Fyrishov AB

Fyrishov AB

Ring 018-727 49 50 www.fyrishov.se
3.6

Fyrishov - Sveriges fjärde största besöksmål. Besök oss du också!

7 omdömen om Fyrishov AB

Qureshi J
Skrev om Fyrishov AB

Herregud va dåligt! Vi som familj har spenderat otroliga summor på detta ställe. Varning för maten, otrevlig personal som grälar på varandra. Sista gången vi var där fick vi en kycklingwrap beståendes utav lite kyckling, mango chutney, KANEL!? och jordnötssmör. Det är inte obefogat att ställa krav på drogtest på kocken efter en sådan incident. Vi blev inte kompenserade utan ombads istället att äta upp. Kvinnan i kassan var dock trevlig och sade att de hade stora interna problem. Lös detta!

Qureshi J gillar detta
Mikael E
Skrev om Fyrishov AB

Här hade vi väldigt roligt när vi va ett gäng som firade svensexa för en kamrat. Äventyrsdelen gjorde badandet lite roligare än att bara plaska runt. Det finns även ett hopptorn på tio meter. Omklädningsrummen, dusch och bastu delar höll god klass.

Johan
Skrev om Fyrishov AB

Ett bra badpalats. Dock så motionsimmar jag mest så jag har svårt att uttala mig om äventyrsdelen av badet. Omklädningsrummet är ok.

stefan s
Skrev om Fyrishov AB

En toppen arena för både föreningsliv och för mig som privat person. Sommarpasset- bada så mycket och ofta jag vill för 395kr är ju sjukt bra pris! rekommederas till alla! studenter, familjer och alla andra! Antingen bada utohus eller om det är dåligt väder så badar man inne i stora simhallen eller i Äventyrsbadet.

Jenny  G
Skrev om Fyrishov AB

På fyrishov har jag haft jätteroligt sååå många gånger under mitt liv! Det finns ett härligt äventyrsbad, med två vattenrutschkanor, grotta, några bubbelpooler, strömmar, bubbelgrejer, barnavdelningar m.m. Det finns även simhall m hopptorn, utebad, relaxavdelning och varmvattenbassäng. Fyrishov är inte bara en badanläggning utan även en sportanläggning där det mesta finns. Ofta hålls det även konserter här. Värt ett besök om man är i Uppsala.

Sandra  S
Skrev om Fyrishov AB

Här har man haft många roliga stunder med både bad och skratt. Samt allvarliga innebandymatcher och roliga cuper. Det är även här Storvreta IBK har sina hemmamatcher som är sjukt roliga att titta på! Discobowling på fredagar är inte heller fel.

erik h
Skrev om Fyrishov AB

här kan man bada både på sommaren och på vintern, dock så är det skönast på vintern, då kan amn även simma ut i det kalla vattnet utomhus. Man kan även bowla och gymma eller utföra andra aktiviteter.