att jag sannolikt är en väldigt "jobbig kund" :) Har främst köpt mercedes och audi innan men skulle säga att framtida bil gett den bästa köpupplevelsen hittills.

Robert B

Kunnig , ärlig , hjälpsam och vänlig. Att rekommendera så klart

Anita S
Skrev om Framtida Bil

Bra bemötande. Fick fundera i lugn i ro innan köpet. Blev en annan bil än jag tänkt. Bra genomgång av bilen. Bilen jag köpte var en Kia Ceed

Linnea Maria P

Bemötande Bra Bra En bra uppfattning köpte en KIA X ceed

Leihf O
Skrev om Framtida Bil

Jättebra bemötande och en kanonbil.

Carina C
Skrev om Framtida Bil

Fått bästa tänkbara bemötande både vad gäller försäljning och genomgång av bilen, hur den fungerar med alla ny teknik och kontakt med kundservice.

Inga-Lill Kristina E

mitt betyg ang köpet är 5, att Nordea var väldigt krångligt och tidskrävande är ju naturligtvis inte erat fel men något ni kan lyfta med dom. Säljaren är mycket tevlig och mån om att kunden får bästa kundbemötande, kan varmt rekommedera Framtida Bil och säljaren till andra bil köpare.

Jarmo K
Skrev om Framtida Bil

Hade turen att en bil fanns hemma. Fick skäligt bud på inbytesbilen. Allt gick snabbt o smidigt. Trevlig försäljare Alessandro.

Åsa E
Skrev om Framtida Bil

Ett bra bemötande, förväntade mig att de skulle bemötande proffsigt. Köpte en Kia ceed

Ulrika T
Skrev om Framtida Bil

Toppenbra, fick bra service har även däcken där :) En vit Kia.

Helena B
Skrev om Framtida Bil

Otroligt bra service och trevlig personal Supernöjd!

Hans S
Skrev om Framtida Bil

Bra service hch trevlig personal Lätt att komma överens om ett bra resultat.

Roger E
Skrev om Framtida Bil

Bra bemötande och företaget verkar bra att ha och göra med. Jag har valt att leasa en Kia EV6 i 3år.

ÅSA B

OK, köpte en KIA Carens i April

Jorma H
Skrev om Framtida Bil

Alltid bra bemötande och bra kundservice. Personalen presenterades för oss vilket kändes värdefullt

Thomas L
Skrev om Framtida Bil

Bra flexibel service o bemötande

Jörgen D
Skrev om Framtida Bil

Makalöst bra service och bra personal! Jag kommer att rekommendera alla mina vänner att köpa bil där

Lena O
Skrev om Framtida Bil

Mycket bra med ”darko” och stefan, så vi är mycket nöjda med bilköpet och bemötandet!!!

Peter J
Skrev om Framtida Bil

Alltid ett bra bemötande och stor servicekänsla. Lite rörigt, lite struligt och lite otur men allt löser sig. Leasar en KIA xceed.

Inger K
Skrev om Framtida Bil

Kunnig försäljare Lite för ambitiös så det var svårt att ta in all info

Jan O
Skrev om Framtida Bil

Bra bemött av försäljaren och allt har gått smidigt och bra! leasingavtal på en Kia xceed!

Mattias K
Skrev om Framtida Bil

Var lite fundersam innan vi bestämde oss Men blev bra om händertagen av personal och möte upp våra behov bra. Köpte en kia rio

Marius H
Skrev om Framtida Bil

Ett seriöst intryck. Super smidig affär

Loftsweden H
Skrev om Framtida Bil

Verkligen serviceminded företag! Återkommer när man har ställt en fråga.

Staffan A
Skrev om Framtida Bil

Riktigt bra Vi kommer köpa fler bilar genom dom. Jag rekommenderar varmt denna bilfirma. Min nya doge ram är kanon.

DANIEL W
Skrev om Framtida Bil

Jag var ute efter en större bil och hade siktat in mig på Sorento. Ringde till olika Kia handlare och fick bäst känsla för Framtida Bil, och jag hade inte fel! Fick hjälp att sälja min BMW och fick väldigt bra betalt för den. Darko levererade bilen till mig i Stockholm och allt har gått precis som det ska. Tack för all hjälp och ses vid nästa service. //Daniel

JOHAN K
Skrev om Framtida Bil

Små saker som blev fel rättas till utan något krångel, verkligen bra service!

Seppo M
Skrev om Framtida Bil

Det känns att efter en månad med nyinköpta bilen att det var ett bra köp. Litar på säljarens ord.

Jan H
Skrev om Framtida Bil

Trevligt och professionellt bemötande vid köp och leverans av bilen

Kenneth N
Skrev om Framtida Bil

köp av bil KIA XCEED. på ett mycket bra sätt. förväntningen var att diskutera olika bilmodeller för kommande köp men efter bra bemötande av säljaren blev det köp. Har en bra upplevelse av hela företagt,har alltid blivit bra bemött.

Dejan D
Skrev om Framtida Bil

Har köpt/leasat alla mina bilar (nu senast en Kia XCeed) från Darko på Framtida Bil i Köping trots att jag bor i Stockholm. Bemötandet, tydligheten, kommunikationen och tryggheten är avgörande för mig när jag gör bilaffärer och det finns ingen som matchar de förväntningarna som Framtida Bil gör enligt mig. Toppbetyg! Med vänlig hälsning, Dejan Matic

Thord N
Skrev om Framtida Bil

Jag köpte en ny KIA e.Soul elbil. Jag hade ringt runt till fyra olika Kia-handlare och fick det bästa priset hos Framtida Bil. Dessutom fick jag hos Framtida Bil det allra bästa bemötandet av alla jag kontaktat. Jag fick intrycket av att det var en mycket ärlig bilhandlare vilket inte alltid är det man får hos de flesta andra. Det är ju så att man mer eller mindre har förutsättningen (fördomen) att man skall bli lurad när man besöker en bilaffär men så var definitivt inte fallet hos Framtida Bil. En toppenaffär helt enkelt.