feedback company

Checkins
Ring företaget
G-Bilteam i Borås

Armbågavägen 1 506 30 BORÅS

G-Bilteam i Borås finns på Armbågavägen 1 i BORÅS och är sökbara på bl.a. Bilar och Bilar

Mer funktioner

Vad tycker du om G-Bilteam i Borås

G-Bilteam i Borås saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
HÅKAN O
HÅKAN O tycker
"Bilservice. Enkelt att boka. Lätt att få tid med kort varsel. Alltid klar i tid och till bestämt pris. " Läs mer

Företag nära G-Bilteam i Borås

Max Borås Arena

Ålgårdsvägen 16, BORÅS

Läs mer om Max Borås Arena

Erik A

Erik A tycker:

"God mat och trevlig personal. Aningen kaos i kassorna när det är lunch. Folk står och köar lite överallt känns det som. "

Textilonnet i Borås AB

Armbågavägen 10, BORÅS

Läs mer om Textilonnet i Borås AB

Marie A

Marie A tycker:

"Mycket bra service och trevligt bemötande. Sen blev jag mycket nöjd med både färger och kvalitén på gardinerna jag köpte. "

Gamestop Sweden AB

Skaraborgsvägen, BORÅS

Läs mer om Gamestop Sweden AB

Henry M

Henry M tycker:

"Har alltid det senaste inom spel! Bra och trevlig service! "

Bonprix

c/o Transcom, Borås

Läs mer om Bonprix

Irina V

Irina V tycker:

"Bra kvalitet och prisvärd. Mycket nöjd med service! "

Toveks Bil i Borås

Ålgårdsvägen 25, BORÅS

Läs mer om Toveks Bil i Borås

Lena H

Lena H tycker:

"En bilverkstad som borde ha allt, stor plats, många mekaniker, många bilmärken, stort rykte. Tyvärr inget bra rykte eftersom de är dyra, tar lång tid ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som G-Bilteam i Borås