G Jonassons El

4.2

5 omdömen om G Jonassons El

Jan Anders K
Skrev om G Jonassons El

Anlitade dem i maj för en del installationer i vår villafastighet. Elektrikern som kom var totalt okunnig för det arbete vid hade beställt. Han förstörde målningen på en vägg och lämnade ett ofärdigt arbete efter sig. Väldigt svagt av företagsledaren att inte be om ursäkt eller ge avdrag eller kompensation för det helt bedrövliga arbetet som utförts och det extra besvär detta åsamkat oss.

Jörgen S
Skrev om G Jonassons El

När vår elpanna la av kontaktade vi G Jonassons El i Alingsås .Som kom omgående o med kompetent o proffesionell personal som felsökte o införskaffade delar samt utförförde reparationen Samma Dag Fantastisk !!!!!Super nöjda Kommer använda G Jonassons El nästa gång samt kommer att rekommendera firman till vänner./Jörgen i Alingsås

CLAES L
Skrev om G Jonassons El

Världsklass Hantverkare som tar stolthet i sin leverans växer inte på träd, men det här ett exempel på företag som håller minst vad de lovar. Har använt de ett par gånger med några år emellan och varit lika nöjd varje gång

Hanna M
Skrev om G Jonassons El

Arbetet utfördes mycket professionellt - snygga lösningar! Bra kommunikation med företaget, skäliga priser. Rekommenderas varmt!

Niklas
Skrev om G Jonassons El

Valde detta företag, efter att ha haft flera andra på besök, för att renovera all el i vår fastighet. Förtroendeingivande och mycket proffsigt från början till slut. Snabba, punktliga, flexibla och städade föredömligt efter sig. Rekommenderas absolut!